Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και σε 1 δευτερόλεπτο μπορείς να χάσεις την τελευταία θέση. Δεν κλείνεις μόνο εσύ εισιτήρια εκείνη τη στιγμή. Εκατοντάδες άλλοι μπορεί να κάνουν κράτηση εκείνη την ώρα. Ένας μπορεί να τύχει να σε προλάβει για δευτερόλεπτα στο ίδιο εισιτήριο.
 
Αυτό το γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω και ρωτώ, είναι αν η θέση αυτή μπλοκάρετε όσο εγώ προσπαθώ να την αγοράσω. Αν πχ κάποιος μπει 1 δευτερόλεπτο μετά από μένα και επειδή έχει γρηγορότερο ίντερνετ ή η ιστοσελίδα δεν κράσαρε σε αυτόν, ενώ εγώ βρίσκομαι στο στάδιο της πληρωμής, θα του εμφανιστεί και αυτού η θέση; Και λόγω των πιο πάνω "προβαδισμάτων" που έχει θα την αγοράσει αυτός; Και αν ναι, τότε εγώ τι θα αγοράσω;!
 
Απ' όσον γνωρίζω, η θέση κλείνεται όταν τελειώσει και το τελευταίο στάδιο, αυτό της πληρωμής και σου εμφανιστεί ο αριθμός κράτησης. Αν κάποιος άλλος το κάνει πιο γρήγορα από εσένα, σου εμφανίζεται ότι ο ναύλος αυτός δεν υφίσταται πλέον. Τουλάχιστον εμένα μου το είχε βγάλει μια φορά, πολύ παλιότερα, αυτό το μήνυμα.
 
andreas-cyprus":22yx68fm said:
Αυτό το γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω και ρωτώ, είναι αν η θέση αυτή μπλοκάρετε όσο εγώ προσπαθώ να την αγοράσω. Αν πχ κάποιος μπει 1 δευτερόλεπτο μετά από μένα και επειδή έχει γρηγορότερο ίντερνετ ή η ιστοσελίδα δεν κράσαρε σε αυτόν, ενώ εγώ βρίσκομαι στο στάδιο της πληρωμής, θα του εμφανιστεί και αυτού η θέση; Και λόγω των πιο πάνω "προβαδισμάτων" που έχει θα την αγοράσει αυτός; Και αν ναι, τότε εγώ τι θα αγοράσω;!

Μετα απο αρκετες δοκιμες μπορω να απαντησω με σχετικη βεβαιοτητα πως η θεση μπλοκαρεται οσο προσπαθεις να την αγορασεις. Κι οχι μονο αυτο, αν δεν προχωρησεις σε αγορα (μη δεκτη συναλλαγη, αλλαγη κρατησης) τοτε το συστημα δειχνει τη θεση ως μπλοκαρισμενη για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα. Την τελευταια φορα που το εκανα ηταν τουλαχιστον για 1 ωρα.
Συγκεκριμενα, λογω δικης μου λανθασμενης εισαγωγης κωδικου ασφαλειας, προσπαθησα να κανω 3 κρατησεις και εξαντληθηκαν και οι 3 θεσεις προσφορας. Ηταν διαθεσιμες ομως παλι μετα απο καποιο χρονικο διαστημα. Θα μπορουσε να ειναι συμπτωση (καποιοι αγορασαν, καποιες θεσεις ακυρωθηκαν), αλλα μου εχει συμβει αρκετες φορες και για δρομολογιο σχετικα περιορισμενης ζητησης, οποτε μεσω της παρατηρησης κατεληξα σε αυτο το συμπερασμα.
Σ.Σ: Για κρατηση μεσω του site της aegean
 
Στην ιστοσελίδα ΟΑ/Α3 η θέση φεύγει από το inventory μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η εικόνα στο inventory παραμένει η ίδια. Το ίδιο ισχύει και στα περισσότερα διαδικτυακά γραφεία.

Αντιθέτως, στο call centre, τα counters και τα ταξιδιωτικά γραφεία, το inventory αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, κάθε φορά που ελέγχεις πόσο κοστίζει μία θέση. Αν δεν κρατήσεις τελικά τη θέση (είτε με προσωρινή κράτηση, είτε με direct ticketing), τότε η θέση επιστρέφει στο inventory.

Μία πολύ σημαντική εξέλιξη, τις συνέπειες της οποίας θα δείτε σύντομα σε μεγαλύτερο βαθμό, είναι η μετάβαση στην τεχνολογία NDC (New Distribution Capability). Αυτό αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αναζητάτε εισιτήρια και τιμές μέσω ίντερνετ. Η αεροπορική, θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει την αναζήτησή σας, τη συμπεριφορά σας ως χρήστες (το εάν κάνετε επιπρόσθετες ή επανειλημμένες αναζητήσεις), βάσει της IP σας ή της φυσικής διεύθυνσης του υπολογιστή σας και θα μπορεί να μεταβάλλει τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας, ανάλογα με το πόσο σοβαρά σκέφτεστε να πετάξετε μαζί τους.

