Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καραμήτρος Air":2razjo3z said:
Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.

Ηταν δίκαιο, εγινε πραξη. Οι ψηφοφόροι μας πάνε με ΚΤΕΛ και με καράβι

Λήξη πολτικού offtopic :p
 
nikmech":j8k59mqb said:
Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !

Συμφωνοι αλλα η γραμμή ακομα δεν είναι έτοιμη, η λειτουργία του "bullet train" πηρε αναβολη και η Ryan εφυγε προκαταβολικα. Σιγουρα, οταν υπαρχει Αθηνα-Θεσσαλονικη σε 3:30, το αεροπλανο θα φαινεται αργο και θα πεσει η ζητηση οπως εγινε με το Μαδριτη-Βαρκελωνη. Οταν...
 
YCNZ":2hasnb2b said:
Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.

Βεβαια στο μαρκετινγκ, τουλαχιστον στη δικη μας σχολη, μας διδασκαν οτι οι εταιριες πρεπει να δημιουργουν και σχεσεις εμπιστοσυνης με τους πελατες τους. Με το να ανακατευεις τα δρομολογια σαν υλικα σε μιξερ, δε πετυχαινεις κατι τετοιο. Στενη σχεση με τη Ryan αναπτυσσει ο ultra-low-cost τουριστας ο οποιος θα καθορισει τον προορισμο του βασει του που πεταει η αγαπημενη ολων μας. Αθηνα παει; Αθηνα. Ναπολη; Ναπολη. Ουφα; Ουφα, ξερεις τι κρυμμενο διαμαντι ειναι, Μοσχα και Α. Πετρουπολη δεν πιανουν μια.

Αυτος που θα πρεπει να παει καπου, οσα δρομολογια και να αλλαξει η Ryan, δε θα την ακολουθησει. Αν πρεπει καθε ΣΚ να ανεβαινει Θεσσαλονικη απο Αθηνα, ειτε θα παει σε ανταγωνιστη, ειτε σε αλλο μεσο. Δε θα παει Wroclaw επειδη εκει πεταει ο Λιγδης. Αυτος δεν θα την ακολουθησει κι ισως κιολας τον χασει και για παντα εφοσον τον κερδισει ενας ανταγωνιστης ;)

Και φυσικά, αυτος που θα σε ακολουθεί μόνο λόγω τιμής, θα είναι αυτος που θα φύγει πολύ πιο εύκολα εφόσον τσιμπήσεις τις τιμές γιατι ήταν κι ο κύριος λόγος που σε επιλέγει. Δεν επιλέγει κανένας τη Ryanair λόγω εμπειρίας ταξιδιού πχ. Αντίθετα ο frequent traveller που ειναι "δικος σου", θα δεχτει να πληρώσει παραπάνω αρκεί να πετάξει μαζί σου.
 
Δε σου άρεσε το Wroclaw; Εγώ έμαθα για την ύπαρξή του μέσω «Λίγδη» και είναι ένας από τους προορισμούς που θέλω να επισκεφτώ. Ελπίζω να βρω εισητήριο σε καλή τιμή, αλλά να είσαι σίγουρος ότι χρήματα στην πόλη (ίσως και στην περιοχή) θα αφήσω, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια ή αν έχει κάτι τυπικό που να μου αρέσει. Αν πάμε παρέα θα ψάξουμε και για έναν επίσημο ξεναγό για μια εκδρομή στα περίχωρα. Γιατί φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Υπολόγισε πόσοι θα το επισκεφτούν και θα δεις τα οφέλη για την τοπική οικονομία. Επίσης πόσοι Πολωνοί θα έρθουν διακοπές πχ στη χώρα μας μόνοι τους και όχι με πακέτα all inclusive, κάτι που δε με χαλάει καθόλου.
Αν η Ούφα και η κάθε Ούφα δεν είναι διαμάντι και δε σε ενδιαφέρει, απλά μην πας. Η συγκεκριμένη απ´ότι βλέπω είναι μια πόλη με πάνω από ένα εκατομμύριο κατοίκους και αν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη ή κάποιο νησί μας είναι για αυτούς ελκυστικός προορισμός τότε είναι ευπρόσδεκτοι. Όποιος ασχολείται με τον τουρισμό δεν θέλει να τους χάσει επειδή εσένα και σε κάποιους άλλους δεν τους αρέσει η Ούφα. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα διάλεξε τον προορισμό που σε ευχαριστεί και να τα περάσεις όμορφα.
 
