Angel Aviation
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/04/2009
- Μηνύματα
- 446
- Likes
- 159
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- FIN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
Βλέπωντας ήδη το 2023-24, στις πτησεις που μολις εχουν ανοίξει (αρχες Ιανουαρίου), βλέπω σε περίπτωση πχ Ελσίνκι Χανιά, αρκετά υψηλό ναύλο για εισιτήρια που μολις εγιναν διαθέσιμα. Λεω ας δοκιμάσω και HEL-ATH, και βλέπω ναύλο 80 ευρώ go light. ATH - CHQ αλλα 80 χονδρικά, και το εννιαίο εισιτήριο ως 173,00 go light δηλαδή 230+ comfortflex.
Μου κάνει εντύπωση καθώς το CHQ-HEL είχε τιμές οπου το εννιαίο εισιτήριο ήταν πιο οικονομικο.
Mιας και αυτό το δορμολόγιο το κανω από την πρώτη χρονιά που έβαλε την απευθείας πτήση για Ελσίνκι (παλαιότερα ειχαμε μια επιπλέον στάση με Lufthansa), συγκρίνω τις ετήσιες διαφορές, και για το 23-24 ενώ το CHQ-HEL ηταν στα ίδια, ή και ελαφρώς φθηνότερο από άλλες χρονιές (που ειχα κλείσει βεβαια αργότερα την πτήση), η επιστροφή ειναι σημαντικά ακριβότερη, το οποίο σε συνδυασμό με το οτι τα επιμέρους εισιτήρια ειναι οριακά πιο φθηνά, με κάνει να πιστευω οτι ίσως εχει σεταριστεί κάτι λάθος στους ναύλους με ανταπόκριση.
Ελπίζω να υπάρξει κάποια πτωτική πορεία.
Μου κάνει εντύπωση καθώς το CHQ-HEL είχε τιμές οπου το εννιαίο εισιτήριο ήταν πιο οικονομικο.
Mιας και αυτό το δορμολόγιο το κανω από την πρώτη χρονιά που έβαλε την απευθείας πτήση για Ελσίνκι (παλαιότερα ειχαμε μια επιπλέον στάση με Lufthansa), συγκρίνω τις ετήσιες διαφορές, και για το 23-24 ενώ το CHQ-HEL ηταν στα ίδια, ή και ελαφρώς φθηνότερο από άλλες χρονιές (που ειχα κλείσει βεβαια αργότερα την πτήση), η επιστροφή ειναι σημαντικά ακριβότερη, το οποίο σε συνδυασμό με το οτι τα επιμέρους εισιτήρια ειναι οριακά πιο φθηνά, με κάνει να πιστευω οτι ίσως εχει σεταριστεί κάτι λάθος στους ναύλους με ανταπόκριση.
Ελπίζω να υπάρξει κάποια πτωτική πορεία.