airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Το ποιο παράξενο κατ εμένα περιστατικό έγινε την Δευτέρα 22/10/12 με την πτήση ΤΚ1843.
Δύο φίλοι έχασαν το αεροπλάνο με τον ποιο παράξενο τρόπο. Πήραν την κάρτα επιβίβασης στις 18:15 και ενώ έγραφε ώρα αναχώρησης 19:25 και ώρα επιβίβασης 18:30, δεν έδωσαν σημασία και έφτασαν στην πύλη αναχώρησης 18:50 (έχασαν πολύ χρόνο στον έλεγχο ταυτότητας), με μεγάλη τους έκπληξη ανακάλυψαν ότι το αεροπλάνο είχε αναχωρήσει.
Πως είναι δυνατόν να φύγει η πτήση 1 ώρα πριν;.;.;. Δεν το έχω ξανακούσει ποτέ.
Δεν το πίστευα, τους έλεγα μήπως χάλασε το ρολόι τους, μήπως άλλαξαν οι Τούρκοι σε χειμερινή ώρα και δεν το πήραν είδηση κλπ.
Το άσκημο ήταν ότι η THY ήταν απαράδεκτη στην συμπεριφορά της, και δεν βοήθησαν καθόλου τον κόσμο που είχε μείνει εκτός πτήσης περίπου 10 επιβάτες. Όχι δεν βοήθησαν τους επιβάτες αλλά τους υποχρέωσαν να πληρώσουν €250 για να επιστρέψουν την Τρίτη το πρωί. Οι φίλοι μου λυπήθηκαν 2 γεροντάκια που δεν ήξεραν να συνεννοηθούν ούτε είχαν λεφτά να αγοράσουν εισιτήριο. Τους συμβούλευσαν να επικοινωνήσουν με το Προξενείο μας.
Δεν μπορώ να το χωνέψω ότι η πτήση έφυγε 1 ώρα πριν, πως οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας τους έκαναν δεκτούς 1 ώρα πριν στον Ελληνικό εναέριο χώρο; . Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι κάποιος επίσημος ήθελε να φύγει γρηγορότερα, και αδιαφόρησαν για τον κόσμο - οχυρώθηκαν στο τυπικό της υπόθεσης ότι οι κάρτες επιβίβασης έγραφαν ότι έπρεπε να ήσουν στην πύλη 1 ώρα πριν.
Απαράδεκτη η συμπεριφορά της Τουρκάλας υπαλλήλου που έλεγε κόψτε τον λαιμό μας και βρείτε λύση μόνοι σας, αλλά και των προϊσταμένων της. Αλλά κυρίως αυτής που είχε και ένα ύφος σαν τις δικές μας τις Ολυμπικάριες (τις θυμάστε; Αυτές όμως κάθονται τώρα και εμείς τις πληρώνουμε)
******ΥΓ. Υποψιάζομαι ότι η πτήση ακυρώθηκε και τους κορόιδεψαν και τους έβαλαν να πληρώσουν και από πάνω. Πρέπει να μάθω αν ήλθε η πτήση στο Ελ. Βεν.
Δύο φίλοι έχασαν το αεροπλάνο με τον ποιο παράξενο τρόπο. Πήραν την κάρτα επιβίβασης στις 18:15 και ενώ έγραφε ώρα αναχώρησης 19:25 και ώρα επιβίβασης 18:30, δεν έδωσαν σημασία και έφτασαν στην πύλη αναχώρησης 18:50 (έχασαν πολύ χρόνο στον έλεγχο ταυτότητας), με μεγάλη τους έκπληξη ανακάλυψαν ότι το αεροπλάνο είχε αναχωρήσει.
Πως είναι δυνατόν να φύγει η πτήση 1 ώρα πριν;.;.;. Δεν το έχω ξανακούσει ποτέ.
Δεν το πίστευα, τους έλεγα μήπως χάλασε το ρολόι τους, μήπως άλλαξαν οι Τούρκοι σε χειμερινή ώρα και δεν το πήραν είδηση κλπ.
Το άσκημο ήταν ότι η THY ήταν απαράδεκτη στην συμπεριφορά της, και δεν βοήθησαν καθόλου τον κόσμο που είχε μείνει εκτός πτήσης περίπου 10 επιβάτες. Όχι δεν βοήθησαν τους επιβάτες αλλά τους υποχρέωσαν να πληρώσουν €250 για να επιστρέψουν την Τρίτη το πρωί. Οι φίλοι μου λυπήθηκαν 2 γεροντάκια που δεν ήξεραν να συνεννοηθούν ούτε είχαν λεφτά να αγοράσουν εισιτήριο. Τους συμβούλευσαν να επικοινωνήσουν με το Προξενείο μας.
Δεν μπορώ να το χωνέψω ότι η πτήση έφυγε 1 ώρα πριν, πως οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας τους έκαναν δεκτούς 1 ώρα πριν στον Ελληνικό εναέριο χώρο; . Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι κάποιος επίσημος ήθελε να φύγει γρηγορότερα, και αδιαφόρησαν για τον κόσμο - οχυρώθηκαν στο τυπικό της υπόθεσης ότι οι κάρτες επιβίβασης έγραφαν ότι έπρεπε να ήσουν στην πύλη 1 ώρα πριν.
Απαράδεκτη η συμπεριφορά της Τουρκάλας υπαλλήλου που έλεγε κόψτε τον λαιμό μας και βρείτε λύση μόνοι σας, αλλά και των προϊσταμένων της. Αλλά κυρίως αυτής που είχε και ένα ύφος σαν τις δικές μας τις Ολυμπικάριες (τις θυμάστε; Αυτές όμως κάθονται τώρα και εμείς τις πληρώνουμε)
******ΥΓ. Υποψιάζομαι ότι η πτήση ακυρώθηκε και τους κορόιδεψαν και τους έβαλαν να πληρώσουν και από πάνω. Πρέπει να μάθω αν ήλθε η πτήση στο Ελ. Βεν.