Νομίζω πως κατάλαβες ο,τι σε βόλευε. Μια χαρά μπορεί να είναι η Ουφα. Η απαντηση μου πηγαινε στο φίλο που έλεγε οτι η Ryan δημιουργεί φανατικό κοινό σε δημοφιλή δρομολόγια το οποίο την ακολουθεί όπου κι αν πετάει μετά, κι ας φύγει απο τα δημοφιλή. Ούτε καν κοντά δεν έπεσες με αυτό που απάντησες :p
 
Φανατικό κοινό όχι, συμφωνώ μαζί σου. Αλλά το ότι έγινε πιο γνωστή στους έλληνες με το Αθήνα Θεσσαλονίκη αληθεύει. Την έμαθαν και τη συνήθισαν, με τα καλά της και τα κακά της. Είναι ένα δρομολόγιο με πολλούς παίχτες και ίσως να μη τη συμφέρει πλεον ή να προτιμά να γεμίζει τα αεροπλάνα της με καλύτερες για αυτήν τιμές. Πιθανόν να το χρησιμοποίησε για να γίνει πιο γνωστή. Και αν έγινε έτσι δεν είναι κακό. Εταιρεία είναι, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Προσωπικά, φανατικός της ράιαν δεν είμαι, την έχω βρίσει όταν κάτι μου πάει στραβά στο ταξίδι μου, όπως έβρισα και τις υπόλοιπες που δε μου πρόσφεραν πολύ περισσότερα σε ανάλογες περιπτώσεις.. Αλλά έχω πάρει και τα ρίσκα μου αφού ποτε πχ δεν πρόσθεσα κάποια ασφάλεια στις κρατήσεις μου ή προτιμώ τις go light fares για να πληρώσω λιγότερο.
 
Η συζήτηση είναι επιπέδου: "Γεια σου μπάρμπα.- Κουκιά σπέρνω". Γράφει κάποιος ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα σε σχόλιο που είδε και πετάγεται ο άλλος και κάνει κουβέντα για Ούφα, Φούφα και Φίφα. Από την πόλη έρχομαι... Και όταν βλέπει ότι γράφει άλλα αντ' άλλων πετάει και ένα πολυφορεμένο "οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα" που κολλάει παντού.Ειδικά όταν δεν έχεις κάτι άλλο να πεις.
Εν προκειμένω, θεωρώ εξαιρετικά εύστοχο το συλλογισμό του joker2013 και ομολογώ πως ακόμα και μετά από τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει τη λογική της FR.Ανοίγει δρομολόγια ότι να ναι (Ακάμπα ρε σεις,έλεος), τα σταματάει όπως να ναι, στο customer service είναι άνετα ότι χειρότερο κυκλοφορεί(κονταροχτυπιέται με wizz και το άλλο το volotea) και όμως γαλούχησε μια γενιά ατόμων που δεν ήξεραν και δεν ήθελαν να ξέρουν τι θα πει αεροπλάνο, μηδέν ταξιδιωτική και αεροπορική παιδεία και την ακολουθούν φανατικά σε όποια δρομολόγια ανοίγει ακόμα και αν είναι σε Ούφες και Φίφες.Και από αυτό τον κόσμο φαίνεται ότι βγάζει και λεφτά.Και όμως, αυτή η πρακτική φαίνεται να διαμορφώνει τη σύγχρονη αεροπορική αγορά.
 
