طيران الإماراتTayarān al-Imārāt και 2 γλαροπουλια

Αυτα.....ειναι!!!!! η συνεχεια??????? :cool:
 
Κεφαλαιο 7. "All good things come to an end". ( Nelly Furtado )

Ημ/νια: Σαββατο, 4 Oκτωβριου
Εταιρια: Emirates Airline ( طيران الإمارات Tayarān al-Imārāt )
Πτηση: ΕΚ418
Απο : DXB ( Dubai International )
Προς: CHC ( Christchurch ) via BKK ( Bangkok ) and SYD ( Sydney ).
Α/φος : Β777-300ER( A6-EBC )
Ωρα Αναχωρησης: 8.50πμ τοπικη
Θεση: 18D

=============

Πως να περιγραψεις το περασμα απο το υπεροχο, το ξεχωριστο, στο μουντο και στο καθημερινο; :(

Πως να περιγραψεις το να αφηνεις ενα ξενο και ομως τοσο “δικο” σου μερος , και να γυρισεις στον δικο σου γνωριμο μα τοσο στενοχωρο και γκριζο μικροκοσμο;
Με αυτες τις σκεψεις , εσερνα τα ποδια μου στην κυριολεξια μεσα στο αεροδρομιο. Η μεταλλαγη απο την χαρα στην λυπη η εστω στην μελαγχολια ηταν αρκετα δυσκολη οσο και να ηταν αναμενομενη. :cry:

Η πτηση 418 για το Συδνευ εφευγε σε μια ωρα περιπου και η αιθουσα αναμονης μας εμοιαζε περισοτερο με ασυλο για λαθρομεταναστες :? : Ο ολος χωρος ηταν περικλεισμενος απο γυψοσανιδες χωρις κανενα παραθυρο και με ελαχιστα καθισματα. Σχεδον 400 επιβατες απλως ηταν ορθιοι και περιμεναν καρτερικα την αναγκελια επιβιβασης στριμωγμενοι μεσα σε ενα κουτι 30x10 μετρα!

Η επιβιβαση στο αεροσκαφος μας εγινε στην αλλη ακρη του αεροδρομιου οπου και φτασαμε σε 10 περιπου λεπτα και αφου πρωτα ειδαμε τον μισο στολο της Emirates να περναει μπροστα μας.

Η επιβιβαση ηταν γρηγορη και εγω σχεδον σωριαστηκα στο καθισμα μου.

Για πρωτη φορα στην ζωη μου δεν εδειξα καθολου προσοχη στην επιδειξη των σωστικων μεσων, ουτε σε οποιαδηποτε αλλη δραστηριοτητα που εκτυλισοταν γυρω μου. Ο νους μου ηταν μονο στην προηγουμενη νυχτα και στις υπεροχες ωρες που ειχα περασει.

Ενα μικρο βογγητο απο το πισω καθισμα το ακολουθησε η γνωστη αποπνιχτικη μποχα απο εμετο καθως φαινεται η τροχοδρομηση για τον συγκεκριμενο επιβατη ηταν too much...
Το μικρο αλλα δυσοσμο συμβαν δεν μπορουσε να ειχε ερθει σε πιο ακαταλληλη στιγμη, ακριβως με την ευθυγραμιση μας με τον 12L. Ετσι ηταν σιγουρο οτι για τα επομενα 15 λεπτα θα ζουσαμε με την μποχα αυτη. :shock:

Η απογειωση, εντελως αδιαφορη οπως αδιαφορες ηταν και οι αναταραξεις που μας κλυδωνισαν για 2 με 3 λεπτα περιπου. Η πορεια μας ηταν περιπου ευθεια.
Η πτηση αυτη ηταν για μενα το απολυτο τιποτα, οχι γιατι δεν ηταν καλη αλλα γιατι τιποτα δεν με ενδιεφερε σ’ αυτην. Εβαλα τα ακουστικα μου να ακουσω λιγη μουσικη μονο, και να γλυκανω την μελαγχολια μου. Τελικα τα εβαλα λιγο και με τον εαυτο μου, γιατι τελος παντων τοση ευαισθησια;; Μηπως τελικα η Βανδη εχει δικιο οταν λεει οτι “δεν ταιριαζει ο ερωτας στους αισθηματιες” ; :?: :?:

Η προσγειωση στη Μπανγκοκ στις 7 και κατι το βραδυ ηταν τελεια αν και το φρεναρισμα ηταν εξαιρετικα αποτομο.