Διάφορες αεροπορικές καταγράφουν ήδη τέτοιες συμπεριφορές υποψηφίων και μη επιβατών τους. Ξέρουν με ποιο τρόπο αναζητήθηκε η θέση, πόσο χρόνο κρατήσατε τη θέση «στον αέρα» μέχρι να την κλείσετε ή να ακυρώσετε τη συναλλαγή, πόσες αναζητήσεις κάνατε, εάν είχατε κάνει κλικ στο κουτάκι με τις +/- 3 ημέρες κλπ. κλπ.
 
trevans":2ruozlpp said:
η θεση μπλοκαρεται οσο προσπαθεις να την αγορασεις. Κι οχι μονο αυτο, αν δεν προχωρησεις σε αγορα (μη δεκτη συναλλαγη, αλλαγη κρατησης) τοτε το συστημα δειχνει τη θεση ως μπλοκαρισμενη για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα.
Βάσει των γραφόμενων του Aakunz, αυτό δεν ισχύει για το site. Και αυτό είναι λογικό. Δεν θα μπορούσε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία να κρατάει μια ή περισσότερες θέσεις μπλοκαρισμένες για μια ώρα και να χάσει πιθανούς αγοραστές - πελάτες μπας και αυτός που δεν ολοκλήρωσε τη συναλλαγή επιστρέψει να την ξανακλείσει. Χλωμό...
 
Όταν η συναλλαγή αποτυγχάνει, λόγω εσφαλμένων στοιχείων κάρτας ή προβλήματος στην κάρτα, τότε η κράτηση πραγματοποιείται δρομολογείται στην Queue του σχετικού τμήματος προς έλεγχο. Στην περίπτωση αυτή, η θέση αφαιρείται από το inventory και δεν είναι διαθέσιμη μέχρι την ακύρωση της κράτησης από τους υπευθύνους ή το ίδιο το σύστημα, εάν παρέλθει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
 
Ωραία τα γραφόμενα σας. Όλα καλά. Κατά τη δεύτερη προσπάθεια μετά από 2 ώρες η θέση εμφανίστηκε και πάλι και έτσι κατάφερα να την κρατήσω. Προφανώς μπλοκάρεται για κάποιο χρονικό διάστημα, καθώς το θεωρώ λίαν απίθανο κάποιος να κράτησε αυτή τη θέση την ίδια ώρα που προσπαθούσα και εγώ και μετά από δύο ώρες να την άλλαξε/ακύρωσε. Επίσης θεώρησα πάρα πολύ απίθανο να κράτησε κάποιος τη θέση, που για μια βδομάδα ήταν εκεί, την ίδια ώρα με μένα ! Δηλαδή πιο πιθανό θεωρώ να πετύχω το τζόκερ.
 
aakunz":2ww0twe9 said:
Όταν η συναλλαγή αποτυγχάνει, λόγω εσφαλμένων στοιχείων κάρτας ή προβλήματος στην κάρτα, τότε η κράτηση πραγματοποιείται δρομολογείται στην Queue του σχετικού τμήματος προς έλεγχο. Στην περίπτωση αυτή, η θέση αφαιρείται από το inventory και δεν είναι διαθέσιμη μέχρι την ακύρωση της κράτησης από τους υπευθύνους ή το ίδιο το σύστημα, εάν παρέλθει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Ακριβως. Ισως δεν ημουν συγκεκριμενος στην προηγουμενη απαντηση καθως πραγματι αναφερομουν σε διαδικασια που η αγορα εχει προχωρησει αλλα η συναλλαγη αποτυγχανει για διαφορους λογους (πχ εγω συνηθως εχω ξεχασει τους κωδικους ασφαλειας της συναλλαγης που ζητα στο τελος).
 
Πρόκειται σε 1,5 μήνα περίπου να ταξιδέψουμε με τη συζυγο μου και το μωρό μας DUS-SKG. Πήρα τηλ. στην Aegean να ρωτήσω σχετικά με τη μεταφορά καροτσιού και καθίσματος αυτοκινήτου. Χρειάζεται, μου είπαν, να πάρω το καρότσι ως χειραποσκευή, δηλ. μια λιγότερη κανονικη χειραποσκευή για εμάς και το κάθισμα του αυτοκινήτου να χρεωθεί ως έξτρα αποσκευή (+€20 αν δεν κάνω λάθος). Συνολική τιμή βέβαια με 2 ακόμα αποσκευές εβγαινε γύρω στα €370 o/w.
Παίρνω και στην Air Berlin και μου λένε δωρεάν το καρότσι (δε χρεώνεται ούτε ως χειραποσκευή) και δωρεάν το κάθισμα αυτοκινήτου. Συνολικη τιμή o/w €240 την οποία και προτιμησαμε.
Επίσης στην επιστροφή επειδή θα ταξιδεψουμε χωριστά ζητάει η Α3 υπεύθυνη δήλωση από μένα θεωρημενη από ΚΕΠ ότι επιτρέπω στη συζυγο μου να ταξιδέψει με το παιδί στο εξωτερικό. Ποιο εξωτερικό ρε παιδιά τους λέω, πτήση Schengen είναι, όχι μου λενε πρέπει να δώσω αυτό το χαρτί!
Στην Air Berlin τους έκανε μάλιστα εντύπωση που ρώτησα κάτι τέτοιο και φυσικά δε θέλουν κάποιο χαρτί.
Πήρα και στην Αστυνομία στο SKG και μου είπαν ότι για πτήσεις εντός Schengen δε χρειάζεται τίποτα.
Λίγο family unfriendly μου κάνει η Α3 κι ας διαφημίζει ότι τα παιδιά προηγούνται στην επιβίβαση. Κι άλλοι το κάνουν αυτο και δεν το διαφημίζουν (το έχω δει στο DUS, ονόματα δε λέμε...) :roll:
 
Top