Δικό μου το λάθος φίλε, τέρμα η κουβέντα όσον αφορά εμένα. Καλή συνέχεια, να συζητάς με τους φίλους σου του επιπέδου σου, σε ένα φόρουμ για μεγάλα μυαλά. Και που ξέρεις, μπορεί ο πιο έξυπνος της κουβέντας να ανοίξει κάποια στιγμη αεροπορική εταιρεία με σεβασμό στον πελάτη. Την καλησπέρα μου
 
Η Laudamotion ανακοίνωσε 21 νέα δρομολόγια από Βιέννη και ανάμεσα σ' αυτά τη σύνδεση Αθήνα - Βιέννη και Θεσσαλονίκη - Βιέννη από τον Οκτώβριο του 2019.

Τα δρομολόγια έχουν ανεβεί για κρατήσεις στο site της Ryanair και της Laudamotion.

Σχετικό άρθρο:
https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... ina-bienni
 
STAVROS_ATH":3spsnq1s said:
Η συζήτηση είναι επιπέδου: "Γεια σου μπάρμπα.- Κουκιά σπέρνω". Γράφει κάποιος ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα σε σχόλιο που είδε και πετάγεται ο άλλος και κάνει κουβέντα για Ούφα, Φούφα και Φίφα. Από την πόλη έρχομαι... Και όταν βλέπει ότι γράφει άλλα αντ' άλλων πετάει και ένα πολυφορεμένο "οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα" που κολλάει παντού.Ειδικά όταν δεν έχεις κάτι άλλο να πεις.
Εν προκειμένω, θεωρώ εξαιρετικά εύστοχο το συλλογισμό του joker2013 και ομολογώ πως ακόμα και μετά από τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει τη λογική της FR.Ανοίγει δρομολόγια ότι να ναι (Ακάμπα ρε σεις,έλεος), τα σταματάει όπως να ναι, στο customer service είναι άνετα ότι χειρότερο κυκλοφορεί(κονταροχτυπιέται με wizz και το άλλο το volotea) και όμως γαλούχησε μια γενιά ατόμων που δεν ήξεραν και δεν ήθελαν να ξέρουν τι θα πει αεροπλάνο, μηδέν ταξιδιωτική και αεροπορική παιδεία και την ακολουθούν φανατικά σε όποια δρομολόγια ανοίγει ακόμα και αν είναι σε Ούφες και Φίφες.Και από αυτό τον κόσμο φαίνεται ότι βγάζει και λεφτά.Και όμως, αυτή η πρακτική φαίνεται να διαμορφώνει τη σύγχρονη αεροπορική αγορά.

Κοιταξε, υπαρχουν ορισμένοι που κοιτανε μόνο πόσο εχει η Ryan και κλείνουν αφου "για να έχει η Ryan τοσο σκέψου πόσο έχει η Aegean". Ωστόσο δεν είναι πολλοί. Και γενικά όσοι είναι πιστοί του Λίγδη άνετα φεύγουν για τον επόμενο που θα δώσει εισιτήρια με 0.99+φορους οταν ο Λιγδης τσιμπησει τις τιμες. Ειναι σα να παίρνεις ενα φθηνό πραγμα στο σουπερμαρκετ, εν γνωσει σου οτι ειναι μετριο προς κακο απλα διαλεγεις με την τιμη. Αμα ακριβυνει και δεις καποιο αλλο πιο φθηνο, δε το σκεφτεσαι δευτερη φορα να αλλαξεις, αφου ουτως ή αλλως με το πρωτο προϊον δεν εισαι και ευχαριστημενος σε κατι εκτος της αρχικης τιμης

Ενδεχομένως η Ryan έμεινε στα εσωτερικά όσο δεν είχε κάπου καλύτερα να κάνει αρπαχτή και με την ελπίδα πως λόγω αριθμού επιβατών που κουβαλάει, εν τελει οι αρχές (και κυριως η διοίκηση του LGAV) θα υποχωρήσουν και θα τις δώσουν τις πολυπόθητες εκπτώσεις. Η Ryan αναφέρει τα τέλη των αεροδρομίων πιο συχνά απ'ότι ενας ΠΑΟΚτσης αναφέρει το κράτος της Αθήνας...
 
Top