Το γνωστο θολωμα των τζαμιων λογω υγρασιας και παρκαρισμα διπλα σε “αδελφο” Β777-300ER που ετοιμαζοταν για την πτηση πισω στο Ντουμπαι. Στην αποβιβαση πηγα να το δω απο κοντα και αρχιζα να το γλυκοκοιταζω. Αγριες διαθεσεις και “φευγατες ιδεες” για επιστροφη στο Ντουμπαι αρχισαν να κανουνε την εμφανιση τους. Οι ωραιες αεροσυνοδοι που αποτελουσαν το πληρωμα της πτησης για το Ντουμπαι ηταν ομορφες, ηταν σαν να εβλεπα την Κριστυνα αναμεσα τους. :(

Η λογικη επικρατησε δυστυχως και σε μιση ωρα περιπου βρεθηκα στην φυσουνα για επιβιβαση στο επομενο σκελος της πτησης μας για Συδνευ και Christchurch ( Κραιστ –τσερτς ).
Ημουν απο τους τελευταιους που επιβιβαστηκαν αφου λογω του οτι καθομουν στο μπροστινο μερος της οικονομικης θεσης, μας καλεσανε τελευταιους. Ισως αυτο και να εξηγει εν μερει γιατι ενω βολευα την χειραποσκευη μου στο ντουλαπι επανω απο το καθισμα μου, ξεκινησε το pushback! :shock: :?: :?: Δεν πιστευα στα ματια μου!! Υπηρχαν ακομη επιβατες που ηταν ορθιοι, και εμεις καναμε pushback χωρις η καμπινα να ειναι secure!! Παρ’ολο που η Emirates ειναι απο τις αγαπημενες μου εταιριες ( και επαξια ), αυτο ηταν φαουλ και κοκκινη καρτα...

Οφειλω να πω οτι εστω και για λιγο ξεχασα Κριστυνα, Ντουμπαι κλπ, και τεντωσα τις κεραιες μου γιατι η εμπιστοσυνη μου στο συγκεκριμενο πληρωμα πηγε περιπατο.
Ομως ολα πηγαν καλα και χωρις περαιτερω φαουλ και ...αποβολες. Η απογειωση ηταν μια χαρα και το αεροσκαφος μας αρχισε την νοτια πορεια πανω απο τον Κολπο της Ταιλανδης για Αυστραλια.

Μερικες μικρες αλλα ρυθμικες αναταραξεις με νανουρισαν τοσο οσο χρειαζοταν για να πεσω σε εναν βαθυ υπνο που τοσο χρειαζομουν, μετα την αγρυπνια της περασμενης νυχτας.
Οταν ξανανοιξα τα ματια μου ηταν πια ημερα και η Κριστυνα ηταν σκυμμενη απο πανω μου και με ρωτουσε αν θα ηθελα πρωινο. Της ψιθυρισα μονο οτι ηταν πολυ ομορφη ενω η γλυκια αεροσυνοδος με κοιτουσε απορημενη. Οταν καταλαβε οτι μαζι μου δεν θα εβγαζε ακρη προχωρησε στον διπλανο επιβατη που προφανως πεινουσε πιο πολυ απο εμενα και δεν την εβρισκε τοσο ομορφη οσο εγω, και του προσφερε το πρωινο.

Μετα απο 10 λεπτα περιπου ειχα ξυπνησει για τα καλα και καταλαβα τι ειχε γινει :oops: . Ξυπνησα απο ονειρο και μιλησα στην αεροσυνοδο λες και ηταν η Κριστυνα. Παλι εγινα ρεζιλι σκεφτηκα και ετσι σηκωθηκα και σουλουπωθηκα λιγακι στην τουαλετα και πηγα στο πισω μερος να την βρω.

