Type rating αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter evarestos13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: TYPE RATING DASH8-Q400

Εαν σε ενδιαφέρει η εκπαίδευση στην Ελλάδα (τουλάχιστον το σκέλος του course εδάφους,γιατί τα simulator γίνονται όλα έξω) τσέκαρε το παρακάτω(μην θεωρηθεί παρακαλώ διαφήμιση).....

http://jetstream.gr/article/dhc8_q400
 
Re: Type rating σε 737ΝG ή Α320???

Συγγνωμη που βγαινω λιγο off topic :oops: :oops: αλλα γινεται μια εταιρεια να προσλαβει καποιον χωρις να εχει type rating σε ενα αεροσκαφος??
 
Re: Type rating σε 737ΝG ή Α320???

Κανονικά μια εταιρεία σου κάνει ψυχομετρικά τεστ, τεστ γνώσεων atpl, sim check κ.α. και άμα τους κάνεις σε προσλαμβάνει και σε στέλνει για type rating στο αεροπλάνο που σε θέλει. Βέβαια τα τελευταία χρόνια έγινε της μόδας να πληρώνουμε μόνοι μας το type rating. Έτσι όπως πάμε σε λίγο θα βάζουμε και 1000 ώρες σε jet από τη τσέπη μας...
 
Αρα απο οτι καταλαβαινω δεν σε παιρνουν χωρις type rating... :?: :?:
 
Εγώ ώς "απόξω" και άσχετος (δηλ.μή πιλότος) παρατηρητής,έχω να είπω τα εξής:

1.Δέν έγινε από μόνο του "τής μόδας" να ζητάνε οι εταιρείες type-rated πιλότους.Κάποιοι το "καθιέρωσαν".Αν όλες οι ενώσεις επαγγελματιών πιλότων (με προεξάρχουσα τήν IFALPA) έκραζαν την συγκεκριμένη τακτική,οι εταιρείες (που βεβαίως αυτές "βολεύτηκαν" μ'αυτήν και όχι οι πιλότοι) ούτε που θα σκεφτόντουσαν να την εφαρμόσουν.Οταν βάζης μιά αγγελία γιά type-rated pilots και δέν πατάει στην εταιρεία σου ούτε μύγα,τί θα κάνης;θα πάρης απλούς ATPLάδες και θα τους εκπαιδεύσης εσύ,όπως είναι και το σωστό άλλωστε.Και προβλέπω ότι έτσι θα γίνη κάποια στιγμή όταν οι υποψήφιοι επαγγελματίες πιλότοι θα αρχίσουν να αρνούνται να πληρώνουν απ'την τσέπη τους αυτά που λογικά θεωρούνται επένδυση τών εταιρειών σε ανθρώπινους πόρους.

2.Ακόμα και οι type-rated πιλότοι όμως κάποια στιγμή θα πρέπη να επανεκπαιδευτούν όταν η εταιρεία-εργοδότης τους αντικαταστήση τον τύπο τους με κάτι άλλο.Δεν είναι λογικό μιά εταιρεία να απολύη πιλότους που ήδη έχουν "ζυμωθεί" στο δίκτυό της,στην φιλοσοφία και την πολιτική της επειδή άλλαξε τον τύπο στον οποίο πετούσαν.Οπως και να το κάνουμε,άλλες είναι οι διαδικασίες και το δίκτυο π.χ τής Easyjet και άλλες τής ΒγενΟΑ-άσχετα άν και οι δύο εταιρείες έχουν A319 στους στόλους τους.

3.Το ηθικό δίδαγμα-όπως μάς έλεγαν και στο μάθημα τής ανάγνωσης στό σχολείο-είναι πως άν οι πιλότοι θέλουν να πάψουν να υπάρχουν αυτές οι ανισότητες (αλλά και να μήν ανοίξη η όρεξη τών εταιρειών και φτάσουν να ζητάνε να έχης π.χ.10000 ώρες στο A380 γιά να πρωτοπιάσης δουλειά),πρέπει οι ίδιοι να βρούν τρόπους να αναγκάσουν τίς εταιρείες να εγκαταλείψουν την παρούσα πρακτική.Δέν έχω ακούσει πουθενά όμως να βγαίνη κάποιος από τους κουβικουλάριους τής IFALPA να πή την άποψή του ή να συστήση στους πιλότους-μέλη της τί ενέργειες πρέπει να κάνουν επ'αυτού.Αν μή τι άλλο,δέν είναι δυνατόν τα νέα παιδιά τών 23-25 χρονών που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους ώς επαγγελματίες πιλότοι να αγοράσουν από ένα αεροπλάνο ο καθένας γιά να κόβουν βόλτες και να βάζουν ώρες ώστε να γίνουν αρεστοί στους HRM τών εταιριών......
 
