Τρύπα σε Α321 (SX-BHS) της Hermes

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πληροφορίες από άλλο φόρουμ λένε ότι το αεροσκάφος φέρεται να είχε μισθωθεί από την ΤΗΥ για να μεταφέρει επιβάτες από το Μογκαντίσου στο Τζιμπουτί απ' όπου θα τους παρελάμβανε η ΤΗΥ για Κωνσταντινούπολη.

Ο λόγος για την μίσθωση του Α321 από την ΤΗΥ ήταν "πληροφορίες" ότι υπήρχε η πιθανότητα τρομοκρατικού χτυπήματος σε αεροσκάφος της ΤΗΥ στην πτήση της από Μογκαντίσου. Η ΤΗΥ ματαίωσε τις πτήσεις της προς και από Μογκαντίσου και τις ανέθεσε στην DAALO ( σκέλος Μογκαντίσου - Τζιμπουτί με DAALO και Τζιμπουτί - Κων/πολη με ΤΗΥ ). Πιθανώς με την λογική "καλύτερα να την φάνε αυτοί παρά εμείς..."

Αν όντως αυτό αληθεύει ( ότι δηλ. η ΤΗΥ είχε πληροφορίες για επικείμενη επίθεση σε πτήση της από Μογκαντίσου και δεν τις ανέφερε στην DAALO ), τότε σίγουρα εγείρονται κάποια ενδιαφέροντα θέματα....

Τονίζω το ΑΝ όντως αληθεύουν τα παραπάνω.... Ας περιμένουμε να δούμε :|

Όπως αναφέρθηκε Κ1 Σέρβος, Κ2 Ιταλός, ΠΘΕ 2 από Ελλάδα, 2 από Κένυα και 1 από Βοσνία. Μπράβο τους ! :great:
 
Επίσημη ανακοίνωση ότι η τρύπα οφειλόταν σε βόμβα και όχι σε τεχνικό πρόβλημα:
Σομαλία: Σε βόμβα οφείλεται η έκρηξη στο αεροσκάφος της Daalo

Βέβαια, εξακολουθώ να αναρωτιέμαι, αν είχε μπει τρομοκράτης στο αεροσκάφος γιατί δεν πήγαινε να καθίσει μαζί με άλλους επιβάτες;
Στο αεροσκάφος οι επιβάτες ήταν λιγοστοί. Η βόμβα γιατί δεν έσκασε σε μεγαλύτερο ύψος ή δεν είχε τοποθετηθεί σε σημείο που υπήρχαν επιβάτες; Γιατί η βόμβα κατέστρεψε επιλεκτικά μόνον έναν σταθμό; (και άλλα πολλά!)

Η επίσημη ανακοίνωση βέβαια είναι γεγονός!
 
Η τύχη αεροσκάφους,εταιρείας,πληρώματος και επιβατών έγκειται κατά πάσα πιθανότητα στην καθυστέρηση της αναχώρησης.Αν ο μηχανισμός ήταν προγραμματισμένος να εκραγεί και δεν ήταν αυτοπυροδοτούμενος δεν υπολόγισαν τον παράγοντα"καθυστέρηση".Αν το αεροπλάνο έφευγε στην ώρα του η έκρηξη θα γινόταν στο "cruising altitude " με αποτελέσματα τραγικά από κάθε άποψη.Ευτυχώς και πάλι ευτυχώς.....
 
Αυτό που πρόσεξα εδώ μέσα πεσατε οι περισσότεροι να πείτε ότι ήταν δομικο πρόβλημα,αν θυμάμαι 2 άτομα είπαν για βόμβα διαχείριση του forum, πρώτη φορά έχω δει άτομα που το παίζουν ειδημονες και Αχιλλέας τσολακης, και να λένε περί ασφαλείας πτήσεων κλπ μπορεί να έχει θέματα μια εταιρεία, αλλά το να γίνει τέτοιο μπαμ έκρηξη από μέσα προς τα έξω δείχνει έκρηξη και οχι δομικο πρόβλημα, και αν κοιτάξετε έχει ένα σημείο αριστερά στην φωτογραφία κόκκινο που η αίμα είναι απ τον άνθρωπο που τον ρουφηξε η τρύπα η απ τον έκρηκτικο μηχανισμό, για αυτό τα τσακαλια του forum ας περιμένουν και καμιά ανακοίνωση επίσημη!
 
