Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δημοσιογραφάκος το είπε, ο Κεδίκογλου. :D
 
"THE RELATION BETWEEN AIR TRANSPORT AND
SELECTED ASPECTS OF THE REGIONAL ECONOMY"
Michal Červinka, Tomáš Tykva

Κάθε άλλο παρά ειδικός είμαι... αλλά νομίζω ότι αν αντέξετε και διαβάσετε την άνωθεν μελέτη (προσωπικά δεν άντεξα)... ίσως γίνει πιο αντιληπτό πως η επιβατική αύξηση 1.2 εκ. επιβατών αντιστοιχεί
σε περίπου 1,000 - 1,200 θέσεις εργασίας.

Πρόκειται για εντελώς θεωρητική προσέγγιση και φυσικά εμπλέκει και τεράστιο αριθμό προσλήψεων
που ουδεμία σχέση έχει με τον άμεσο αεροπορικό χώρο.
Σαφέστατα υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα στα άρθρα που γράφτηκαν και στους βαρύγδουπους τίτλους.

H έλευση της Ryan Air θα δώσει μια ανάσα έργου σε μια εταιρεία Handling που στην Αθήνα κινδύνευε να βρεθεί σε αδράνεια, θα ταράξει κάπως και τη λίμνη του μονωπολίου και θα προσφέρει και σε αύξηση αεροποικών κινήσεων. Στο μέτρο του δυνατού και εκ πρώτης όψεως θετική συνεισφορά... όχι όμως και φάρμακο για τις ανίατες ασθένειες που περνάμε...
 
Η αλήθεια για τις 2.800 νέες θέσεις εργασίας στη Ryanair
http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... sid=164452

Μεγάλη αναστάτωση προκάλεσαν από το πρωί δημοσιεύματα σε τοπικά και πανελλήνια διαδικτυακά ΜΜΕ περί δημιουργίας 2.800 νέων θέσεων εργασίας από τη Ryanair στην Ελλάδα, εκ των οποίων οι 1.600 θα δημιουργηθούν στη Θεσσαλονίκη και οι 1.200 στην Αθήνα.

Τα τηλέφωνα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» πήραν φωτιά από πολίτες που ζητούσαν να μάθουν πώς θα καταθέσουν αίτηση για μία από τις παραπάνω θέσεις εργασίας.
Τι ισχύει, όμως, πραγματικά για τις πολυπόθητες θέσεις εργασίας στην ιρλανδική low-cost αεροπορική εταιρεία;

Στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου η διοίκηση της Ryanair όντως διατύπωσε την πρόβλεψη περί της δημιουργίας 2.800 νέων θέσεων εργασίας στην Ελλάδα λόγω της δημιουργίας των δύο βάσεων της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η πρόβλεψη αυτή όμως βασίζεται σε εκτιμήσεις του Airports Council International (ACI) για τη θεωρητική δημιουργία 1.000 θέσεων εργασίας για κάθε ένα εκατομμύριο επιβάτες σε διεθνή αεροδρόμια.
Στη Ryanair εκτιμούν ότι στην Ελλάδα οι δύο βάσεις της εταιρείας θα εξυπηρετούν περίπου 2,8 εκατ. επιβάτες ετησίως και άρα θα μπορούσαν να δημιουργηθούν 2.800 θέσεις εργασίας σε επαγγέλματα που θα υποστηρίζουν την εξυπηρέτηση και διακίνηση των επιβατών.

Έτσι, λοιπόν, μεταφέρθηκε λανθασμένα ότι η Ryanair θα δημιουργήσει και μάλιστα θα προκηρύξει εντός του Φεβρουαρίου 1.600 θέσεις στη Θεσσαλονίκη και 1.200 στην Αθήνα. Κανείς δεν σκέφτηκε μάλλον ότι αυτά τα νούμερα σε ό,τι αφορά τις θέσεις εργασίας μόνο σε μεγάλες βιομηχανίες τα συναντάμε και προφανώς όχι σε low cost αεροπορικές εταιρείες και μάλιστα σε δύο μόνο βάσεις.

Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι η εταιρεία θα προσλάβει κάποια άτομα σε συγκεκριμένες ειδικότητες, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Οι ειδικότητες που ζητά η εταιρεία σύμφωνα με το Έθνος είναι:
- πιλότοι
- αεροσυνοδοί
- ιπτάμενοι φροντιστές
- μηχανικοί
- προσωπικό εδάφους (check in, βαλίτσες και άλλα)
- προσωπικό πίστας (οδηγοί και άλλα)
 
Η ryanair sto google flights (https://www.google.com/flights)

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... ght-search

btw, τωρα πρόσεξα ότι το google flights έχει συμπεριλάβει και ελληνικά αεροδρόμια ...

Ενδιαφέρον feature είναι το οτι βαζεις ημερομηνία, αεροδρόμιο αναχώρησης και άνω όριο τιμής και σου εμφανίζει στον χάρτη προορισμούς
 
Καλησπέρα!! υπ'αρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με την ryanair έκτος απο τα τηλέφωνα που έχει στο σαιτ της για να κάνω μια ερώτηση? στο email δεν απαντάνε, προσπαθώ να συμπληρώσω τα passenger document details και μου ζητάει ημερομηνία λήξης της ταυτότητας μου, που δεν υπάρχει.
Στην easyjet μου είχαν πει να βάλω 1 Feb of 2019, λέτε να βάλω και εδώ την ίδια ημερομηνία? ευχαριστώ εκ των πρότερων!
 
O ιρλανδικός αερομεταφορέας ανακοίνωσε ότι εφόσον η κράτηση για τους μήνες Απρίλιο - Μάιο και για τον προορισμό Αθήνα -Θεσσαλονίκη γίνει έως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 13 Φεβρουαρίου, η τιμή των εισιτηρίων θα είναι από 9,99 ευρώ.
 
cabincrew4ever":13vot2we said:
Ε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το βγαλεις. Προς το παρον εμφανιζεται ως εξης:

X FR19/18 0625 0720 0745 0840 ATH
1,3,5,7 FR6447/6 0910 1120 1145 1535 CRL
2,4,6 FR8583/2 0905 1045 1110 1625 STN
X FR27/28 2045 2140 2205 2300 ATH
6 FR34/5 1730 1825 1850 1945 ATH

Τιποτα το ενδιαφερον. Η πτηση για Βαρσοβια εμφανιζεται ακομα ως W route με α/φος και πληρωμα της Παφου. Η αληθεια ειναι πως το μεγαλο κενο που εμφανιζεται το απογευμα (εκτος Σαββατου) δεν ξερω αν εχουν σκοπο να το καλυψουν καπως. Ισως κανενα νεο δρομολογιο. Ιδωμεν.

Το παραπάνω κενό καλύφθηκε μιας και το απόγευμα θα εκτελείται το SKG-CHQ (Xe6). Δε θα γίνεται από το α/φος που έχει βάση τα CHQ δηλαδή όπως πέρσι.
 
Ρεκόρ στις προκρατήσεις για τα έξι νέα δρομολόγια της από την Αθήνα προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, πριν το άνοιγμα της βάσης της, την 1η Απριλίου, ανακοίνωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας Ryanair, Μάικλ Ο'Λίρι (Michael O’ Leary).
 
Αερολογίες του κ. O’ Leary, όπως μετά το άνοιγμα κάθε νέας βάσης. Από marketing και προώθηση του προϊόντος τους ξέρουν καλά οι Ιρλανδοί. ;)
 
Καλά αυτό το "ρεκόρ προκρατήσεων" είναι η κλασσική μπαρούφα που λένε σε κάθε άνοιγμα νέας βάσης αλλά αυτό που κρατάω από την συνέντευξη είναι ότι "τον Νοέμβριο του 2014 θα ανακοινωθούν και νέες πτήσεις από τη χώρα μας προς νέους προορισμούς στο εσωτερικό, καθώς ήδη βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας."

Φυσικά με βάση το ιστορικό της εταιρίας, αυτό είναι το ίδιο πιθανό με τον Νοέμβριο του 14 να απειλούν ότι θα αποχωρήσουν από την Ελλάδα! :thx:
 
Top