Αυτό που πιστεύω ότι μας διαφεύγει από την όλη υπόθεση, είναι το πώς λειτουργεί το όλο σύστημα στην Τουρκία, όπου προωθείται η εικόνα μιας δυτικής, σύγχρονης χώρας, που όμως απέχει αρκετά από αυτό το οποίο πραγματικά είναι.
Έτσι ακριβώς παίζεται και το παιχνίδι στην ΤΚ. Αμφιβάλλω αν τον κοινό επιβάτη ή τον τουρίστα τον ενδιαφέρουν τα securıty records μιας αεροπορικής εταιρίας, όταν αυτή του προσφέρει καλές ανταποκρίσεις, ελκυστικούς ναύλους και ένα σχετικά υψηλό επίπεδο αισθητικής και εξυπηρέτησης (έχουν ότνως πολύ εξυπηρετικό προσωπικο), frequent flyer προγράμματα (μέχρι το κλείσιμο της SR, η ΤΚ ανήκε στο Qualıflyer)κ.α. Ουσιαστικά αυτό είναι και το image επιδιώκεται να προβληθει, τόσο μέσω της ΤΚ όσο και του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, το οποίο είναι άρτιο απο αισθητικής απόψεως αλλά υστερεί σε διαύλους, οδική σύνδεση με την πόλη και άλλα στοιχεία τα οποία είναι εξίσου σημαντικά (ας μην αναφέρουμε και πόσες βαλίτσες ανοίγονται και αδειάζονται ή απλά χάνονται).
Η ΤΚ κατέχει σημαντικη θέση στην αγορά της Απω Ανατολης, μιας και συνδέει 7 πόλεις της ανατολικής Ασίας (SEL, TYO, OSA, BJS, HKG, BKK, SIN) με την Κων/πολη και από εκεί με την Ευρώπη. (Αρκετές φορές είδα Ιάπωνες και Κορεάτες σε πτήσεις της ΤΚ στο ΑΤΗ-IST) Τί θα συμβεί όμως όταν η ΤΚ αρχίσει να παίρνει λιγότερες κρατικές επιχορηγήσεις και όταν αρθεί το μονοπώλιο στο εσωτερικό; Μήπως τότε η εικόνα που προβάλλεται θα καταρρεύσει και θα φανεί η πραγματικότητα;