Την βρηκα και της ζητησα συγγνωμη που την μπερδεψα λιγο με το φερσιμο μου. Εκεινη με κοιταξε με τεραστια και απορημενα ματια και με ρωτησε: “ Εννοεις οτι δεν ειμαι ομορφη;;” Σε χρονο dt ειδα οτι την λεγανε Μαρτα και της αποκριθηκα με τα φτωχα μου πολωνικα: “ Σ’ αγαπω, εισαι ομορφη, ευχαριστω! “. H κοπελα ξεκαρδιστηκε στα γελια με την φρικτη προφορα μου , αλλα αφου με ρωτησε που εμαθα αυτα τα λιγα πολωνικα, μου εμαθε να λεω σωστα “ εισαι ομορφη” . Mετα με εβαλε να της το ξαναπω, και στο τελος μου ειπε οτι δεν θεωρει και τοσο ομορφο τον εαυτο της.

"Μα τι λες", διαμαρτυρηθηκα, "οσες Πολωνιδες ξερω ειναι κουκλες". ( Η συγκερκιμενη κοπελια παντως ηταν ομορφη, μονο 2 η 3 κλικ πιο κατω απο την Κριστυνα :D ). Η Μαρτα με κοιταξε και με ενα ψευτο-επισημο υφος μου ανακοινωσε: "On behalf of all Polish girls, thank you very much my good looking man!" :thx: Ειναι να μην μου ανεβει το ηθικο κατακορυφα μετα;;; :mrgreen:

Ειναι οντως εντυπωσιακο το ποσο μπορουμε εμεις οι ανθρωποι να επηρρεασουμε τον συνανθρωπο μας ειτε θετικα ειτε αρνητικα. Αυτη η νεαρη κοπελα που ξεκλεψε 3 με 4 λεπτα απο την δυσκολη εργασια της για να επικοινωνησει μαζι μου, αντι να με αγνοησει η να μου φερθει εντελως τυπικα, μου ειχε φτιαξει το κεφι και την ημερα.
Γιατι να μην το κανουμε ολοι αυτο ο ενας στον αλλο;; Δεν θα ηταν καλυτερος ο κοσμος μας με ενα χαμογελο και με το χαδι της καλης κουβεντας στον συνανθρωπο μας;;

Η προσεγγιση στο συννεφιασμενο Συδνευ ηταν γεματη στροφες αλλοπροσαλες, λογω της αυστηρης νομοθεσιας του Συδνευ περι ηχορυπανσης. Τον διαδρομο 16R τον ειδαμε μονο στα τελευταια σταδια της προσεγγισης ενω ενα 747 της Qantas απογειωνοταν μπροστα μας βιαστικα αλλα μαγευτικα.

Προσγειωση στο γκριζο και βροχερο Συδνευ στις 8.45 το πρωι τοπικη.

Αντι Επιλογου....

Λιγες σκεψεις για το Ντουμπαι.

Ενα πραγμα μου αρεσε στο Ντουμπαι. H Think Big φιλοσοφια που εχουν οι ανθρωποι που το κυβερνουν. Το μερος ειναι ενα ατελειωτο γιαπι. Παντου εντυπωσιακα εως και τερατωδη κτιρια,αλλα τελειωμενα αλλα οχι, τεραστιες λεοφωροι, χλιδη, ογκωδη 4χ4 με μαυρα φιμε τζαμια, πληθος απο ενδιαφερουσες δραστηριοτητες, και μια φοβερη αποφαστικοτητα να μπουνε στον παγκοσμιο χαρτη οριστικα και ανεξιτηλα ως το πιο κοσμοπολιτικο αξιοθεατο και πιο ισχυρο επιχειρηματικο κεντρο της Μεσης Ανατολης. Μπραβο τους. Οταν πρασινισουν λιγο την ερημο που τους περιβαλλει, και μαθουν στους οδηγους τους να οδηγουν χωρις να σκοτωνουν και να σκοτωνονται θα ειναι σχεδον τελεια εκει. Λεω σχεδον, γιατι με 45 εως 50 και βαλε θερμοκρασιες απο Ιουνιο μεχρι Σεπτεμβριο, μην τρεφετε αυταπατες , το καλοκαιρι το Ντουμπαι ειναι κολαση.
Με λιγα λογια, το Ντουμπαι ειναι η ιστορια ενος ψαροχωριου που εδω και 20 περιπου χρονια εχει βαλθει να γινει Νεα Υορκη.

