Turkish Airlines στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μήπως είναι δάκτυλος γλάρου το σκάλωμα;
 
Γιατι τοτε η Αιγαιου δεν ξεκιναει το δρομολογιο? ποιος θα πεταει μαζι τους βεβαια, μιας και οι περισσοτεροι επιβατες των Τουρκων δεν εχουν προορισμο την Κωνσταντινουπολη αλλα καποιο αλλο προορισμο, τα 2 υπουργια Μεταφορων παντως μπωρουν να δοσουν λυση αν η εταιρια το θελει πραγματικα το 2ο δρομολογιο. Αλλη ειδηση ειναι οτι η ΥΠΑ δεν τους παραχωρει μερος στον αεροσταθμο, Μακεδονια, για να φτιαξουν μια αιθουσα αναμωνης Business Class!
 
Ε αφου η συμφωνία προέβλεπε 31 εβδομαδιαίες γιατι αφήσαν εξαρχής να φτάσει στις 41;..Και αυτό το περιθώριο γιατί δεν το κρατήσαν καβάντζα για την ενίσχυση δρομολογίων κι εκτός Αθηνών;..Μην ξεχνάμε πως υπάρχει αίτημα και για το IST-HER το οποίο φετος εκανε η Α3 σε ώρες μαυρης νυχτας..Αλλά η διαφορά έγκειται ότι στο 2ο IST-SKG που θα άνοιγε θα είχαμε βελτιστοποίηση και αναβάθμιση του δρομολογίου και ανταποκρίσεων προς όλο το δίκτυο της ΤΗΥ..Αφού η ΥΠΑ δεν δίνει το πράσινο φως στην ΤΗΥ τότε ή θα πρέπει να τροποποιηθεί η διακρατική συμφωνία και να αυξηθεί το όριο πτήσεων--οπως σε Ιταλία,Ισπανία κτλ..(για να μην πω για την κατάκτηση της Γερμανίας..) ή να δώσει η τουρκική πλευρά καλύτερα slots στην Α3 και να το αναλάβει με codeshare,ως..αδερφή Αστροσυμμαχούσα... :rant:
Καλά για τους χωρους στο Μακεδονία τι να πει κανείς...Δεν γίνεται που δεν γίνεται το νέο τέρμιναλ,μας εμεινε η μακετα, χωροι το χειμώνα ερημοι κι αδειοι υπάρχουν κ κααααααθονται έτσι,τι ζόρι τραβάνε κ δεν δινους να κάνει η ΤΗΥ biz class χωρο; Τι καφρίλα ολκής είναι αυτή...Τι κάνουν εκει στην ΥΠΑ ξυνουν τα @@....;...Ή μηπως φοβούνται ότι θα στερήσουν πολυτιμο χώρο απτην υπερανάπτυξη του Μακεδονία,γιατι θα κάνουν ουρά τα υπερατλαντικά όταν γινει η επεκταση και δεν θαχουν μπιζνες lounges για τις Αμερικανικές,Καναδικές κτλ που θα έρθουν...; :wall:

Να μεσολαβήσει η μελιστάλαχτη και εκπάγλου καλλονής κα Κεφαλογιάννη να πείσει με τα κάλλη της τα 2 υπουργεία Μεταφορών να βρουν άμεσα μια λύση..Εν ανάγκη ας ρίξει κι ενα χορό της κοιλιάς.. :mrgreen:
 
Προσπαθώ να καταλάβω ως κάπως άσχετος με τις διακρατικές συμφωνίες, τα σλοτς κλπ.

Μιλάμε ότι ο τουρισμός είναι ένα βασικός τομέας στον οποίο προσδοκούμε για ανάκαμψη. Επίσης λέμε ότι η Τουρκία είναι, ειδικά φέτος, απίστευτα ανερχόμενη αγορά και ειδικά στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα οι τούρκοι κάνουν θραύση.

Επίσης γκρινιάζουμε ότι το υπερhub Μακεδονία είναι άδειο, δεν έχει πτήσεις, connections κλπ.

Επίσης είναι πασίγνωστο ότι η Turkish έχει βοηθήσει στο να γίνει γνωστή η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική κλπ στην Τουρκία με ημερίδες, επισκέψεις πρακτόρων από Τουρκία, με επισκέψεις ελλήνων πρακτόρων στην Τουρκία και σε άλλες χώρες.

Και ακόμη καθόμαστε και σκεφτόμαστε αν πρέπει ή όχι η ΥΠΑ να δώσει άδεια για μία ακόμη πτήση στην Turkish επειδή υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες και κολοκύθια; Μου θυμίζει την παροιμία "του δίνανε γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια"

Έλεος...
 
