Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Παρεπιπτώντως, η εκτίμηση μεγέθους από τον υπάλληλο έγινε με το μάτι, όπως μου είπε η επιβάτης... ούτε τη μέτρησαν, ούτε την έβαλαν στο μεταλλικό κουτί... ειλικρινά δεν ξέρω αν θα έκαναν το ίδιο σε πιο νεαρό επιβάτη.

Ύψος*βάθος*πλάτος κάνει λίτρα και χωρητικότητα. Δεν μιλάμε να ήταν ένα τετράγωνο κουτί με την ίδια χωρητικότητα. Όλα τα αντικείμενα που βγαίνουν για να βάζεις μέσα πράγματα δίνονται και σε λίτρα, όπως και οι βαλίτσες.

Από την αρχή είπα ότι την πατήσαμε... θα το παροιμίαζα σαν ένας τροχονόμος να σε γράφει γιατί έχεις καμμένη μια λάμπα στο αυτοκίνητο... δικαιούται να το κάνει, έχει και τον κοκ μαζί του.

Τέσπα... καλώς ή κακώς αν έκανε ο υπάλληλος είναι όπως το βλέπει κανείς, όπως κι εγώ βλέπω την οικονομική μου δυνατότητα, άρα και το να γκρινιάζω ή όχι για την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.
 
kbrin":29s7fff8 said:
Παρεπιπτώντως, η εκτίμηση μεγέθους από τον υπάλληλο έγινε με το μάτι, όπως μου είπε η επιβάτης... ούτε τη μέτρησαν, ούτε την έβαλαν στο μεταλλικό κουτί...

Αυτό αλλάζει κατα πολύ τα δεδομένα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ο υπάλληλος να είδε με βεβαιότητα με το μάτι πως η βαλίτσα ξεπερνάει το όριο των 56 εκατοστών για 4 εκατοστά! Ειδικά όταν μιλάμε για την Aegean που υποτίθεται πως έχει μια ελαστικότητα σε αυτό το ζήτημα.

Εγω στη θέση σου θα βοηθούσα την κυρία να γράψει ένα παράπονο στην Aegean καθώς δεν το βρίσκω λογικό να χρεώθηκε €25 για κάτι που ο υπάλληλος είδε "με το μάτι".
 
Το έκανα ήδη... και περιμένω απάντηση... αλλά αυτό που περιμένω είναι ότι ο κανονισμός είναι κανονισμός και μετά την απομάκρυνση του ταμείου ουδεμία ευθύνη φέρνει η εταιρία...
 
vassio":6qnqybw3 said:
Ειδικά όταν μιλάμε για την Aegean που υποτίθεται πως έχει μια ελαστικότητα σε αυτό το ζήτημα.

Αυτά γίνονταν, "last year". Έχουμε 7 νέα Airbus να πληρώσουμε και δεν υπάρχουν περιθώρια. Η τιμολογιακή πολιτική, οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι ανηρτημένες στην ιστοσελίδα και τα κανάλια διανομής και διάθεσης του προϊόντος της Αιγαίου είναι υποχρεωμένα να ενημερώνουν τους επιβάτες για την πολιτική αυτή. Επίσης, εάν ο επιβάτης αγόρασε μόνος του το εισιτήριο από την ιστοσελίδα, έκανε κλικ και στο κουτάκι αποδοχής των σχετικών όρων και προϋποθέσεων. Όποιος λοιπόν, μετά από όλα αυτά, εξακολουθεί και φωνάζει και να θεωρεί ότι αδικείται, μάλλον κάτι δεν πάει καλά.

Η δική μου ένσταση στο όλο θέμα είναι μία: να εφαρμόζεται η πολιτική σε όλους τους επιβάτες και από όλους τους υπαλλήλους. Δεν είναι δίκαιο για το συνεπή κι ευσυνείδητο επιβάτη να επιτρέπεται στους "τσαμπουκάδες" και στους "ωχ-αδερφέ" τύπους να παίρνουν μέσα στο αεροπλάνο μπαούλα κι εκείνος να έχει φάει μισή μέρα για να χωρέσει στην "προβλεπόμενη" χειραποσκευή τα απαραίτητα για το ταξίδι του.