Flight simulator":3r4jk51e said:
για αυτό τα τσακαλια του forum ας περιμένουν και καμιά ανακοίνωση επίσημη!
Το airliners.gr είναι ένα αεροπορικό φόρουμ που ο καθένας μπορεί να πει την άποψή του για κάποιο θέμα χωρίς φυσικά να γίνεται εμπαθής ή να μιλάει εις βάρος άλλων μελών ή να εκφράζεται με λάθος τρόπο. Εφ' όσον κάποιος ή κάποιοι θεώρησαν μία άλλη εκδοχή δε σημαίνει ότι κάθε φορά που γίνεται ένα ατύχημα δε θα γράφει κανείς τη γνώμη του αν δεν βγει το επίσημο πόρισμα. Τότε να το κλείσουμε το φόρουμ και να διαβάζουμε εφημερίδες.
Όποιος έγραψε μια λανθασμένη εκδοχή, απλά βγήκε λάθος στις προβλέψεις του.
Λίγο ψυχραιμία λοιπόν!
 
Flight simulator":31j6rya5 said:
Αυτό που πρόσεξα εδώ μέσα πεσατε οι περισσότεροι να πείτε ότι ήταν δομικο πρόβλημα,αν θυμάμαι 2 άτομα είπαν για βόμβα διαχείριση του forum, πρώτη φορά έχω δει άτομα που το παίζουν ειδημονες και Αχιλλέας τσολακης, και να λένε περί ασφαλείας πτήσεων κλπ μπορεί να έχει θέματα μια εταιρεία, αλλά το να γίνει τέτοιο μπαμ έκρηξη από μέσα προς τα έξω δείχνει έκρηξη και οχι δομικο πρόβλημα, και αν κοιτάξετε έχει ένα σημείο αριστερά στην φωτογραφία κόκκινο που η αίμα είναι απ τον άνθρωπο που τον ρουφηξε η τρύπα η απ τον έκρηκτικο μηχανισμό, για αυτό τα τσακαλια του forum ας περιμένουν και καμιά ανακοίνωση επίσημη!

Jet/eagle21/αιχμηρός , χαλάρωσε λεβεντη μου, παρε μια βαθιά ανάσα! Airliners.gr, το forum της απάτης! :banana:
 
Flight simulator":1k4tdf24 said:
Αυτό που πρόσεξα εδώ μέσα πεσατε οι περισσότεροι να πείτε ότι ήταν δομικο πρόβλημα,αν θυμάμαι 2 άτομα είπαν για βόμβα διαχείριση του forum, πρώτη φορά έχω δει άτομα που το παίζουν ειδημονες και Αχιλλέας τσολακης, και να λένε περί ασφαλείας πτήσεων κλπ μπορεί να έχει θέματα μια εταιρεία, αλλά το να γίνει τέτοιο μπαμ έκρηξη από μέσα προς τα έξω δείχνει έκρηξη και οχι δομικο πρόβλημα, και αν κοιτάξετε έχει ένα σημείο αριστερά στην φωτογραφία κόκκινο που η αίμα είναι απ τον άνθρωπο που τον ρουφηξε η τρύπα η απ τον έκρηκτικο μηχανισμό, για αυτό τα τσακαλια του forum ας περιμένουν και καμιά ανακοίνωση επίσημη!

