Transition Altitude

eddhflyer

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2006
Μηνύματα
38
Likes
0
Περιοχή
Hamburg
Geia sas

Exo mia aporia sxetika me to Transition Altitude. Ti einai akrivos? mipos einai to Standard LOCAL QNH enos aerodromiou opou pano apo auto einai to ipsos se epipedo FL?
Euxaristo

Panos
 
eddhflyer":2tsvvd9k said:
mipos einai to Standard LOCAL QNH enos aerodromiou opou pano apo auto einai to ipsos se epipedo FL?

To Transition Altitude δεν είναι QNH αλλά ύψος! Είναι σταθερό για ένα αεροδρόμιο. Κάτω από αυτό το ύψος, δίνονται πραγματικά ύψη σε ft.
Αυτό που αλλάζει είναι το Transition Level (πάνω από αυτό το level, τα ύψη δίνονται σε επίπεδα FL), και η τιμή του εξαρτάται από το εκάστοτε QNH.
 
αν ξέρω καλα
πανω απο το transition altitude καταρχήν αλλαζουμε σε standard QNh 29.92/10.13 και αναφέρουμε το ύψος σε FL.

δίνονται πραγματικά ύψη σε ft.
πραγματικό ύψος ενοούμε MSL και όχι AGL, δλδ πανω απο την θάλασσα

transition level ειναι το ίδιο αντίστροφο οταν κατεβαίνουμε (πολύ απλα γιατι κατεβαίνουμε απο LEVEL σε ALTITUDE)
 
Μιά χαρά τά λές.

Υπάρχει καί ειδικός Q-κωδικός γιά το flight level (είναι τό QNE) αλλά σπάνια χρησιμοποιείται.

Αν δέν μέ απατά η μνήμη μου,το ύψος AMSL είναι altitude καί το ύψος AGL είναι height (ή elevation).
 
elevation ειναι στην ουσια AGL-MSL
AGL ενοούμε above ground lvl δηλαδη το πραγματικό που απέχουμε απο το έδαφος.
MSL ειναι το ύψος πανω απο την θαλασσα. πχ αν εηνα αεροδρόμιο εχει elevation 500 Πόδια τότε όταν ειμαστε πανω στο αεροδρόμιο και εχυμε ρυθμιστέι στην τοπική βαρομετρική το όργανο θα δείχνει 500Ft ενω το υψος μας AGL θα ειναι 0

καπου το έχασα...
 
To Transition Altitude δεν είναι QNH αλλά ύψος!
Nai alla to QNH kathorizei to ipsos. Prota to ATC mas dinei to setting QNH kai meta to ipsos. Opote ean einai etsi, logika to Transition Altitude einai to Altitude to opoio ginetai i metavasi (gia auto legetai kai Transition) apo to LOCAL QNH sto standard (29.92 h 1013) Tora ta mplexame :D

Panos
 
Συγκεντρωτικα λοιπον :

Βαζεις QNH και πετας μεχρι και το transition altitude (TA), και μολις το περασεις βαζεις 1013 (standard) περνας το transition layer στο οποιο θεωρητικα δεν πρεπει να κανεις leveling, συνεχιζωντας ανερχομενος περνας το transition level (TL) πανω απο το οποιο πετας κανονικα με flight level.
Το ΤΑ ειναι σταθερο για καθε αεροδρομιο και το TL αλλαζει αναλογικα με QNH αν ειναι χαμηλο ή ψηλο ωστε να εξασφαλιζει παντα διαχωρισμο τουλαχιστον 1000ft με το TA. Ετσι λοιπον το transition layer δεν εχει σταθερο "παχος" ειναι τουλαχιστον 1000ft πραγματικα, ασχετα αν τυχει να εχουμε π.χ. TA=6000ft και TL=FL65 (πολυ μεγαλο QNH)

QNH= Η βαρομετρικη πιεση της περιοχης του αεροδρομιου (τερματικης) σε mm της στηλης υδραργυρου (mmHg) ή σε ιντσες. Αν τη βαλουμε στο altimeter αυτο δειχνει υψος (altitude) απο MSL.

Υπαρχει και το QFE που αντιστοιχα ειναι βαρομετρικη πιεση αναγμενη και μας βγαζει το σχετικο υψος (height) απο το κατωφλι του εν λογω διαδρομου ή απο το υψος του αεροδρομιου. ;)
 
Πιστεύω κι αυτό το σχέδιο να βοηθάει όσους έχουν περαιτέρω απορίες:

tatl1.jpg
 
To sxedio se genikes grammes kapos etsi prepei na einai. Stis USA to T.A. enai fixed 18,000 ft se oli tin xora. Stin Europi ta pragmata einai diaforetika. Gia paradeigma sto Manchester to T.A. einai 5000ft eno sto De Gaulle 4000ft kai paei legontas.
To topio kapos exei katharisei tora :)

Panos
 
Top