GP707":6qnqybw3 said:
Οι διαστάσεις είναι διαστάσεις!!! Και είναι οι εξωτερικές διαστάσεις κάθε αποσκευής. Αν την μετρήσατε και είδατε ότι είναι μεγαλύτερη και είπατε "έλα μωρέ τώρα, σιγά μη μετρήσουν και τις ρόδες" ή κάτι παρόμοιο, έχετε λάθος.

Ακριβώς αυτό! Το ότι στο παρελθόν κάποιοι έπαιρναν τα πάντα στην καμπίνα δεν αποτελεί κεκτημένο δικαίωμα για το μέλλον.
 
aakunz":a7gtv6sd said:
Δεν είναι δίκαιο για το συνεπή κι ευσυνείδητο επιβάτη να επιτρέπεται στους "τσαμπουκάδες" και στους "ωχ-αδερφέ" τύπους να παίρνουν μέσα στο αεροπλάνο μπαούλα κι εκείνος να έχει φάει μισή μέρα για να χωρέσει στην "προβλεπόμενη" χειραποσκευή τα απαραίτητα για το ταξίδι του.

Και ίσως να είναι αναγκασμένος να παραδώσει την δική του μικρή βαλίτσα γιατί τα overhead bins έχουν γεμίσει από τις μεγάλες βαλίτσες, ογκώδες τσάντες, duty free shopping κλπ. κάποιων λίγων. Εάν βλέπω τον αριθμό ή/και το μέγεθος των αποσκευών που κάποιοι θέλουν να πάρουν μαζί τους σωστά κάνουν να αρχίζουν πιο αυστηρούς ελέγχους. Όχι μόνο από την άποψη της πηγής έξτρα εσόδων, αλλά προς όφελος των άλλων επιβατών…
 
Αλήθεια πιστεύετε ότι θα εφαρμόζεται σε όλους τους επιβάτες και από όλους τους υπαλλήλους; Επίσης όσο υπάρχουν τα duty free κι ένα αεροδρόμιο κερδίζει από την όσο μεγαλύτερη κατανάλωση, τόσο οι εταιρίες θα "υποχρεώνονται" να κάνουν τα στραβά μάτια στις τσάντες με τα ψώνια άρα και στον όγκο που κουβαλάει ένας επιβάτης. Εξάλλου υποτίθεται ότι η aegean δεν είναι low cost ώστε να κοιτά να σου τα πάρει από όπου μπορεί ή από όπου θα την πατήσεις... ή μήπως το προσπαθεί από δω και μπρος;
 
Η μέχρι τώρα αίσθηση που είχα ήταν πως υπήρχε "ελαστική γραμμή" στους ελέγχους και απλά το χειρότερο που έχω δει είναι να υπάρχει υπάλληλος -ειδικά σε γεμάτες πτήσεις- που πολύ ευγενικά να ζητά να μπει η -ο θεός να την κάνει- χειραποσκευή στο αμπάρι, τονίζοντας το ότι θα είναι χωρίς χρέωση.

Αν αρχίσουν οι αυστηροί και τυπικοί έλεγχοι το σίγουρο είναι πως θα γελάσουμε πολύ. Εκεί που κάποιοι έλεγαν "γίνατε χειρότεροι από την Ολυμπιακή" τώρα θα λένε "γίνατε χειρότεροι από τη Ryanair" -αλλά όχι σεβρίρει καφέ και κρουασανάκι.
 
Δεν εννοώ ότι το θεωρώ σωστά να εκμεταλλεύεται κάθε εκατοστό των ρόδων για έξτρα έσοδα (και η δική μου εμπειρία είναι όπως το περιγράφει ο jerry, δηλ. ότι η Α3 δεν το κάνει). Αλλά είναι θέμα χωρητικότητας των Overhead bins. Δεν είναι σωστά κάποιοι λίγοι να τα γεμίζουν με μεγάλη βαλίτσα συν μεγάλη τσάντα συν τσάντα Laptop συν 3 σακούλες Duty free, και οι τελευταίοι να μην βρουν χώρο και αναγκάζονται να παραδώσουν την μια μικρή βαλίτσα που έχουν.