Προφανώς το θέμα μας εδώ είναι το τι συνέβη και όχι αν ο καθένας λέει την άποψή του. Άρα είμαστε σίγουρα εκτός θέματος.
Παρόλα αυτά, στο φόρουμ εκφράζονται απόψεις μερικές από τις οποίες έχουν και συγκεκριμένο σκεπτικό με λογική που βασίζεται σε γνώσεις. Δεν είναι άσκημο να εκφράζονται τέτοιες απόψεις. Κάτι τέτοιο μας κάνει όλους μας να σκεπτόμαστε καλύτερα και μας βελτιώνει σαν επαγγελματίες (όσοι είναι επαγγελματίες, που είναι αρκετοί). Δεν σημαίνει ότι το να εκφράζει κάποιος την άποψή του το παίζει ειδήμονας. Αλήθεια ο Αχιλλέας Τσολάκης ποιος είναι; εγώ κάποιον Ακριβό ήξερα! Αλλά σε κάθε περίπτωση, επειδή ένας άνθρωπος με αρκετές γνώσεις δεν διστάζει να βγαίνει στα κανάλια να λέει την άποψή του, αυτό δεν σημαίνει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν άλλοι επαγγελματίες με ικανές γνώσεις για να εκφράσουν κάποιαν άποψη! Θα ήθελα να επισημάνω μάλιστα ότι έχω συναντήσει και κάποιους ανθρώπους ικανότερους από τον συγκεκριμένο άνθρωπο στην Ελλάδα.
Η ανταλλαγή απόψεων άλλωστε, είναι και ο σκοπός για τον οποίο γίνονται τα επιστημονικά συνέδρια. Όταν οι απόψεις βασίζονται σε γνώσεις και εκφράζεται μαζί και η σκέψη που οδηγεί στο συμπέρασμα που εκφράζεται, ακόμα και αν είναι λανθασμένες, τότε αυτό σίγουρα έχει σαν αποτέλεσμα την αναβάθμιση της Ασφάλειας των Πτήσεων στην Ελλάδα.
 
Από πηγές εντός της ΤΗΥ αναφέρεται οτι ο λόγος που η ΤΗΥ ματαίωσε τις πτήσεις της προς Μογκαντίσου ήταν οι κακές καιρικές συνθήκες ή για την ακρίβεια "winds exceeding aircraft limits".

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ξέρουμε πως ήταν οι καιρικές συνθήκες στο Μογκαντίσου εκείνες τις μέρες και γιατί η DAALO μπορούσε να πετάξει ενώ η ΤΗΥ με τους ατρόμητους πιλότους / καουμπόηδες δεν μπορούσε.... Ανεπιβεβαίωτες πηγές αναφέρουν οτι οι άνεμοι ήταν 20 κόμβοι straight down the runway.

Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις οτι η ΤΗΥ κατι ήξερε για επικείμενη επίθεση σε αεροσκάφος της. Το ερώτημα ειναι: δεν θα έπρεπε να είχε ειδοποιήσει την DAALO και οποία άλλη αρμόδια υπηρεσία ή οργανισμό; Δεν θα έπρεπε να υπαρχει ανταλλαγή πληροφοριών σε θέματα ασφαλείας ;;;
 
6circles":20ugsjvr said:
Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις οτι η ΤΗΥ κατι ήξερε για επικείμενη επίθεση σε αεροσκάφος της. Το ερώτημα ειναι: δεν θα έπρεπε να είχε ειδοποιήσει την DAALO και οποία άλλη αρμόδια υπηρεσία ή οργανισμό; Δεν θα έπρεπε να υπαρχει ανταλλαγή πληροφοριών σε θέματα ασφαλείας ;;;

Για περισσότερες λεπτομέρειες σε θέματα διεθνούς διπλωματίας βλέπετε το βιβλίο "Ο Ηγεμών" του Νικολό Μακιαβέλι (ένα έργο του μεσαίωνα, που το κατακρίνουν όλοι, και στη συνέχεια το εφαρμόζουν). Καμία σχέση με αεροπορικό αντικείμενο, αλλά δίνει όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές!
 
Top