Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aakunz":3h0fwevx said:
Εκτός από τις νέες χρεώσεις αποσκευών, μου φαίνεται πως ξέχασαν να αναφέρουν και κάποιες άλλες νέες χρεώσεις, που θα ισχύσουν για αγορές εισιτηρίων από 15 Ιουνίου.

Εννοείς το κόστος των επιπλέον αποσκευών ή και επιπλέον χρεώσεις;;
 
Τα Blue members τα έχουν ρηγμένα εντελώς. Ας πούνε για την οικονομική 2 αποσκευές μέγιστο συνολικού βάρους 20 κιλών. Θα πρέπει να δώσω άλλα 25 ευρώ για να μπορώ να μεταφέρω 2 αποσκευές συνολικού βάρους 20 κιλών? H Easyjet πιο λίγα χρεώνει για επιπλέον αποσκευή..
 
Συγνωμη αλλα αυτο δεν ειναι βλακεια τωρα?τι 4 μικρες τι 2 μεγαλες?το ιδιο βαρος εχουν αρα κ τιν ειναι καταναλωση για το αεροπλανο αν το παμε ετσι
 
Πριν για Λονδίνο επαιρνες 20 κιλά και αν είχες παραπάνω πληρωνες 17EUR/KG (1,5% του Υ της IATA!!) και τώρα με 25 ευρω παίρνεις αλλα 20! Ποιο είναι το κακο?? Διαβάζω όσα γράφετε και δε κατάλαβα γιατι παραπονιεστε... Εγω πχ που πάντα παίρνω μια βαλίτσα με βολευει να είναι έτσι η χρέωση!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Με το παλαιό σύστημα ήταν 20 κιλά. Τώρα είναι 1 βαλίτσα έως 20 κιλά. Δηλαδή για το νεσεσέρ της κυρίας των 2 κιλών που λόγω υγρών πρέπει να πάει στις αποσκευές πρέπει να πληρώσεις 12 ευρώ (!) ακόμα και αν η βαλίτσα της είναι 5 κιλά!!!!!

Γιαυτό δεν μου αρέσει το "απλοποιημένο" σύστημα.

Και ένας επιπρόσθετος λόγος: Με εκνευρίζουν τρελά εταιρείες που δεν έχουν τα... κότσια να πουν τα πράγματα με το όνομά τους. Ακου:
Η Aegean απλοποιεί την πολιτική της για τα επιτρεπτά όρια των αποσκευών



:rant:
 
Γιαυτό δεν μου αρέσει το "απλοποιημένο" σύστημα.
γιατι βαζουνε δυσκολιες για τον επιβατη δεν το καταλαβενω;
Εαν ειναι θεμα οικονομικο μην κατεβαζεις τοσο πολυ το εισιτηριο.
Για μενα ειναι τσιγκουνια.Σαν να ειναι εταιρεια δευτερης κατηγοριας.
 
Επί του συγκεκριμένου θέματος, επιτρέψτε μου να σας θυμίσω, πως η "νέα-απλοποιημένη" πολιτική της Αιγαίου (και σύντομα και της ΟΑ) είναι ευρύτατα διαδεδομένη στον υπόλοιπο κόσμο και αποτελεί τη βασική πολιτική περί αποσκευών και στις τρεις μεγάλες συμμαχίες.

Το πέρασμα από το Weight Concept (καθορισμός δωρεάν ορίου αποσκευών με βάση το συνολικό τους βάρος) στο Piece Concept (καθορισμός ορίου δωρεάν αποσκευών βάσει αριθμού τεμαχίων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά) πράγματι "απλοποιεί" τη διαδικασία, αφού έτσι συγκλίνουν ακόμα περισσότερο οι πολιτικές περί αποσκευών σε ένα δρομολόγιο, που περιλαμβάνει περισσότερους το ενός αερομεταφορείς.

Εν παραδείγματι, με τα σημερινά δεδομένα, εάν ένας επιβάτης έχει αγοράσει ένα εισιτήριο από την Αιγαίου για Φρανκφούρτη, με το ένα σκέλος να εκτελείται από αεροσκάφος της Αιγαίου και το άλλο να εκτελείται από τη Lufthansa, τότε θα έχει δύο διαφορετικές πολιτικές περί αποσκευών, ανάλογα με την εταιρεία. Στην περίπτωση της Αιγαίου, ο επιβάτης πρέπει να έχει μία ή περισσότερες αποσκευές συνολικού βάρους 20 κιλά, ενώ στην περίπτωση της Lufthansa, θα πρέπει να έχει μόνο μία αποσκευή με μέγιστο βάρος τα 23 κιλά.