Ακριβός γι΄αυτό το λόγο είμαι σκεπτική απέναντι σ΄αυτή τη πολιτική να χρεώνεται ακόμα και η πρώτη βαλίτσα - που έχει σαν αποτέλεσμα όλοι να προσπαθούν να πάρουν όσο γίνεται περισσότερες βαλίτσες μαζί τους. Αλλά αυτό είναι η τάση της αγοράς, όχι μόνο τον Low Cost και της Α3…
 
Το θέμα του σε τι υπάλληλο θα τύχεις υπάρχει σε όλες τις εταιρίες. Μου έχει τύχει και σε ΟΑ, σε AF, σε LH αλλά και σε Air 2000 (μιλώντας για την αυστηρότητα των low cost). Και όχι μόνο Ελλαδα.

kbrin":2843e4mt said:
Ύψος*βάθος*πλάτος κάνει λίτρα και χωρητικότητα. Δεν μιλάμε να ήταν ένα τετράγωνο κουτί με την ίδια χωρητικότητα. Όλα τα αντικείμενα που βγαίνουν για να βάζεις μέσα πράγματα δίνονται και σε λίτρα, όπως και οι βαλίτσες.
Στο Λύκειο μπορεί να ισχύει η πράξη αλλά εκεί μιλάμε για Φυσική και για σκέτα κουτιά διαφόρων διαστάσεων. Όχι για βαλίτσες. Εμένα η βαλίτσα μου μπορεί να είναι πχ παιδική και να έχει πάνω κολλημένο έναν αρκούδο 1 μέτρο. Τι θα τους πω; Μετρήστε τα λίτρα; Όπως επίσης δεν μπορείς να αναγάγεις τις εξωτερικές διαστάσεις σε λίτρα στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αν ήταν έτσι θα μπορούσε να πάρει κάποιος πχ μια θήκη πίνακα ζωγραφικής μήκους 2 μέτρων επειδή είναι πολύ λεπτή και τα "λίτρα" είναι τα ίδια. Επαναλαμβάνω μη λέτε ότι θέλετε για να αποδείξετε ότι έχετε δίκιο. Οι όροι είναι όροι. Όποιος προσθέτει σάλτσες από το μυαλό του που δεν υπάρχουν στους όρους, απλά θα πληρώσει (και καλά θα πάθει).
 
Και στις βαλίτσες ισχύει αν κάνεις μια απλή έρευνα αγοράς, όλες έχουν διαστάσεις και χωρητικότητα σε lt και επίσης μερικές γράφουν cabin size. Mην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε... Όλα όσα καταλαμβάνουν όγκο μετρώνται σε λίτρα. Οι εσωτερικοί χώροι των αποσκευών των αεροπλάνων μετρώνται σε λίτρα, άρα και οι βαλίτσες που μπαίνουν σε αυτούς καταλαμβάνουν λίτρα. Τι δεν είναι κατανοητό;

Τι θέλεις να σου πω, ότι καλά έκανε και χρέωσε την επιβάτη 25€ γιατί οι ρόδες της cabin size βαλίτσας ήταν πιο μακριές 4 cm, γιατί οι κανονισμοί είναι κανονισμοί; Ωραία, καλά της έκαναν... έχουν και το μαχαίρι και την πίτα. Την άλλη φορά που θα σε γράψει ο τροχονόμος για σπασμένο φανάρι ή καμμένη λάμπα ή για 10% πάνω από το όριο ταχύτητας, μη διαμαρτυρηθείς, δίκιο θα έχει... το λέει ο κοκ...

Ανάφερα πουθενά στα προηγούμενα, για άλλο αντικείμενο ίδιων λίτρων πέρα από βαλίτσα ή για στολισμένες βαλίτσες με αρκούδες και πετεινάρια; Μάλλον όχι. Τέσπα... εγώ το σταματάω εδώ, ακόμα κι αν συνεχίσει "οι όροι, όροι και καλά να πάθεις". Με την ίδια λογική οι νόμοι, νόμοι ακόμα κι αν είναι κατεμφανώς άδικοι, άρα δεν θα πρέπει "να γκρινιάζεις" για να αλλάξουν. (Μη μου πει κανένας ότι λέω πως δεν πρέπει να τηρούνται οι νόμοι).

Το μόνο σχετικό που θα ξαναποστάρω με το θέμα που άνοιξα, θα είναι η απάντηση της Aegean όταν και αν το κάνουν...

Κραταιές επιχειρήσεις στις πλάτες των πελατών, μια χαρά το βρίσκω το μελλοντικό σενάριο...
 
Top