Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
taso me logo ti ennoeis: ta hromata ton aeroplanon i to logotypo tis LH to pouli ton kranich ? ama ennoeis to pouli: auto to logo to ehoune apo tin ydrisi tis to (ama den kano lathos) to 1923.
 
ENOO TO KATASPRO XROMA THS LH POU EINAI ATHLIO , MONOTONO XAZO KAI POY GERMANIKO .
 
Αυτό που πιστεύω ότι μας διαφεύγει από την όλη υπόθεση, είναι το πώς λειτουργεί το όλο σύστημα στην Τουρκία, όπου προωθείται η εικόνα μιας δυτικής, σύγχρονης χώρας, που όμως απέχει αρκετά από αυτό το οποίο πραγματικά είναι.

Έτσι ακριβώς παίζεται και το παιχνίδι στην ΤΚ. Αμφιβάλλω αν τον κοινό επιβάτη ή τον τουρίστα τον ενδιαφέρουν τα securıty records μιας αεροπορικής εταιρίας, όταν αυτή του προσφέρει καλές ανταποκρίσεις, ελκυστικούς ναύλους και ένα σχετικά υψηλό επίπεδο αισθητικής και εξυπηρέτησης (έχουν ότνως πολύ εξυπηρετικό προσωπικο), frequent flyer προγράμματα (μέχρι το κλείσιμο της SR, η ΤΚ ανήκε στο Qualıflyer)κ.α. Ουσιαστικά αυτό είναι και το image επιδιώκεται να προβληθει, τόσο μέσω της ΤΚ όσο και του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, το οποίο είναι άρτιο απο αισθητικής απόψεως αλλά υστερεί σε διαύλους, οδική σύνδεση με την πόλη και άλλα στοιχεία τα οποία είναι εξίσου σημαντικά (ας μην αναφέρουμε και πόσες βαλίτσες ανοίγονται και αδειάζονται ή απλά χάνονται).

Η ΤΚ κατέχει σημαντικη θέση στην αγορά της Απω Ανατολης, μιας και συνδέει 7 πόλεις της ανατολικής Ασίας (SEL, TYO, OSA, BJS, HKG, BKK, SIN) με την Κων/πολη και από εκεί με την Ευρώπη. (Αρκετές φορές είδα Ιάπωνες και Κορεάτες σε πτήσεις της ΤΚ στο ΑΤΗ-IST) Τί θα συμβεί όμως όταν η ΤΚ αρχίσει να παίρνει λιγότερες κρατικές επιχορηγήσεις και όταν αρθεί το μονοπώλιο στο εσωτερικό; Μήπως τότε η εικόνα που προβάλλεται θα καταρρεύσει και θα φανεί η πραγματικότητα;
 
THY Turkish Airlines is expected to place an order for five A330s, 12 A321s, 19 A320s and up to 21 737-800s shortly.

The order is seen by insiders as a compromise to please both the European Union and the US. Recently, THY has come under considerable political pressure from the Turkish government, which itself has been under pressure from France for not spending enough with EU countries. At the same time, the US, a long-time ally of Turkey, reminded the country that it, not European nations, stood behind it and sent support equipment to bolster its defenses in 2002.
Logic would have dictated that THY either buy more 737s for fleet commonality reasons or ditch the 737s for A320s.
 
GIATI DEN PARAGELNEI KAI 777 GIA NA TA MIRASEI AKOMI KALITERA ??? :stupid:
 
THY, μια εταιρία που λειτουργεί με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, όπως και οι περισσότερες σοβαρές ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες του ίδιου ή και μεγαλύτερου μεγέθους. THY: fly on the wings of Europe :stupid:
 
BEBEA AS PARAGELNE KAI I OA KANENA KAINOURGIO A/C KAI AS ITAN KAI ANAMIKTA ALLA POU TETIA TYXH.....
 
Kali politiki....na ta ehoun kala me olous.....kammia paraggelia gia regionals den tha kanoun???

OA277
 
Gnorizoun vevea oti mexri na boun stin EU (an pote) boroun na kanoun tetoies malaganies.
 
Poia regionals twra...edw xanei i mana to paidi kai to paidi tin mana... :lol:
Oti evgale to upourgiko sumvoulio kanan oi an8rwpoi. Ep efkairia na doune kai sugritika apotelesmata A321 v B738...den einai kako :idea:
Na pw tin ali8eia 8a i8ela na dw kai kana B777, den 8a evlapte ka8olou. Allwste i zugaria gernei evrwpaika twra. Ts ts ts ts ts.....
Tous Brazilianous tous ksexasan me ta EMB. 8a paroun kafe omws kai etsi 8a patsisoun. :lol: Ase de tous Rwssous. Ap aftous 8a paroun... baleta... :lol:
 
Top