Turkish Airlines στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσπερνώ το παροξυσμό του Τερη και επικεντρώνομαι στο ποστ του Spoterakis.
Το ότι ζω στην πρωτεύουσα δεν σημαινει πως δεν επηρεάζομαι από την τεράστια ανεργία της (ενδεχομένως υψηλότερη της Θεσσαλονίκης), τα χάλια της και το μειωμένο τουριστικό της ρεύμα που έχει κάνει τόσα ξενοδοχεία να κλείσουν και τόσες χιλιάδες ανθρώπους να μείνουν άνεργοι.

Και ανεξαρτήτως του που ζω επηρεάζομαι θετικά από το τζίρο, τις ασφαλιστικές εισφορές, τους φόρους και τους μισθούς σε Έλληνες που φέρνει και καταβάλει η Aegean στην Ελλάδα.
Δεν βλέπω κανένα λόγο να παίρνουν οι γείτονες υψηλότερο μερίδιο από αυτό που τους αναλογεί επειδή ...έτσι γουστάρουν.

Εάν κόπτονται τόσο πολύ για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ας επιτρέψουνε στην Aegean να πετάει ακόμα μια φορά τη μέρα στη Κων/πολη και έτσι θα ενισχυθεί και η εκεί τουριστική αγορά όπως και αυτή της Αθήνας!
Δεν θα χάσουν δα και το μονοπώλιο του SKG-IST οι γειτόνοι.

Αλλά όπως έγραψα και παραπάνω τα θέλουν όλα δικά τους.
Όσοι λοιπόν ενδιαφέρεστε (και πολύ καλά κάνετε) για τις αεροπορικές συνδέσεις της πόλης σας πέστε στους γειτόνους να αφήσουν τα νάζια και τις κουτοπονηριές και να σεβαστούν την αρχή της αμοιβαιότητας!
Κοτζάμ ΤΚ δε θα πέσει έξω επειδή η Α3, μια σταλιά εταιρία μπροστά της θα πετάει άλλη μια φορά τη μέρα στο ΙST. Έτσι δεν είναι?
 
Το ερώτημα είναι: η Aegean μπορεί ή δε μπορεί να αυξήσει και αυτή τις πτήσεις της;
Αν η Aegean θέλει και αυτή άλλη μια πτήση και δεν της τη δίνουν οι Τούρκοι, τότε πολύ καλά η ΥΠΑ έκοψε την παραπάνω πτήση της Turkish.
Αν η Aegean δε θέλει ή δε μπορεί να αυξήσει τις πτήσεις της (γιατί δεν έχει αεροπλάνα ή γιατί δε μπορεί να πουλήσει περισσότερα εισιτήρια) και προσπαθεί έτσι να μπλοκάρει την Turkish, τότε η ΥΠΑ είναι απαράδεκτη που παίζει το παιχνίδι της Aegean.
Τόσο απλά.
 
Ωραία, ας την κόψουν την Θεσσαλονίκη, θα το αναπληρώσει η καλή μας η Α3; Σήμερα έψαχνα εισιτήρια... ΤΚ πρώτη για ΝΥ και όχι μόνο, από Θεσσαλονίκη και με διαφορά τιμής και καλά ωράρια. Γιατί να πάω σε LH με +150ευρώ; Επίσης έκανε ποτέ η LH διαφήμιση την Ελλάδα; Γιατί η ΤΚ την έχει κάνει...
Ως πατριώτης μακάρι να πάρει τις 2 πτήσεις της ΤΚ η Α3 για το Ατατούρκ από Θεσσαλονίκη.
Ως ταξιδιώτης ας βάλει και 3η πτήση η ΤΚ και η Α3 όσες θέλει.
Ως κάτοικος Θεσσαλονίκης πάρτε τα ξερά σας από της πτήσης, γιατί η ΤΚ είναι η μόνη που έφερε καθαρά τουρίστες στη Θεσσαλονίκη. Τουρίστες με καλό πορτοφόλι όχι μόνο από την Τουρκία αλλά από όλο τον κόσμο + η εταιρία βρίσκεται συνεχώς σε κίνηση και οργανώνει πολλά πράματα. Τα έχει βρει με αρκετούς φορείς και προσπαθεί. Ενώ για την Α3, απλά είναι το δεύτερο hub, που θα προσπαθήσει να τροφοδοτήσει είτε Ευρώπη για την μαμά LH είτε Αθήνα για την ίδια.
 
