Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ε ναι συμφωνώ. Εννοείται όταν πας σε μια χώρα που η οικονομία της είναι στα τάρταρα, σαφώς και οι τιμές γενικά και των καταλυμάτων και του φαγητού κλπ θα είναι πιο φτηνές. Αυτό ισχύει για όλες τις ανάλογες χώρες με παρόμοιες οικονομίες και χαμηλό βιοτικό επίπεδο των εκάστοτε κατοίκων τους.
 
Πάντως είναι λάθος να πιστεύουμε ότι μόνο η τιμή είναι το μόνο κριτήριο. Η μαζικότητα (πόσο μάλλον μιας και μόνο εθνικότητας) διώχνει πολλούς άλλους και κυρίως ποιοτικούς τουρίστες. Προφανώς αυτό θα αγγίξει τις περιοχές μας που είχαν ήδη μαζικό τουρισμό από Ρωσία αλλά θα διώξει και αρκετούς άλλους από Τουρκία που θα ψάξουν κάτι πιο ''exclusive''.
 
Σε άλλο επίπεδο έχει πάει η ΤΗΥ το lounge στο IST. Μετά τους παιδότοπους, τωρα έχει γκολφ και εξοπλισμό εικονικής πτήσης πάνω από την Κωνσταντινούπολη. Η πτήση αρχίζει φυσικα με το ο "Αλλαχ είναι μεγάλος" πάνω απο το μπλε τζαμί.

Επίσης ενα σχόλιο για την νεα business class των A321neo που είχα την ευκαιρία να πετάξω CGN-IST-CGN, είναι μακράν ότι καλύτερο εχω δει απο άποψη καθίσματος σε narrow body, και προάγγελος του τι μπορούμε να περιμενουμε στο μέλλον με το XLR που κάνει την πρώτη του πτήση αυτές τις ημέρες -ουσιαστικά η άνεση είναι παρομοια με wide body.

Το φαγητό είναι παντα σε πολυ καλο επίπεδο και το προσωπικο αν και θέλει λίγο εκπαίδευση, είναι πολύ ευγενικό. Όσο και αν τρωει κράξιμο η ΤΗΥ για τα γνωστά θέματα, το προϊόν τους εχει ξεφύγει (ναι ξέρω, αν και ο Βασιλάκης είχε ένα κράτος να δουλεύει για αυτον, θα ειχε ανώτερο προϊόν, το ιδιο και αν η LH δεν πλήρωνε φόρους στον Αλ Θανι, αλλάμε τα "αν" δεν φέρνεις επιβάτες).

Παρακάτω λίγο υλικό από τις πτήσεις:
 

Attachments

  • 20220524_115609.jpg
    20220524_115609.jpg
    1,6 MB · Προβολές: 70
  • 20220524_123609.jpg
    20220524_123609.jpg
    1,9 MB · Προβολές: 69
  • 20220524_125101.jpg
    20220524_125101.jpg
    3,2 MB · Προβολές: 66
  • 20220524_192927.jpg
    20220524_192927.jpg
    3,4 MB · Προβολές: 66
  • 20220603_165154.jpg
    20220603_165154.jpg
    3,4 MB · Προβολές: 62
  • 20220603_180500.jpg
    20220603_180500.jpg
    1,7 MB · Προβολές: 59
  • 20220603_162612.jpg
    20220603_162612.jpg
    3 MB · Προβολές: 55
  • 20220524_130506.jpg
    20220524_130506.jpg
    1,4 MB · Προβολές: 67
Last edited:
Νομίζω ότι το παραπάνω είναι και το προϊόν που θα έπρεπε να έχει και η Αιγαίου και να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες εταιρίες είτε χαμηλού κόστους είτε legacy. Ας το χρέωνε και λίγο παραπάνω στην ανάγκη, ούτως ή άλλως χωροταξικά δεν έχει μεγάλο αντίκτυπο αφού σήμερα μπλοκάροντας την μεσαία θέση η διαταξη της business είναι ήδη 2Χ2…
 
Νομίζω το πρόβλημα με την Αιγαίου θα ήταν το να βάζει και να βγάζει τα καθίσματα, δεν γνωρίζω πόσο εύκολο είναι σε τακτική βάση (σίγουρα πάντως θέλει κάποιον χρόνο). Αυτή την στιγμή μετακινούν το κουρτινάκι και βάζουν το πλαστικό τραπεζάκι στην μεσαία.

H τιμή της ΤΗΥ business είναι στα 335Ε one way αλλά εκεί που είναι περισσότερο ανταγωνιστική είναι σίγουρα κάτι long haul που τα δίνει σε τιμές 2000Ε όταν ο ανταγωνισμός κοντεύει τα διπλάσια (ως όψεται η ''ισχυρή'' λίρα...)

Να σημειώσω ότι το ίντερνετ της ΤΗΥ λειτουργούσε πολύ καλά, για business δίνουν 1GB δωρεαν και για τα μέλη τους ανάλογα το level.

