Turboprop ή Regional Jet για την A3;

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Για την ακρίβεια από την στιγμή που δεν υπογραφούν τα συμβόλαια και δεν παραληφθούν τα πρώτα από αυτά (δεν ανέφερε κανείς οτι θα είναι καινούργια) τίποτα δεν ειναι σίγουρο...
Δεν βλέπω όμως το λόγω γιατι η δεδηλωμένη πρόθεση της εταιρείας να αλλάξει κυρίως με τις νεες οικονομικές εξελίξεις
 
Σύμφωνα με πολύ φρέσκια είδηση από το ch-aviation το καλύτερο ενημερωτικό σαιτ για την ευρωπαική πολιτική αεροπορία η aegean θα παραλάβει dash8 (Δεν διευκρινίζεται τι ακριβώς) εαν κερδίσει το διαγωνισμό των (ψευτο)άγονων γραμμών. Πολύ dash έπεσε στην ελληνική αγορά...
 
εγω παντως που φοβαμαι αρκετa.. αλλα λογω δουλειας πεταω συχνα...τα atr τα γουσταρω παρα πολυ :D και περιμενω πως και πως και q-400 τα νεα της ολυμπιακης...
 
Ε..αργά ή γρήγορα θα γινόταν (να πάρει η Α3 ελικοφόρα) αλλιώς πως θα εξυπηρετήσει τα μικρά νησιά?? με Α320?? :wall:
 
Τι ωραία :evil: ..θαχουμε 2 εταιρείες με ίδια αεροσκάφη στους στόλους τους, Α-320 και Q400..τρελή "ποικιλία"..Πάντως δεν είναι λίγο μεγάλο το χάσμα από τα Q400 70 pax στα Α-320 των 168 pax? Δεν πρέπει να καλυφθεί το.."κενό" με μικρότερα τζετ για δρομολόγια που τους πέφτει μεγάλο το 320? το λέω γιατι και τα Αβρουδάκια θα φύγουν κάποια στιγμή από το στόλο..ουφ να φανταστώ ότι θα πηγαίνω SKG-RHO με Ν-τασάκι θα φρικάρω.. :wall:
 
spotterakis δεν χρειάζεται να καλύψει το κενό από τα 70 στους 168. τα δρομολόγια που έχει η aegean καλύπτονται άνετα είτε από avro, είτε από α320. Αλλα και πάλι τι αεροσκάφος να πάρει για αυτό το κενό F100? Νομίζω μονο το κόστος εκπαιδεύσεως του πληρώματος για το νέο τύπο είναι από μονος του σοβαρός λόγος. Το μονο που θα σκεφτόμουν για λύση είναι το α318/9 η απλώς μια αύξηση συχνότητας με αγορά επιπλέον αεροσκαφών ιδιου τύπου.
 
Τόσα 100θέσια jet υπάρχουν το F100??? Δεν νομίζω αφού είναι και εκτώς παραγωγής. Αν δούμε άλλο 100θέσιο jet να περιμένουμε κανα Embraer 190 ή κανα CRJ900. Βέβαια η καλύτερη λύση για την Α3 σε αεροσκάφος τέτοιας κατηγορίας θα είναι το Α318.

Την Α3 θα την βόλευαν τα Qseries για άνοιγμα στον Ελλαδα και μη. Αλλά τώρα για καθαρά θέμα ανταγωνισμού (Βλέπε ΟΑ και το leasing της Αθενς) πιστεύω πως αν κοιτάνε για ελικοφόρα αυτό δεν είναι το Q400.
Αν σκεφτούμε πως η Α3 θα αντικαταστήσει τα αβρο μέσα στο 2010 και 2011...μήπως δούμε τα ATR72-600?? λέω τώρα..
 
Α-318 με χίλια.. λατρεμένο αεροσκάφος, εμπνέει εμπιστοσύνη στο ευρύ κοινό η θέα του σε σχέση με τα turboprop, ίδιος τύπος αεροσκάφους με τον υπόλοιπο στόλο, κλπ.!!!!!
Επιχειρεί σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας???
 
με λειτουργικό κόστος σχεδόν όσο ενός Α319, τα Α318 τα παίρνεις μόνο αν η τιμή αγοράς τους είναι αρκετά μικρότερη. Ας μη ξεχνάμε ότι έχουν πολύ μικρότερο 'δυναμικό' ανταλλαγής ή leasing
 
PILOT23":33mhtfdj said:
Επιχειρεί σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας???

Στα regional που πετάει τώρα η α3 ναι. Σε όλα με tpt... φαντάζεσαι α318 στην νάξο? ούτε με καταπέλτη....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top