Αν η Τουρκία θέλει να έχουν οι εταιρίες της 6 πτήσεις τη μέρα για την Ελλάδα τότε θα πρέπει και οι Ελληνικές εταιρίες να μπορούν να πετάνε 6 φορές τη μέρα για την Τουρκία.
Αυτή είναι η ουσια του πράγματος.

Ούτε η ΤΚ, ούτε η Α3, ούτε η ...LH, ούτε τα τραπεζώματα της ΤΚ στους ταξιδιωτικούς πράκτορες της Θεσσαλονίκης, ούτε, ούτε.
Αυτή και μόνο αυτή.

ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ και ίση αντιμετώπιση.

Εαν οι Τούρκοι το θέλουν τότε μπορούν να πετάνε δυο φορές τη μέρα με 777 στη Θεσσαλονίκη.
Αλλιώς ας μεταφέρουν μια πτήση της Αθήνας στη Θεσσαλονίκη μιας και έχουν πείσει τόσους εύπιστους Θεσσαλονικείς πως έχουν τόση αδυναμία, αγάπη και Προδέρμ για τη πόλη τους αντί για τα λεφτά τους.
Αλλά δεν.

Κοιτάν να εφαρμόσουν το "τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου".
Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω!
 
Κατα βάση συμφωνω με τον κ karamitrosair. Η αμοιβαιοτητα ειναι η λύση και πρέπει να γίνει σεβαστή Μόνιμα η Τουρκία σε οτιδήποτε διαπραγματεύεται τα θέλει μόνο δικά της και ψάχνει να βρει την ειδική της σχέση, ώρα ευρώπη.
Το ερώτημα είναι προτού φτάσουμε στις απαγορευσεις της ΥΠΑ που ειναι η έσχατη λύση τί έγινε για να αλλάξουν μυαλά οι από εκεί?
Υπήρξε κάποια επαφή, κάποια διαπραγμάτευση?
Οι φορείς της πόλης που σωστά στηρίζουν την ΤΚ έκαναν κάτι ανάλογο για την αιγαίου, βγήκαν δίπλα της διεκδίκησαν μαζί της?
Νομίζω ούτε μια ανακοίνωση διαμαρτυρίας δεν βγήκε, καμμια πρωτοβουλία δεν πάρθηκε.
Σαφως και κάτω τα χέρια απο την Θεσσαλονίκη αλλά άς κάνει και αυτή το κομμάτι που της αναλογεί και είναι φυσικά προς όφελος της εάν η αιγαίου έχει μια πτήση σε λογική ώρα
 
Για παράδειγμα,να ξεκολλήσουν οι ταξιτζήδες τις διαφημίσεις της ΤΗΥ από τα ταξί τους.
 
Επειδή το ζήτημα παίρνει πολύ συζήτηση και πιθανόν να εκτραπεί αν αναφερθούμε διαχρονικά και ιστορικά βαθύτερα με γεωπολιτικούς και οικονομικούς όρους /αναλύσεις / πρόσωπα και καταστάσεις, περιορίζομαι να πω ότι συμφωνώ με τους alex96 και Καραμήτρος Αir και λυπάμαι ιδιαίτερα με τις παραπάνω τοποθετήσεις μερικών που τόσο αβασάνιστα και κοντόφθαλμα επιχειρηματολογούν υπέρ της Turkish.
 
Μα αυτό που θέλει ο κόσμος - Έλληνες και ξένοι (που ιδιαίτερα τους τελευταίους δεν τους νοιάζει αυτό το θέμα της αμοιβαιότητας), τουρίστες και επιχειρηματίες – είναι καλές αεροπορικές συνδέσεις, χωρίς 3 ανταποκρίσεις, πολύωρη αναμονή ή ακόμα και διανυκτέρευση σε κάποιο αεροδρόμιο… Στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε αυτή τη πολυτέλεια να επιλέξουμε την εταιρία μας με κριτήριο την εθνικότητα.

