aris320
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2015
- Μηνύματα
- 913
- Likes
- 442
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIO
aris320":nv75xu27 said:Τι γίνεται με την TUS, έχει βγάλει εκτός 4 αεροπλάνα από τα 7 που έχει.
Τα δύο Fokker 100 (5B-DDD που είναι στην Λάρνακα από τα ξημερώματα της Κυριακής 2 Σεπτεμβρίου και το 5B-DDE που αγνοείται από την περασμένη άνοιξη αν δεν κάνω λάθος).
Τα 2 Fokker 70 (5B-DDF και 5B-DDG που έχουνε αρκετές μέρες να πετάξουνε ειδικά το δεύτερο).
Πετάνε τα (5B-DDA, 5B-DDB σε τσάρτερ πτήσεις από το Τελ Αβίβ και κάπου κάπου κάνουν και τα δρομολόγια Τελ Αβίβ - Λάρνακα και αντίστροφα και 5B-DDI που πέταξε σήμερα το βράδυ από Λάρνακα για να εκτελέσει την πτήση για Αθήνα.
Εξαιτίας μάλλον αυτού ακυρώθηκε η U8190 και οι επιβάτες απορροφήθηκαν στην U8160 με ένα Boeing 737-800 της Blue Air (YR-BMD).
Ξέρουμε τι γίνεται και που οφείλονται όλες αυτές οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων και για ποιο λόγο έχει βγάλει εκτός τόσα αεροπλάνα την στιγμή που ακόμα είναι το θερινό πρόγραμμα σε ισχύ και έχει αυξημένες υποχρεώσεις;
Αν οι λόγοι είναι η συντήρηση των αεροσκαφών, που αυτό θεωρώ πιθανό, τότε γιατί δεν τα πήγαιναν ένα-ένα για συντήρηση και τα έβαλαν όλα ταυτόχρονα με αποτέλεσμα εδώ και μέρες πολλές από τις πτήσεις τους να γίνουν με μεγάλες καθυστερήσεις;
Αν έχω κάπου λάθος διορθώστε με, και φυσικά περιμένω απαντήσεις στα ερωτήματα μου.
Με εκτίμηση.
Όπως είχα γράψει και εδώ προ ολίγων ημερών, το παραπάνω άρθρο επιβεβαιωνει το άρθρο μου που έγραψα.
Η μόνη διαφορά είναι ότι ήρθε τελικά μετά από μήνες απουσίας, το 5B-DDE και επανήλθε και το 5B-DDD. Συνεχίζουν να είναι εκτός τα 3 Fokker 70. Εχτές η επιστροφή της εθνικής της Κύπρου έγινε με την ALK Airlines με ένα MD-82.
Για να δούμε μέχρι πότε θα συνεχιστεί όλο αυτό.
Έχω μια απορία όμως μήπως είναι αυτός ο λόγος δηλαδή της απουσίας τόσων αεροσκαφών και δεδομένου αυτού θα πήγαινε πίσω το πρόγραμμα και σταμάτησαν τα δρομολόγια των Αθηνών, Ρώμης και της Θεσσαλονίκης;
Με εκτίμηση.