Οσοι θελετε να πατε, να θυμαστε: καλο αλλα overrated!

Λιγες σκεψεις για Ρωμη.

Πανεμορφη, με πολυ πρασινο και γεματη αξιοθεατα ειναι για μενα μια απο τις αγαπημενες πολεις που εχω επισκεφθει. Ενταξει εχει τριτοκοσμικο αεροδρομιο και σιδηροδρομικο σταθμο, κακομαθημενους ταξιτζηδες και μια μικρη αναρχια στην κυκλοφορια, αλλα σε αποζημιωνει με τις ομορφιες της. Ωραιοι ανθρωποι, ωραια ατμοσφαιρα, ιστορια, φινετσα , ειναι ο παραδεισος του φωτογραφου. Και η νοοτροπια τους δεν διαφερει απο την ελληνικη, μαλλον θα αισθανθειτε σαν το σπιτι σας.

Λιγες σκεψεις για την Emirates.

Το οτι μια εταιρια μολις 23 χρονων με στολο 2 γερικα 727 και κατι παλια Α300 εχει γινει ο φοβος και ο τρομος ολων των αντιπαλων της , τα λεει ολα απο μονο του. Η φιλοσοφια Think Big του Ντουμπαι ξεκινησε απο την Emirates πρωτα.
Εχει απο καλο εως παρα πολυ καλο σερβις, καινουργια αεροσκαφη επι το πλειστον, ενα τεραστιο δικτυο με πολυ καλες συνδεσεις και ανταποκρισεις, και ανθρωπους απο καθε γωνια της γης να δινουν τον καλυτερο εαυτο τους. Το ειπα και πριν: δεν ειναι και λιγο να βλεπεις Αμερικανους και Αραβες, Ελληνες και Τουρκους, Ινδους και Πακιστανους να εργαζονται αρμονικα και να προσφερουν ενα τοσο ομοιογενες προιον. Μια απο τις 3 καλυτερες εταιριες μου. Οσο δε για το ψυχαγωγικο συστημα ICE και την περιφημη μπροστινη καμερα για τις απογειωσεις και τις προσγειωσεις, τι να πω; Ολα τα λεφτα!!
Υ.Γ. Και οι αεροσυνοδοι, καλες ειναι. Κομψες, ευπαρουσιαστες και συνηθως κανεις καλη παρεα μαζι τους στην πτηση.Καταδεχονται να σου μιλησουνε και να σε εξυπηρετησουνε ανα πασα στιγμη. Καμια σχεση με τα ρομποτακια της Singapore Airlines. ( OK, σκυβω να αποφυγω τις ντοματες ).

Λιγες σκεψεις για την Αεροπορια Αιγαιου.

Σκεφτομουν πως θα μπορουσα να περιγραψω την πτηση μου ( οχι την εταιρια γενικα, μονο την πτηση μου μαζι τους ). Τελικα βρηκα την καταλληλη εκφραση: Παιδικη χαρα!

Πως να ξεχασω την Μακελαρισα που δεν αφησε επιβατη για επιβατη αρτιμελη; Πως να μην σκεφτω την απειρου καλλους σκηνη με το Σκασμενο και τον ατυχη επιβατη που της ζητησε ενα μπουκαλακι κρασι; Πως να βγαλω απο το μυαλο μου την σκηνη με μια αεροσυνοδο να ρωταει τους επιβατες Τσαι; Τea? χωρις ομως να σταματα να τους βαλει, γιατι απλουστατα το δοχειο της ηταν αδειο! Μα τοτε τι ρωτας κοπελια;; Και το κουνουσε δεξια αριστερα , μπρος και πισω συνεχεια λες και ηταν θυμιατηρι.

Αμ’ το αλλο; Δεν κανανε ελεγχο καμπινας πριν την προσγειωση και μας αφησανε με τους δισκους μας στα τραπεζακια; ( Μονο σε 2 επιβατες, το δεχομαι ).

