Γιά ποιό λόγο δέν έχει γίνει καί στην Ευρώπη κάτι ανάλογο μέ τίς ΗΠΑ,δηλαδή ενιαίο transition altitude/level (ανάλογα άν πάμε πρός τα πάνω ή πρός τά κάτω) καί να λήξη το μπέρδεμα;
Διότι ένας που πετάει στά 4500ft θά πρέπη όταν περνά πάνω από το CDG νά έχη βάλει 1013 καί να αναφέρη οτι είναι στό FL45 καί όταν περάση πάνω από το MAN νά (θυμηθή νά) ξαναρυθμίση τό altimeter μέ την τοπική QNH καί να αναφέρη οτι είναι στά 4500ft.....
Διότι ένας που πετάει στά 4500ft θά πρέπη όταν περνά πάνω από το CDG νά έχη βάλει 1013 καί να αναφέρη οτι είναι στό FL45 καί όταν περάση πάνω από το MAN νά (θυμηθή νά) ξαναρυθμίση τό altimeter μέ την τοπική QNH καί να αναφέρη οτι είναι στά 4500ft.....