Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Σημερινό διαμαντάκι της Α3, SKG-BRU. Εχώ κουπόνι 15% έκπτωση. Βλέπω μια πτήση στα 79€ ο light και στα 95€ ο flex με 4 θέσεις διαθέσιμες. Κάνω ξανά το search με το κουπόνι και η τιμή ανέβηκε στα 97 και 113 ενώ πάνω στην καρτέλα ακόμη υπάρχει το 79€. Με το κουπόνι ο flex ναύλος στα 100€, ενώ χωρίς το κουπόνι στα 95€. Βγήκα, έκανα search χωρίς κουπόνι και ως δια μαγείας ξανά στα 79€ και 95€ ο ναύλος. Τον έκλεισα στα 95,94€. Σας έτυχε κάτι αντίστοιχο; Έχω να κλείσω και κάτι domestic τις επόμενες μέρες, να δούμε εκεί πως θα πάει.
 

Attachments

  • αα3.JPG
    αα3.JPG
    147,2 KB · Προβολές: 22
Μήπως η έκπτωση ισχύει μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες ναύλων; Ερώτηση κάνω, δεν ξέρω. Απλά υποθέτω με βάση τα παλιά. Καλύτερα να διαβάσεις τους όρους του κουπονιού, αλλά η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές είναι εξαιρετικά περίπλοκοι και δυσνόητοι. Στην ανάγκη ένα τηλέφωνο στο κέντρο και ίσως σε βοηθήσουν!
 
Καλησπέρα. Πρόσφατα έκλεισα 2 σκέλη EIN-ATH (Κυριακή), ATH-JIK (Δευτέρα).
H A3 και η ΟΑ δε δίνον από ΕΙΝ την Ικαρία οπότε τα έκλεισα χωριστά σε κόστος μαζί κοντά στα 195€ ο/w. Κοίταξα πριν λίγο σε μηχανές αναζήτησης και μου έβγαλε σε κοινή κράτηση EIN-ATH-JIK στα 109€.
Αν έκλεινα το ενιαίο αυτό εισιτήριο, θα ήταν ΟΚ ή θα έχω κάποιο θέμα; Δηλαδή αποσκευή μένει ΑΤΗ; Tι τύπος ναύλου θα είναι; Καθώς δε γράφει. Πχ για Ικαρία είναι όλα Comfort Flex. Στο πρώτο σκέλος θα είναι το ίδιο; Έχω γενικότερα κάποιο θέμα στη κράτηση; Το ρωτάω γιατί με την Α3 αρχίζω και αισθάνομαι τελευταία περίεργα καθώς έχω βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη. Επίσης πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά;;;
 
Last edited:
Μυστήριο. Απλώς αφιερώστε χρόνο για να πάτε στα check-in counters με τα δύο PNR και θα συνδέσουν τις δύο πτήσεις. H διαφορά είναι οι φόροι. Σε αυτή την περίπτωση με δύο PNR είστε τυπικός επιβάτης και όχι επιβάτης διέλευσης. 0 benefit for A3, 0 benefit for you :(
 
Καλησπέρα. Πρόσφατα έκλεισα 2 σκέλη EIN-ATH (Κυριακή), ATH-JIK (Δευτέρα).
H A3 και η ΟΑ δε δίνον από ΕΙΝ την Ικαρία οπότε τα έκλεισα χωριστά σε κόστος μαζί κοντά στα 195€ ο/w. Κοίταξα πριν λίγο σε μηχανές αναζήτησης και μου έβγαλε σε κοινή κράτηση EIN-ATH-JIK στα 109€.
Αν έκλεινα το ενιαίο αυτό εισιτήριο, θα ήταν ΟΚ ή θα έχω κάποιο θέμα; Δηλαδή αποσκευή μένει ΑΤΗ; Tι τύπος ναύλου θα είναι; Καθώς δε γράφει. Πχ για Ικαρία είναι όλα Comfort Flex. Στο πρώτο σκέλος θα είναι το ίδιο; Έχω γενικότερα κάποιο θέμα στη κράτηση; Το ρωτάω γιατί με την Α3 αρχίζω και αισθάνομαι τελευταία περίεργα καθώς έχω βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη. Επίσης πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά;;;