Απο την αλλη , το ολοκαινουργο αεροσκαφος, η τηρηση της ωρας στο δρομολογιο και η τιμη των 40 ευρω ( ΜΕ φορους και εισφορα για πυροπληκτους ) ηταν οντως δυνατα σημεια, υπερ της Αιγαιου.
Θα ξαναπεταξω μαζι της; Σιγουρα, και μια και 2 ακομη φορες. Αλλα, αγαπητη μου Aegean να θυμασαι: 3 strikes and you’re out.
 
Πάντως όπως το πας νομίζω πως θα γνωρίσεις όλα τα πληρώματα της emirates από κάθε μεριά του κόσμου :D

Απολαυστική η περιγραφή σου. Αυτό με τη μη-ασφαλή καμπίνα και την τροχοδρόμηση, νομίζω πως έχει ξανα-αναφερθεί στο φόρουμ (Ιαπωνία μεριά αν δεν απατώμαι). Βιασύνη γαρ, να προλάβουμε το σλοτ.

Επίσης, μου άρεσε και η κριτική σου στην Α3. (3 strikes and you are out). Αλλά όταν σου δίνει τα 40 ευρώ στη μούρη, τι να κάνεις;
 
Kocham cie, jestes piekna. Dziekuje

πολη ωραιο τριπ ρεπορτ (αν και με κουρασε λιγο η δευτερη διαμονη στο Ντουμπαι , σορρυ)
ελπιζω να εχουμε και αλλα δικα σου τριπ ρεπορτ για διαβασμα στο προσεχες μελλον
 
jerry":1z81wcbp said:
Επίσης, μου άρεσε και η κριτική σου στην Α3. (3 strikes and you are out). Αλλά όταν σου δίνει τα 40 ευρώ στη μούρη, τι να κάνεις;

Πετάς και λές κι "ευχαριστώ" από πάνω. Εγώ έτσι θα έκανα τουλάχιστον.

Κατά τα άλλα, καταπληκτική περιγραφή που καλύπτει πέραν του δέοντας τα του αεροπορικού τμήματος της "υπερπαραγωγής". Εγώ θα ήθελα ένα AKL με την ΕΚ, αλλά το πιο πιθανό είναι να κάνω ένα LCA-MLA-LCA μαζί τους.

Τα πληρώματα της Emirates και το κοινό του φόρουμ, σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί (ο καθένας για τους δικούς του λόγους -να μην παρεξηγούμαστε).
 
aakunz":3mz1v11b said:
Εγώ θα ήθελα ένα AKL με την ΕΚ, αλλά το πιο πιθανό είναι να κάνω ένα LCA-MLA-LCA μαζί τους.

Τα πληρώματα της Emirates και το κοινό του φόρουμ, σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί (ο καθένας για τους δικούς του λόγους -να μην παρεξηγούμαστε).

Το SYD-AKL-SYD το εχω κανει ηδη πριν 4 χρονια με το Α340-500 της ΕΚ. Δεν ξερω αν θα ενδιεφερε κανεναν μετα απο τοσο καιρο, αλλα ανομοια με τα αλλα τριπ ριπορτ μου, εχω φωτο με την αφεντια μου ξαπλωμενο στην Πρωτη Θεση ( χλιδα ! ), και πανω απ' ολα στην θεση του κυβερνητη να παταω μανιωδως το κουμπι του joystick :cool: . Παλιες καλες εποχες... Αχ aakunz, τι ηθελες και μου τα θυμισες;; :D

Φιλε Thanasis_U2, εμενα με κουρασαν και οι 2 παραμονες μου στο Ντουμπαι ! :D Ευχαριστω για το φρεσκαρισμα των πολωνικων.

Φιλε jerry, ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Το pushback που περιεγραψα θα μου ηταν απολυτα φυσιολογικο με την Aeroflot η την Biman Bangladesh, αλλα με Emirates?
Oσο για τα 40 ευρω της Αιγαιου, και φυσικα θα ξαναπεταξω μαζι τους με τετοια τιμη, και μαλιστα θα βοηθησω να σερβιρουν το φαγητο πολυ ευχαριστως και στο τελος θα μεινω και πισω να καθαρισω το αεροσκαφος ( και μεταξυ μας, μπορει να κανω πιο καλη δουλεια απο το συγκεκριμενο πληρωμα :mrgreen: :great: )...
 
Top