Προσωπικά προτιμάω την Α3 (και συχνά δεν καταλαβαίνω τα αρνητικά σχόλια εδώ στο Forum) και την LH. Αλλά είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ούτε η μία ούτε η άλλη δεν έκαναν κάτι το ιδιαίτερο για την Θεσσαλονίκη. Διακόπηκε Ζυρίχη (με άριστες ανταποκρίσεις για Ευρώπη), οι ανταποκρίσεις με Α3/LH συχνά δεν είναι ιδιαίτερα βολικές, η ίδια η Α3 επεκτείνεται κυρίως μέσω Αθήνας … Ούτε ξέρω εάν η Α3 έχει πραγματικά τόσο ενδιαφέρον να πετάει πιο συχνά Κωνσταντινούπολη. Για να κάνει Feeder της ΤΚ;

Γιατί το θέμα εδώ μάλλον δεν είναι και τόσο οι Τούρκοι τουρίστες, αλλά η αγορά για Αμερική, Ασία συν σε κάποιο βαθμό και για Ευρώπη. Που με τις κακές συνδέσεις σε μεγάλα Hubs οι επιλογές από Θεσσαλονίκη είναι ελάχιστες. Εκτός από το Μόναχο, η ΤΚ είναι η μόνη εταιρία με 2 καθημερινές πτήσεις σε μεγάλο Hub με ανταποκρίσεις σε όλο τον κόσμο, και αυτό όλο το χρόνο.

Εάν λοιπόν ενοχλεί κάποιους ότι η ΤΚ παίρνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αυτής της αγοράς, τότε ας μας προσφέρουν άλλες επιλογές. Ας έρθει η ίδια η LH, ας βάλει η Α3 δεύτερη ή τρίτη πτήση για Φρανκφούρτη, ας επαναφέρει η Swiss την παλαιά της πτήση… Ας έρθουν BA, Iberiа, Air France κπλ. με καθημερινές πτήσεις στα Hubs τους…. Ο κόσμος δεν πετάει με την ΤΚ λόγω ιδιαίτερης αγάπης για την εταιρία ή το αεροδρόμιο του IST, αλλά λόγω έλλειψης εναλλακτικών.

Και θα ήθελα να ξέρω πραγματικά από όσους εμμένουν τόσο στην αμοιβαιότητα: πόσοι α) μένουν στην Θεσσαλονίκη, και β) πετάνε τακτικά (δηλ. όχι 2-3 φορές το χρόνο για διακοπές, αλλά κάθε μήνα ή και εβδομάδα, χωρίς ευελιξία στις ημερομηνίες και ώρες…) Για θεωρητικά ίσως έχετε δίκιο, αλλά η πραγματικότητα στην Θεσσαλονίκη άλλη είναι…
 
Στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε αυτή τη πολυτέλεια να επιλέξουμε την εταιρία μας με κριτήριο την εθνικότητα.
Ενώ στην Αθήνα δε κάνουμε κάτι άλλο.Αυτό που λες,αγαπητέ,είναι τυφλός τοπικισμός και λαϊκισμός και συγχώρεσέ με για την έκφραση.
Το θέμα τελικά της συζήτησης όμως ποιο είναι;
(Αν δε γνωρίζετε η ΤΗΥ και η Aegean έχουν κοινούς κωδικούς σε πτήσεις τους)
 
Τα είπαμε ξανά και ξανά.
Οι Τουρκικές εταιρίες έχουν δικαίωμα να πετάνε όσες φορές θέλουν στην Ελλάδα αρκεί να έχουν και οι Ελληνικές εταιρίες δικαίωμα να πετάνε όσες φορές θέλουν στη Τουρκία.
Οι αγαπητοί Θεσσαλονικείς τα παράπονα τους οφείλουν να τα κάνουν στην ΤΚ και όχι στην ΥΠΑ.
 
Top