futAIR":3vyp7kv5 said:
Αρα απο οτι καταλαβαινω δεν σε παιρνουν χωρις type rating... :?: :?:

Δεν καταλαβαίνεις σωστά.Οι εταιρείες μπορεί να ζητάνε type rated πιλότους π.χ. σε A-320 ,αλλά θέλουν και ελάχιστες ώρες στον τύπο 300 ή συνήθως 500 ( λόγο χαμηλότερων ασφαλίστρων).Αρα, είτε έχεις τον τύπο Α-320 στο πτυχίο σου(για το παράδειγμά μας)με 0 ώρες, είτε το ίδιο πτυχίο αλλά χωρίς καθόλου τύπο Α-320,δεν θα σε καλέσουνε για συνέντευξη τουλάχιστον, γιατί απλά δεν πιάνεις τα minimum requirement τους.
Τώρα εάν αυτή η εταιρεία δεν βρίσκει να συμπληρώσει τον αριθμό των πιλότων που ζητάει,διότι εμφανίστηκαν λίγοι με τύπο Α- 320 και +500 ώρες,τότε μπορεί ρίχνοντας τα standard της να σε προτιμήσει εσένα που έχεις τον τύπο με 0 ώρες παρά τον άλλον που δεν έχει ούτε τον τύπο....ΟΚ?
 
Oι ωρες της εκπαιδευσης δεν καταμετρουντε?
 
FlyHigh":10hux3ki said:
futAIR":10hux3ki said:
Αρα απο οτι καταλαβαινω δεν σε παιρνουν χωρις type rating... :?: :?:

Δεν καταλαβαίνεις σωστά.Οι εταιρείες μπορεί να ζητάνε type rated πιλότους π.χ. σε A-320 ,αλλά θέλουν και ελάχιστες ώρες στον τύπο 300 ή συνήθως 500 ( λόγο χαμηλότερων ασφαλίστρων).Αρα, είτε έχεις τον τύπο Α-320 στο πτυχίο σου(για το παράδειγμά μας)με 0 ώρες, είτε το ίδιο πτυχίο αλλά χωρίς καθόλου τύπο Α-320,δεν θα σε καλέσουνε για συνέντευξη τουλάχιστον, γιατί απλά δεν πιάνεις τα minimum requirement τους.
Τώρα εάν αυτή η εταιρεία δεν βρίσκει να συμπληρώσει τον αριθμό των πιλότων που ζητάει,διότι εμφανίστηκαν λίγοι με τύπο Α- 320 και +500 ώρες,τότε μπορεί ρίχνοντας τα standard της να σε προτιμήσει εσένα που έχεις τον τύπο με 0 ώρες παρά τον άλλον που δεν έχει ούτε τον τύπο....ΟΚ?


OK σε ευχαριστω για τις διευκρινισεις... :great: Κατατοπιστικοτατος! :D
 
FlyHigh":2atsxask said:
futAIR":2atsxask said:
Αρα απο οτι καταλαβαινω δεν σε παιρνουν χωρις type rating... :?: :?:

τότε μπορεί ρίχνοντας τα standard της να σε προτιμήσει εσένα που έχεις τον τύπο με 0 ώρες παρά τον άλλον που δεν έχει ούτε τον τύπο....ΟΚ?
Αν ομως ο type rated εχει λιγοτερες ωρες απο τον μη tpe rated ποιος εχει το προβαδισμα;
 
Πάλι εγώ ώς απ'όξω θα απαντήσω πως η "κοινή λογική" (τών εταιρειών) λέει ότι ο type rated έχει το προβάδισμα,γιατί ήδη ξέρει τον τύπο.Διότι τί να το κάνης άν έχης 15000 ώρες σε Boeing 777 αλλά δέν έχης περάσει ούτε κάτω απ'το φτερό τού A320 με το οποίο θα πετάξης;Σίγουρα έχεις μιά πτητική εμπειρία που δέν έχει κάποιος low timer αλλά σε ό,τι αφορά το A320 είστε και οι δύο εξ ίσου "στραβάδια" και θα χρειαστήτε την ίδια εκπαίδευση γιά να το μάθετε.

Το ξαναλέω και το τονίζω:η απόκτηση type rating πρέπει να είναι υποχρέωση τών εταιρειών-δέν μπορούν οι πιλότοι να μυρίζουν τα νύχια τους γιά να βρούν σε ποιόν τύπο θα πρέπη να εκπαιδευτούν γιά να έχουν πιθανότητες πρόσληψης....
 
Top