 
Η Α3 δεν ανταγωνίζεται την ΤΚ ώστε να προσπαθεί να κάνει match τις παροχές, τα καθίσματα κ.λπ.
 
Νομίζω το πρόβλημα με την Αιγαίου θα ήταν το να βάζει και να βγάζει τα καθίσματα, δεν γνωρίζω πόσο εύκολο είναι σε τακτική βάση (σίγουρα πάντως θέλει κάποιον χρόνο). Αυτή την στιγμή μετακινούν το κουρτινάκι και βάζουν το πλαστικό τραπεζάκι στην μεσαία.

H τιμή της ΤΗΥ business είναι στα 335Ε one way αλλά εκεί που είναι περισσότερο ανταγωνιστική είναι σίγουρα κάτι long haul που τα δίνει σε τιμές 2000Ε όταν ο ανταγωνισμός κοντεύει τα διπλάσια (ως όψεται η ''ισχυρή'' λίρα...)

Να σημειώσω ότι το ίντερνετ της ΤΗΥ λειτουργούσε πολύ καλά, για business δίνουν 1GB δωρεαν και για τα μέλη τους ανάλογα το level.

Τέτοιου τύπου καθίσματα αλλά χωρίς προσωπικές οθόνες είχε η Ολυμπιακή σε μερικά Α320. Το 2010 που πετούσα συχνά από LHR-ATH τα είχε. Νομίζω και στο ATH-IST. Αν ήθελαν να κρατήσουν αυτό το product θα μπορούσαν μετά την εξαγορά. Όμως έκαναν streamline και άλλαξαν την καμπίνα για μεγαλύτερο flexibility και για άλλους λόγους.
Αν έχουν το LOPA που λογικά το έχουν, εντελώς θεωρητικά και μέσα σε ένα βράδυ θα μπορούσαν να αλλάξουν αυτό το μέρος της καμπίνας (όχι όμως κάθε λίγο). Καλή η άνεση αλλά η στόχευση της Α3 είναι διαφορετική πιστεύω. Η μεγάλη πίεση από τον ανταγωνισμό είναι από πολύ χαμηλότερα standards και οι επιβάτες προτιμούν μια χαμηλότερη τιμή. Επιπλέον υπάρχει και η τάση για περισσότερο βιώσιμες μεταφορές οπότε ότι έχει βάρος, στην ευχή, στο καλό:)
 
Τέτοιου τύπου καθίσματα αλλά χωρίς προσωπικές οθόνες είχε η Ολυμπιακή σε μερικά Α320. Το 2010 που πετούσα συχνά από LHR-ATH τα είχε.
Η Ολυμπιακή δεν είχε ποτέ Α320.
Προφανώς αναφέρεσαι στο Α340, το οποίο είχε προσωπικές οθόνες σε ΟΛΑ τα καθίσματα, business & economy.
 
Τέτοιου είδους τι εννοείς; Διαρρύθμιση 2-2; Το κάθισμα αυτό (Rockwell Collins MiQ) είναι στην αγορά από το 2018 πάντως.

Η Business της ΤΗΥ δουλεύει με τους long haul επιβάτες και έρχεται ως συνέχεια (και σωστά) μιας premium υπηρεσίας. Μπορούν και το κάνουν, αντιστοίχως η AF σε βάζει στην ΗΟΡ! για το ενδοευρωπαικό:cool: Η Α3 είναι λίγο άδικο να συγκριθεί με μια εταιρεία που έχει μια 35αρα Β777 και άλλα τόσα Α330.
 
Olympic air όχι Olympic airlines. ήταν μερικά από τα Α320 που πέρασαν στην Α3. Ναι 2-2 διαρρύθμιση. Θυμάμαι ακόμα και τον Βασιλάκη ναι λέει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ήταν καλύτερο.
Δεν ήταν το συγκεκριμένο κάθισμα αλλά είχε αυτά τα χαρακτηριστικά χωρίς οθόνες.
Πέρα από το seamless service που θέλει να προσφέρει, σε συνέχεια ταξιδιού με widebody, κάνει και αρκετά μακρινά δρομολόγια με αυτά τα αεροσκάφη σε αφρικανικές "δημοκρατίες", οπότε έχει νόημα. Αν έπρεπε να πληρώσει και για τις εκπομπές του άνθρακα για ευρωπαϊκές πτήσεις ίσως αναθεωρούσε. Ίσως αλλάξει η νομοθεσία άμεσα και να τούς συμπεριλάβει.
Δεν υπάρχει λόγος και διάθεση για κριτικές, είναι συνειδητή επιλογή τους. :)
Post automatically merged:

Όσο θυμάμαι τα κλασικά κλισέ δημοσιογραφικου τύπου το 90 και τον χλευασμό στην THY, ότι, τι θέλετε να γίνει η OA Türk Hava Yolları? Όταν είχε βαρέσει κανόνι κατά κάποιο τρόπο. Αυτοί τις πομπές τούς τις καλύπτουν, εμείς όχι και τόσο αποτελεσματικά.
 
Last edited:
Top