Tu-154: to 2006, grounded stin Evropi ?

Εχω την εντύπωση πως ο petervan έγραψε πως σίγουρα με το συγκεκριμένο αεροπλάνο(οχι εταιρία) δεν θα ξαναταξίδευε ή κάνω λάθος?

Anyway το θέμα είναι ότι τα ανατολικά αεροπλάνα είναι σίγουρα υποτιμημένα και κατα την γνώμη μου λόγω κακών δημόσιων σχέσεων και οικονομικών προβλημάτων δεν έχουν την απήχηση που τους πρέπει αλλά σίγουρα το μέλλον είναι μπροστά τους.

ΤUPOLEV-ILYUSHIN-YAKOVLEV Σας αγαπάμε.
 
Δέν νομίζω πως φταίνε μόνο τα οικονομικά προβλήματα και οι κακές δημόσιες σχέσεις γιά την υποτίμηση τών "ανατολικής" κατασκευής αεροπλάνων.

Προσωπικά κάθε φορά που ακούω ή διαβάζω γιά τέτοια αεροπλάνα μού έρχεται στο νού η εικόνα ενός ακαλαίσθητου κατασκευάσματος (π.χ. κάτι Illushin που είχαν ακόμα τά παράθυρα τής θέσης πολυβολητή στο ρύγχος-κληρονομιά τών στρατιωτικών variants τους) ,μέ ένα flightdeck όπου οι πιλότοι χρειάζονται...χάρτη γιά να βρίσκουν κάθε φορά το όργανο ή χειριστήριο που θέλουν να χρησιμοποιήσουν και μέ μιά καμπίνα επιβατών όπου οι ανέσεις είναι επιπέδου...στρατιωτικού μεταγωγικού.

Κι'αυτό γιατί μέχρι πρίν λίγα χρόνια,τά ίδια τα αεροπλάνα ήταν κατώτερης ποιότητας από αντίστοιχα "δυτικής" κατασκευής (και προφανώς λιγώτερο αξιόπιστα και ασφαλή-έγιναν αρκετά δυστυχήματα επί εποχής ΕΣΣΔ που όμως δέν τα μάθαμε λόγω ελλιπούς πληροφόρησης εκείνο τον καιρό...)

Σίγουρα τα νεώτερα μοντέλα είναι καλύτερα (δανείστηκαν και ολίγην FBW τεχνολογία παρά τών Δυτικών χεχε) αλλά θά περάση καιρός μέχρι να ξεχαστή το...αμαρτωλό παρελθόν τών ανατολικών αεροπλάνων....

ΥΓ.Επειδή έχω δεί αρκετές φορές να γράφονται στα διάφορα topics περί "YAKOVLEV",επισημαίνω εδώ οτι η ονομασία τού κατασκευαστή είναι YAKOLEV (και ουδεμίαν σχέσιν έχει μέ τον συνθέτη Νίκυ Γιάκοβλεφ που έζησε και έδρασε εν Αθήναις την δεκαετία τού '30-40..)
 
Toν κύριο Νίκυ Γιάκοβλεφ που έζησε και έδρασε εν Αθήναις την δεκαετία τού '30-40 δεν έχω την τίμη να τον γνωρίζω, γνωρίζω όμως οτι τα YAKOVLEV ονομάζονται ΥAKOVLEV από κατασκευής τους!!
http://www.yak.ru/ENG/

Οσο για το αν τα σοβιετικά αεροσκάφη (πολιτικά ή στρατιωτικά) υστερούσαν σε τεχνολογία θα μου επιτρέπεις να έχω τις αμφιβολίες μου.
Η γνώμη μου είναι ότι ήταν άριστα αεροσκάφη και όμορφα (γούστα είναι αυτά) και απόδειξη αυτού είναι το ότι πετούν ακόμη και σήμερα 30-35 χρόνια από την γέννηση τους χωρίς προβλήματα.Ασφαλώς έγιναν και θα γίνονται ατυχήματα αλλά αυτά οφείλονται κυρίως στην κακή συντήρηση τους και όχι στην ποιότητα τους. Αν ψυχολογικά υπάρχει φόβος για τα σοβιετικά αεροσκάφη θα σου θυμίσω αν δεν ξέρεις, τα ιστορικά made in USA DC-10 που την δεκαετία του 70 ένα πέταγε 2 έπεφταν!! Κλείνοντας θα ξαναπώ ότι αυτό που φρενάρει τις πωλήσεις των ανατολικών αεροσκαφών είναι πρωτα απόλα τα οικονομικά προβλήματα των εταιριών που αποδιοργανώθηκαν μετα την διάλυση τησ Σ.Ε, η έλλειψη δημόσιων σχέσεων και οι πολιτικές πιέσεις που ασκούνται στα διάφορα κράτη από την Βoeing και την Airbus.
 
ΥΑΚ-42

ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΘΕΣΑΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΩΣ ΥΑΚ-42 ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΔΗ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ! Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΟΝΟ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΔΗΣΣΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ ΕΚΕΙ, ΣΤΟΝ ΓΥΡΙΣΜΟ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΕΝΑ BOEING 737-800. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ REGIONAL CARRIER ΠΛΕΟΝ.
 
Petervan συμφωνούμε απόλυτα! Το πρόβλημα δεν είναι το αεροσκάφος αλλά η αεροπορική εταιρία.Εχω την εντύπωση ότι και 737 να πέταγε η εταιρία τα ίδια χάλια θα ήταν!!
 
Italy plans to invest 300 mln euros in Russian regional jets

MOSCOW. Feb 8 (Interfax) - The Italian government and Alenia Aeronautica are planning to invest approximately 300 million euros in the Russian Regional Jet project, Boris Aleshin, head of the Federal Industry Agency, told reporters on Wednesday in Moscow.

The Italian government has already decided to take part in the financing of the RRJ project at the level of scientific research, he said. Alenia Aeronautics will buy 25% plus one share of Sukhoi Civilian Aircraft within six months, he said. "There shouldn't be any problems with the purchase and the transaction is absolutely clean," Aleshin said.

Work is currently underway on a corresponding intergovernmental agreement, he said.

The board of directors of Italy's Finmekkanika, of which Alenia Aeronautica is a subdivision, approved acquiring 25% of Sukhoi at the end of September. It also said it was considering setting up a joint venture between Sukhoi and Alenia Aeronautica to advance RRJs on the European market. rm
 
Για παντα θα θυμαμαι με νοσταλγια την Malev και τις συγκινησεις που εζησα στο πιλοτηριο των Tu-154B2.πεταξα αρκετες φορες απο και προς Θεσσαλονικη μεσω Βουδαπεστης για Φρανκφουρτη και ενω θα μπορουσα να πεταξω απ'ευθειας παντα διαλεγα την Malev.παντα βρισκομουν στο cock pit και οχι μονον στην προσγειωση.πεταξα και με τα Β737-200!!!!!,737-400,αλλα και με Tu-134,της εταιρειας αλλα τα Tu 154 ειχαν αλλη ομορφια!!!!!κριμα που δεν θα ξαναπεταξω στο μελλον.εχω επισης και μια photo απο καποια απογειωση Tu 154 της Malev απο το αεροδρομιο της Κερκυρας με φοντο ενα καταπληκτικο ηλιοβασιλεμα.....
 
Top