Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Εχετε σκανάρει τιμές για έλεγχο;
Με μια πρώτη ανάγνωση ψάχνοντας τυχαίες ημερομηνίες σε Απρίλιο-Μαιο-Ιούνιο δεν μπορώ να πως πως βλέπω ιδιαίτερα εντυπωσιακά πράγματα
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Όπως τα περιμέναμε. Με ένα 100ρικο πηγαινοέρχεσαι άνετα σ/κ, με την Α3 θες 150. Μην ξεχνάτε ότι η FR βγάζει προσφορές σε ανύποπτο χρόνο για δρομολόγια μετά από ένα μήνα κλπ. Δηλ μέχρι Μάρτη μπορεί να βλέπουμε τα φτηνά του Απριλίου να έχουν φύγει και ξαφνικά να κάνει μια προσφορά με 12άρια για Απρίλη.
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

To πρωί κατά τις 11:00 υπήρχαν όντως εισιτήρια από 12.99 για Θεσσαλονίκη και 24.99 για Λονδίνο. Έγιναν ανάρπαστα.
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Μην ξεχνάτε ότι ο Απρίλιος και οι επόμενοι μήνες ακόμη δεν είναι σε προσφορά όταν έρθει ο Μάρτιος τότε θα έχουμε τις πιο χαμηλές τιμές της εταιρίας. :great:
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Οι τιμές για ΠΣΚ Απριλιο-Μαιο αν φυγεις απογευμα ειναι ολα 45αρια,αρα με βαλιτσα 124 κι αν προσθεσεις κ τη χρεωση θεσεων 136..δλδ όσο η Α3 περιπου χωρίς βαλιτσα και τα 30 ευρω για βαλιτσα μετα..ΕΧω την αισθηση ότι η Α3 εριξε τις τιμες στις ωρες που συμπίπτουν οι πτήσεις τους...
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Η valentinovissi εχει δικαιο. Ειναι πολυ νωρις για να υπαρξουν προσφορες για τον Απριλιο σε οποιαδηποτε πτηση. Τα 11 ευρω στο SKG-ATH-SKG ηταν εξαιρεση για σημερα για το νταβαντουρι λογω ανοιγματος των βασεων.

Τοση κακεντρεχια πια απο καποιους - που ολως τυχαιως δεν εχουν πατησει ποτε το ποδι τους μεσα σε α/φος της εταιρειας - τι να πω. Ο Greg.CHQ απαντησε και για μενα.

Anyway, στο θεμα μας τωρα. Παρατηρωντας ολο το προγραμμα και απο τις 3 βασεις προκυπτει το εξης προβλημα. Ως τωρα η βαση των Χανιων ειχε ενα αεροσκαφος για το 2014 το οποιο σε γενικες γραμμες ειναι να κανει το ιδιο προγραμμα με περυσι. Οποτε ηταν φουλ. Τωρα ομως παρουσιαζεται η πρωινη πτηση Αθηνα - Χανια με αεροσκαφος της βασης των Χανιων. Εξαλλου τα δυο α/φ απο Αθηνα το ενα θα κανει τη Θεσσαλονικη και το αλλο το Μπεργκαμο. Οποτε εχουμε 2ο α/φ στα Χανια το οποιο ομως μετα την επιστροφη του απο Αθηνα στις 09.25 δεν εχει αλλες πτησεις! Μηπως αυτο σημαινει νεες εκπληξεις- πτησεις απο Χανια? Γιατι δεν νομιζω εν μεσω καλοκαιρινης σεζον, τη στιγμη που εχουν κοψει δρομολογια και δρομολογια λογω ελλειψης α/φ, να εχουν ενα α/φ να λιαζεται ολη μερα στη Σουδα.

:?: :?: :?:
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Να θέσω ένα θέμα που δεν έχω δει πουθενά.
Συγγνώμη αν έχει δημοσιευθεί πιο πριν. Οι φόροι αεροδομίου του Ελ.Βενιζέλος έπεσαν ή παραμένουν οι ίδιοι. Γιατί παντού βλέπω τα θέματα με βάσεις και τα νέα δρομολόγια αλλά
πουθένα δε βλέπω αυτό το θέμα. Τα εισιτήρια των 12 ευρώ μαζί με φόρους σημαίνει ότι έπεσαν τα τέλη του αεροδρομίου
ή τα πουλήσαν με τα παλιά τέλη και τη διαφορά τη πληρώνει η εταιρεία, κάτι το οποίο δεν το πιστεύω. Οπότε ποια είναι η χρέωση των φόρων για εισιτήρια εσωτερικού,Ευρώπης.
:?:
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

τα 12 ευρω ειναι φορος που αφορα ολα τα αεροδρομια στην Ελλαδα και δεν ειναι το σπατοσημο. Ο φορος του βενιζελου ειναι η διαφορα στην τιμη που βλεπεις απο τα 12 ευρω αλλων αεροδρομιων. Τη λεπτομερεια που ρωτας δε ξερω να στην απαντησω αλλα τα 12 ευρω ειναι υποχρεωτικα σε καθε ναυλο...(ακομα και με cessna να πεταξεις με καποιον φιλο θα τα πληρωσεις)
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Τα 12 ευρώ είναι το σπατόσημο.Μη λέμε ό,τι θέλουμε.
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Μια εταιρεία μεγάλη όπως η ryan μπορεί πολύ άνετα να δώσει εισητήρια ακόμα και τσάμπα, πληρώνοντας εκείνη τους φόρους για λόγους διαφήμισης ή απλά για να δείξει ότι δε μασάει. Το περυσινό πρώτο δρομολόγιο Μπολώνια Κως τον Απρίλη έφυγε με 8 επιβάτες οι οποίοι πολύ πιθανόν να είχαν πληρώσει από 10 Ευρώ. Δε νομίζω να κόστισαν λιγότερο από 80 Ευρώ τα καύσιμα. Αλλά το αεροπλάνο ταξίδεψε γιατί πρόκειται για εταιρεία με βάθος. Από το σύνολο των πτήσεών της βγαίνει το κέρδος της.
Μπαίνει σε μια ξένη χώρα και στο top δρομολόγιο που υπάρχει, όχι σε δευτεράντζες. Αν θέλει να πατήσει την οποιαδήποτε εταιρεία, όχι μόνο την Αιγαίου αλλά οποιαδήποτε, η γνώμη μου είναι ότι μπορεί να το κάνει. Δεν πρόκειται όμως για αγώνα του ποιος είναι πιο μάγκας. Μπορούν να συνυπάρξουν και η Αιγαίου θα κερδίσει πολλούς πελάτες από αυτούς που φτάνουν Αθήνα και θέλουν να συνεχίσουν για κάποιον άλλο ελληνικό προορισμό. Οι πελάτες της ryan δεν είναι τσίπηδες όπως κάποιοι θέλουν να τους περάσουν. Είναι απλά πελάτες με πολλές επιλογές και διαλέγουν το συμφέρον τους. Και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να πετάξουν με άλλη εταιρεία αν τους συμφέρει το ωράριο, η τιμή ή οι καλές ανταποκρίσεις.
 
Top