Εδώ η Αιγαίου έκανε -κατά τη γνώμη μου- ένα μεγάλο λάθος και μπέρδεψε τα πράγματα ακόμα περισσότερο: δεν ανέβασε το όριο βάρους ανά τεμάχιο, στα 23 κιλά. Έστω ότι ο επιβάτης μας έχει μόνο μία αποσκευή με βάρος 22 κιλά. Αν η Αιγαίου πάει "by the book", τότε η αποσκευή του επιβάτη θα θεωρηθεί υπέρβαρη για την Αιγαίου (€20 πρόστιμο), αλλά αποδεκτή για τη Lufthansa, γιατί είναι 22 κιλά. Όταν οι περισσότερες εταιρείες στην Ευρώπη πέρασαν από το Weight Concept στο Piece Concept, "χρύσωσαν το χάπι" (σιχαίνομαι την έκφραση αυτή) για το δυσαρεστημένο επιβάτη τους, ανεβάζοντας το όριο της μίας και μοναδικής πλέον αποσκευής, στα 23 κιλά (50 lb) από τα 20 κιλά συνολικών αποσκευών. Έτσι, η SAS είχε λανσάρει μία καμπάνια για περισσότερο δωρεάν βάρος αλλά σε μία αποσκευή.

Πάντοτε να θυμάστε πως υπάρχουν και χειρότερα:
Η Air France/KLM χρεώνει στα ευρωπαϊκά δρομολόγια, το δεύτερο κομμάτι στα €50, ενώ για τους αμετανόητους, το τρίτο κομμάτι χρεώνεται €200 :shock: .

Στα δρομολόγια με αφετηρία και προορισμό πόλεις της Βορείου Αμερικής, όλες οι αποσκευές -ακόμα και η πρώτη- χρεώνονται. Οι δωρεάν αποσκευή δεν είναι δεδομένη, παρά μόνο εάν πετάς εκτός ΗΠΑ και Καναδά.

Η τιμή των οικονομικών εισιτηρίων της airBaltic δεν περιλαμβάνει δωρεάν εισιτήρια.

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

ΥΓ. 1 Περιμένω με ανυπομονησία τα νέα μέλη που θα εγγραφούν στις επόμενες μέρες, για να καταγγείλουν την Αιγαίου και να μας περιγράψουν τις εκπλήξεις που τους περίμεναν στο check-in.

ΥΓ. 2 Οι εκπλήξεις συνεχίζονται. Λίγη υπομονή μέχρι τις 15 Ιουνίου. :mrgreen:
 
Ξεκίνησα να γράφω αλλά δεν θα μπορούσα να τα έχω πει καλύτερα από τον aakunz :) Συμφωνώ απόλυτα και στην παρασπονδία της διατήρησης των 20kgr.

aakunz":2olebfww said:
Η τιμή των οικονομικών εισιτηρίων της airBaltic δεν περιλαμβάνει δωρεάν εισιτήρια.
Μάλλον εννούμε αποσκευές, ε;

aakunz":2olebfww said:
ΥΓ. 2 Οι εκπλήξεις συνεχίζονται. Λίγη υπομονή μέχρι τις 15 Ιουνίου. :mrgreen:
Θα με σκάσεις... Δεν δίνεις ούτε ένα clue; :)
 
Υπάρχει κάποιος λόγος που μας κρατάς σε αγωνία για το τι θα γίνει στις 15 Ιουνίου;Είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να ανακοινωθεί;Αν γνωρίζεις κάτι πες το, αν δε θες κράτα το για πάρτη σου, διαφορετικά δε βρίσκω το λόγο για teasers ή υπενθυμίσεις ότι σε λίγο θα μάθουμε το μεγάλο μυστικό.
Εν πάσει περιπτώσει, έχει ενδεχομένως να κάνει με την αλλαγή στη χρέωση των service fee και την εισαγωγή Credit card fees όπως πληροφορούμαστε από το http://www.travelstories.gr.Αν κάποιος είναι σε θέση να μοιραστεί με μας τους κοινούς θνητούς τα "μεγάλα νέα", παρακαλώ να το κάνει.
 
STAVROS_ATH":3sdw217e said:
Εν πάσει περιπτώσει, έχει ενδεχομένως να κάνει με την αλλαγή στη χρέωση των service fee και την εισαγωγή Credit card fees όπως πληροφορούμαστε από το http://www.travelstories.gr.Αν κάποιος είναι σε θέση να μοιραστεί με μας τους κοινούς θνητούς τα "μεγάλα νέα", παρακαλώ να το κάνει.


Εγώ δεν είπα τίποτα :wink: Περίμενα απλά να το δω.
 
Top