pet
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/04/2008
- Μηνύματα
- 266
- Likes
- 99
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ΑΕΕ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAL
Θα προσπαθήσω να τα θυμηθώ όλα για να απαντήσω και εγώ.
1) Γιατι δε δίνει το σύστημα της Α3 απευθείας ναύλο μπορεί να ωφείλεται:
α) απλά δεν έχουν through fare EIN-JIK
β) αν όντως υπάρχει απευθειας ναυλος, τότε υπάρχει λαθάκι στην atpco είτε απο πλευράς της Α3 είτε απο πλευράς της ATPCO . Αυτό θα πρέπει να το δει η εταιρεία...
Απο την άλλη το website των εταιρειών παίρνουν μεν πληροφορίες απο τα συστήματα, όμως σου δίνουν το δρομολόγιο που μπορεί να τιμολογηθεί γιατί σου δίνει απευθείας την τιμή. Αν βέβαια το website κόβει τις πτήσεις με ανταποκριση επειδή μεσολαβεί η επόμενη μέρα, άσχετα αν είναι λιγότερο απο 24 ώρες, αυτό δεν το ξέρω,
..... [/COLOR]
Η απάντηση είναι όπως την έγραψε ο @jerry. Τονίζω με κεφαλαία το κρίσιμο σημείο :
... είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ της ΟΑ3 να μην προσφέρει μέσω του website ανταποκρίσεις με μεγάλο χρόνο αναμονής ...
Μάλιστα η αλήθεια είναι ότι το εισιτήριο με μεγάλη ανταπόκριση μπορεί να εκδοθεί κανονικά μέσω του τηλεφ. κέντρου της Aegean με το "καπελάκι" των 20 euros φυσικά...