Transition Altitude

Γιά ποιό λόγο δέν έχει γίνει καί στην Ευρώπη κάτι ανάλογο μέ τίς ΗΠΑ,δηλαδή ενιαίο transition altitude/level (ανάλογα άν πάμε πρός τα πάνω ή πρός τά κάτω) καί να λήξη το μπέρδεμα;

Διότι ένας που πετάει στά 4500ft θά πρέπη όταν περνά πάνω από το CDG νά έχη βάλει 1013 καί να αναφέρη οτι είναι στό FL45 καί όταν περάση πάνω από το MAN νά (θυμηθή νά) ξαναρυθμίση τό altimeter μέ την τοπική QNH καί να αναφέρη οτι είναι στά 4500ft.....
 
Hastaroth":oemjkgq5 said:
δηλαδή ενιαίο transition altitude/level

Ενιαίο Transition Level δεν υπάρχει! Αλλάζει αναλόγως με το QNH. Ο πιλότος ενημερώνεται γι'αυτό από το ATIS του κάθε αεροδρομίου.

Hastaroth":oemjkgq5 said:
Διότι ένας που πετάει στά 4500ft θά πρέπη όταν περνά πάνω από το CDG νά έχη βάλει 1013 καί να αναφέρη οτι είναι στό FL45 καί όταν περάση πάνω από το MAN νά (θυμηθή νά) ξαναρυθμίση τό altimeter μέ την τοπική QNH καί να αναφέρη οτι είναι στά 4500ft.....

:? :rolleyes: Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς! Θα υπερίπταται ένα αεροπλάνο μεταξύ 2 πόλεων στα 4500 πόδια? Οι όροι transition level/altitude έχουν έννοια κατά την κάθοδο ή άνοδο ένος αεροσκάφους προς/από ένα αεροδρόμιο.
 
Top