Αυτό αντανακλά τη νοοτροπία μερικών που θέλουν δύο μήνες το χρόνο να δουλεύουν, δέκα να κάθονται και να εισπράττουν, να τρώνε, να πίνουν, να κοιμούνται, να κόβουν βόλτες, να "περνάνε καλά".
Η συζήτηση για επέκταση του τουρισμού στην Ελλάδα και το χειμώνα είναι παλιά, από τότε που θυμάμαι να ασχολούμαι με αυτόν. Σε άλλες χώρες είναι αυτονόητο, αλλά υπάρχουν πολύ περισσότερα εργατικά χέρια και διαφορετικές συνθήκες
και κυρίως προθυμία.
Η αλήθεια είναι ότι σε κάποια σημεία μάς λείπουν οι υποδομές, η τεχνογνωσία, τα υλικά, το ανθρώπινο δυναμικό, η χρηματοδότηση κλπ. για να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας. Για μένα δεν είναι σαφές ότι όλοι ή έστω οι περισσότεροι θέλουν, μπορούν και είναι πρόθυμοι να δεχτούν τα καλά αλλά και τα αρνητικά μιας διευρυμένης τουριστικής περιόδου. Αν πρώτα συμφωνήσουμε σε αυτό, θα πρέπει στη συνέχεια να μπει ένα σχέδιο με χρονοδιαγράμματα κλπ.
@CaptainChris: το λάθος που πολλές φορές γίνεται κατά τη γνώμη μου στην Α3 είναι ότι όταν μιλάμε για μακρινό δρομολόγιο το 99.9% κάνει συνειρμό με τη Νέα Υόρκη, λες και είναι ο μοναδικός μακρινός (από την Αθήνα) προορισμός του κόσμου. Οι αναπτυγμένες αγορές ξέρουν να αξιοποιούν με ελάχιστο κόστος σε χρόνο και χρήμα το στόλο τους. Για παράδειγμα, μια έρευνα αγοράς μπορεί να υποδείξει προορισμούς στην "αδύναμη" χειμερινή περίοδο. Εδώ θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται προορισμοί που όταν έχει χειμώνα η Ελλάδα έχουν πιο θερμό κλίμα αν πρόκειται για τουριστικό προορισμό (όπως η Αυστραλία ή η Αφρική και κάποιες ασιατικές χώρες) ή αεροδρόμια με ειδικό επαγγελματικό, πολιτιστικό, εκπαιδευτικό, τεχνολογικό ενδιαφέρον (π.χ. Χιλή, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη) αν και διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για τις ασιατικές χώρες όσον αφορά την κατάσταση μετά την πανδημία και τις διαφορές στη γλώσσα, την επικοινωνία και την κουλτούρα γενικότερα. Άλλη μια λύση είναι η χρησιμοποίηση του στόλου όσο τον χρειάζεσαι και το υπόλοιπο διάστημα η ενοικίασή του σε χώρες του εξωτερικού που υπάρχει περισσότερη ανάγκη (συνήθως Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία κλπ). Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο που λέει και το σλόγκαν.
Edit:
Να συμπληρώσω ότι υπάρχουν πολύ μικρότερες αγορές της Ελλάδας όπως Σερβία, Γροιλανδία, Ισλανδία κλπ. που έχουν ή είχαν απευθείας διηπειρωτικές συνδέσεις. Δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα, απλά διστάζουμε. Εναλλακτικές βέβαια υπάρχουν, το ερώτημα είναι αν θέλουμε και μπορούμε να αντέξουμε τον ανταγωνισμό. Αλλά όποιος θέλει να συνεχίσει την κουβέντα καλύτερα να μου στείλει προσωπικό μήνυμα ή να το πάμε στο νήμα "δρομολόγια Aegean", εδώ το θέμα είναι United στην Αθήνα.