Ευχαριστώ για την απάντηση Ulrike. Αν και τους μίλησαν στο chat και τους διαβεβαιωσαν πως η πτηση αναχωρει στις 6:55, όταν τους εξηγησαν πως η διαρκεια δεν φαινεται λογική οπως και η ωρα αφιξης, είπαν πως θα περασουν την ερωτηση στο καταλληλο τμήμα και να επικοινωνησουν ξανα σε περιπου 2 ωρες.
Σήμερα λοιπόν και χωρις να λαβουν καποια προειδοποιηση, συνδεθηκαμε στο profile τους στην εφαρμογη και η εταιρεια τους εβαλε στη πτηση των 13:05, και πλεον η πτηση των 6:55 δεν υπαρχει! Ωστόσο επειδη δεν εχουν αδεια τα παιδια δεν μπορουν να παρουν αυτη τη πτηση πλεον καθως φτανει περιπου 3 το μεσημερι Αγγλια.
Μόνο εγώ βρίσκω απαραδεκτο το γεγονός πως
1) η Ryanair εμφανισε πτηση η οποια δεν υπαρχει και επετρεπε κι ολας καποιον να κλεισει την συγκεκριμενη πτηση.
2) Πως γίνεται να μην εστειλε ενημερωση εστω με email ότι λόγω λαθους μεταφερει τους επιβατες σε αλλη πτηση;
3) Αν οι επιβατες τωρα θελουν να ακυρωσουν την πτηση πως θα διεκδικισουν και τα χρηματα της πτησης για το Λονδινο - Αθηνα που ειναι παλι με Ryanair αλλα ξεχωριστο booking καθως στην αναχωρηση φευγουν απο Stansted ενω η επιστροφη είναι για Luton;
Προφανως θα ερθουν σε επικοινωνια με την εταιρεια απλα είπα να γραψω το γεγονος στο φορουμ σας καθως νομιζω πως είναι εκτος απο τα όρια της θεμιτης λογικης αυτο που εκανε η Ryanair.
Απο προσωπικη εμπειρια θυμαμαι οποτε εχει τυχει η οποιαδηποτε εταιρεια πάντα υπαρχει αυτοματη ενημερωση για αλλαγη ωρας οπως και επιλογη στον χρηστη για ακυρωση σε περιπτωση που το επιθυμει.
Σήμερα λοιπόν και χωρις να λαβουν καποια προειδοποιηση, συνδεθηκαμε στο profile τους στην εφαρμογη και η εταιρεια τους εβαλε στη πτηση των 13:05, και πλεον η πτηση των 6:55 δεν υπαρχει! Ωστόσο επειδη δεν εχουν αδεια τα παιδια δεν μπορουν να παρουν αυτη τη πτηση πλεον καθως φτανει περιπου 3 το μεσημερι Αγγλια.
Μόνο εγώ βρίσκω απαραδεκτο το γεγονός πως
1) η Ryanair εμφανισε πτηση η οποια δεν υπαρχει και επετρεπε κι ολας καποιον να κλεισει την συγκεκριμενη πτηση.
2) Πως γίνεται να μην εστειλε ενημερωση εστω με email ότι λόγω λαθους μεταφερει τους επιβατες σε αλλη πτηση;
3) Αν οι επιβατες τωρα θελουν να ακυρωσουν την πτηση πως θα διεκδικισουν και τα χρηματα της πτησης για το Λονδινο - Αθηνα που ειναι παλι με Ryanair αλλα ξεχωριστο booking καθως στην αναχωρηση φευγουν απο Stansted ενω η επιστροφη είναι για Luton;
Προφανως θα ερθουν σε επικοινωνια με την εταιρεια απλα είπα να γραψω το γεγονος στο φορουμ σας καθως νομιζω πως είναι εκτος απο τα όρια της θεμιτης λογικης αυτο που εκανε η Ryanair.
Απο προσωπικη εμπειρια θυμαμαι οποτε εχει τυχει η οποιαδηποτε εταιρεια πάντα υπαρχει αυτοματη ενημερωση για αλλαγη ωρας οπως και επιλογη στον χρηστη για ακυρωση σε περιπτωση που το επιθυμει.