Αν θέλουμε ασπαζόμαστε ή οχι τα στοιχεία που μεταφέρει το άρθρο και που παραθέτει ο CEO της Ryanair. Εφοσον λοιπόν περσυ ειχε 10 προορισμούς και αυτο το χειμώνα θα εχει τους ιδιους, αυτο σημαίνει οτι με 2-3 αεροπλάνα με βάση την Αθήνα θα αυξανε τους προορισμούς. Δειτε τα περιφερειακά, όπως την Κέρκυρα, που απο 1η Ιουνίου εβαλε 2 αεροπλάνα στην βαση εκεί, που πολλαπλασιάστηκαν- κυριολεκτικά- τοσο οι προορισμοί, οσο και η πυκνότητα των δρομολογίων. Στο άρθρο αναφέρει οτι "θα μπορούσε να διπλασιάσει την επιβατική κίνηση από τα 5 στα 10 εκατομμύρια την προσεχή πενταετία, να φέρνει 2,5 εκατ. επιπλέον επιβάτες εκτός περιόδου αιχμής, διευρύνοντας έτσι την τουριστική σεζόν όλο τον χρόνο".
Κάτι τέτοιο δεν μας έλεγε και ο Κικίλιας ?
Δεν ταίζουμε λοιπόν τη Ryanair, αλλά "το ενα χέρι νίβει το άλλο", εκτός αν δεν μας ενδιαφέρει ο χειμερινός τουρισμός και κοιτάμε να υπερασπιστούμε το συμφέρον του Βασιλάκη και του Γρύλου.
Τέλος, προσωπικά γνωρίζω έλληνες που εργάστηκαν για τη ryanair με 8μηνη σύμβαση και μάλιστα ντόπιες νεες κοπέλλες, που τις έβλεπα να έρχονται με τις στολές τους στο αεροδρόμιο. Οι πτήσεις της Ryanair έχουν συνήθως αρκετό προσωπικό καμπίνας απο τη χώρα που ειναι η βάση, οι πτήσεις της απο Αθήνα δεν ειναι απαραίτητο οτι ειχαν εκεί τη βάση τους. Επίσης, θέσεις εργασίας μετράνε ΚΑΙ αυτές των εργαζόμενων της επίγειας εξυπηρέτησης, που χωρίς τα 2-3 περισσότερα αεροπλάνα και μάλιστα με βάση στην Αθήνα δεν χρειάζονται. Ξέρουμε πολύ καλά οτι η Skyserv- Swissport δεν κρατάει ουτε ενα μεροκάματο παραπάνω αν δεν ειναι απολύτως απαραίτητο.