Ξυπνητούρια!!! 2 χρόνια προσπαθεί η BBG να κάνει το HER-IST σε HER-RHO-IST και πέφτει πάνω στη διακρατική που απ' ότι φαίνεται δύσκολα θα αλλάξει.

Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα πάντως, οι διακρατικές έχουν τον λόγο κ τον ρόλο τους όπως άλλωστε και οι γλάροι αλλά και η αγαπητή Ντόιτσε Λουφτχάνσα :twisted:
 
Η απόφαση είναι 100% σωστή, μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Όχι επειδή βρεθήκαμε σε ανάγκη να δώσουμε στην ΤΗΥ ότι ζητήσει!
Όπως είπε και ο ΟΑ701 η Blue Bird προσπαθεί να ξεκινήσει πτήσεις 2 χρόνια και οι Τούρκοι δεν θέλουν να δώσουν ούτε μια συχνότητα!
Πως έχετε την απαίτηση ορισμένοι να τους δοθούν επιπλέον συχνότητες, όταν εταιρίες με βάση την Ελλάδα δε μπορούν να πάρουν ούτε μια έξτρα πτήση?

Αν θέλουν πραγματικά οι άνθρωποι της ΤΗΥ επιπλέον πτήσεις, ας μεσολαβήσουν πρώτα ώστε να δοθούν έξτρα slots σε "νορμάλ" ώρες σε Ελληνικές εταιρίες!
 
Η απόφαση μπορεί να είναι σωστή όπως την θέτεις αλλα όχι και 100%.
Η διακρατικη συμφωνια μπορει να αλλάξει ανα πάσα στιγμή. Επίσης μπορει να έδιναν στις Τούρκικες την αδεια να κάνει και τη 2η πτήση χωρις πολλα πολλά και τέλος.
Η Βάση της thy που είναι και το ατατουρκ, είναι λογικό να έχει τα σλότ που θέλει σε ένα αεροδρόμιο που γίνεται πανικός. Από την άλλη η ελληνικές τσαρτεριές δυσκολα θα παρουν νορμάλ σλοτ στο ατατουρκ (θυμάμαι στην αστρα ζητούσαμε από το σαμπιχά).
 
Η BBG είχε δηλώσει στον HSCA το SAW κι όχι το IST άρα για εκεί υπήρχε σχεδιασμός.
Το να αλλάξει η διακρατική δεν νομίζω ότι είναι και τόσο εύκολο, μιλάμε για γραφειοκρατικές ιστορίες, άσε που έχω την εντύπωση ότι δεν εμπλέκονται μόνο οι ΥΠΑ των χωρών ενώ κατα τη γνώμη μου θα ήταν ανοησία να δώσει 2η συχνοτητα η ΥΠΑ "χωρίς πολλά πολλά" όταν η ΒΒG δεν πήρε χωρίς πολλά πολλά έγκριση για "τσόντα" της RHO στο HER-SAW...
 
οι διακρατικές αλλάζουν όποτε χρειαστούν. Από ότι εχω δει οι Τουρκοι δινουν αδειες σε πτησεις τσάρτερ από Ελλάδα και ειδικά για το saw. Θεωρώ ότι για τη Ρόδο ξεπερνούσαν το οριο των πτήσεων (που πάλι θα μπορούσαν να δώσουν) ή αν δεν είχε καθόλου πτησεις η Ρόδος να τις πήρε καποια άλλη πόλη (πχ Ηράκλειο) και να μην έδωσαν ή δεν επιτρεπεται μεταξύ ρόδου και Τουρκίας πτήσεις.
Τέσπα αυτό που πιστευω (και ισχυει) είναι ότι οι διακρατικές αλλάζουν ανα πάσα στιγμη. Αν ήθελαν να δώσουν τις πτήσεις θα το εκαναν μετά χαράς. Και εμείς θελουμε πτήσεις εδώ και οι Τουρκοι το ιδιο. Τωρα γτ δεν έδωσαν, ποιος ξερει?
 
Τάσο, η Ροδος δεν συμπεριλαμβάνεται καθόλου στη διακρατική κι άρα δεν μπορούσε να έχει τακτική πτήση. Τσαρτεριές, 3-4 αν δεν κάνω λάθος, έκανε η Bora αλλά ούτε τακτικές ήταν ούτε από ένα α/δ.

Για τις διακρατικές και την αεροπορική σχέση Ελλάδας-Τουρκίας λέει πολλά ο Βασιλάκης, διάβασε την απομαγνητοφώνηση. Δεν είναι εύκολο, εμπλέκονται ΥΠΑ, υπουργείο μεταφορών και υπουργείο εξωτερικών. Οι χαζοί της υπόθεσης είμαστε έως τώρα πάντως...
 
Top