Όπως είπε ο nick7488 με τα δύο PNR και θα συνδέσουν τις δύο πτήσεις οπότε η βαλίτσα θα φτάσει στον τελικό προορισμό. Η διαφορά στην τιμή από όσο γνωρίζω έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα ναύλου. Π.χ αν έχει φθηνό ναύλο τo ATH-JIK θα βγει σε αυτή την κατηγορία και το EIN-ATH ακόμα και στο απλό EIN-ATH δεν ήταν η κατηγορία ναύλου διαθέσιμη. Το μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα (που στην περίπτωση σου βέβαια δεν ισχύει) είναι ότι αν η ώρα άφιξης σε ATH απέχει 1-1.5 ώρα από την αναχώρηση για JIK, τότε οπωσδήποτε ΕΝΑ μόνο PNR. Έτσι αν η άφιξη έχει καθυστέρηση, δικαιούσαι σίγουρα αποζημίωση αν χάσεις το δεύτερο σκέλος, ακόμα κι αν η καθυστέρηση είναι <2h. Αλλιώς με 2 PNR είναι στη διακριτική ευχέρεια του αερομεταφορέα.
 
Καταρχάς, brace for impact για τις ουρές στο ΕΙΝ. Επί του κειμέου, είναι πολιτική της ΟΑ3 να μην προσφέρει μέσω του website ανταποκρίσεις με μεγάλο χρόνο αναμονής (στην περίπτωσή σου φτάνεις τη μία μέρα ATH και την επόμενη φεύγεις για JIK). Κατά τα άλλα εφόσον έχεις δυο ξεχωριστά εισιτήρια, για την ΟΑ3 είναι 2 ξεχωριστές κρατήσεις. Αν έχεις αποσκευή, θεωρητικά στο ΕΙΝ θα μπορούν να τη στείλουν κατευθείαν JIK αλλά δεν είναι 100% σίγουρο. Επίσης (λόγω του ότι έχεις ξεχωριστά εισιτήρια) σε περίπτωση που πάει οτιδήποτε στραβά με την πτήση σου EIN-ATH (π.χ. ακυρωθεί για χ-ψ λόγους), είναι στη διακριτική ευχέρεια της ΟΑ3 να σε εξυπηρετήσει με το να κάνει rebooking και το ATH-JIK. Τέλος, εφόσον είσαι διερχόμενος μέσω ATH (<24 ώρες) και έχεις 2 εισιτήρια νομίζω δικαιούσαι κάποιους φόρους πίσω (περίπου 14 ευρώ) που μπορείς να τους πάρεις αν πας στο γκισέ στην ATH πριν την αναχώρηση της πτήσης σου για JIK.
 
Επιστροφή χρημάτων 14€;;; Θα πάρω το αίμα μου πίσω! Σε ευχαριστώ @jerry. BTW oι ουρές είναι σχετικά ΟΚ, δλδ περιμένεις 1 ώρα και η ουρά ξεκινάει μέσα από το τέρμιναλ και όχι απ΄έξω. Πριν 2 ΣΚ είχε θέμα λόγω απεργίας . Γενικότερα με τα 2 εισιτήρια με 2 pnr πάνω κάτω ξέρω τι γίνεται. Το θέμα είναι αν έκλεινα με κάποιο site τι θα γινόταν, αφού θα ήταν σε ένα pnr. Από τη στιγμή που η ίδια η Α3 δε το δίνει αλλά το πουλάει άλλος πάροχος. Τι ναύλος θα ήταν γιατι όπως είπα το ΑΤΗ-JIK είναι μόνο comfort flex και σε ΟΑ και σε Α3, άρα και το πρώτο σκέλος έτσι αναγκαστικά, αφού γίνεται όπως λέει ο @pet στον χαμηλότερο, να φαναστώ θα γίνει και στον πιο ακριβό ναύλο;

Λοιπόν το ένα ψαχτήρι δίνει τον ναύλο στον χαμηλότερο του, χωρίς βαλίτσα ενω άλλο ψαχτήρι με 10€ διαφορά με χειραποσεκυή και βαλίτσα και priority boarding!!!????!!!
 
Last edited:
Να επισημάνω ότι από Θεσσαλονίκη όταν έχω 2 διαφορετικές κρατήσεις πάντα μου στέλνουν την βαλίτσα στον τελικό προορισμό. Στην επιστροφή από εξωτερικό (BCN AGP LHR WAW) ποτέ με ποτέ δεν δέχθηκαν να μου το κάνουν, πάντα απαντούσαν ότι είναι 2 διαφορετικές κρατήσεις
 
Θα προσπαθήσω να τα θυμηθώ όλα για να απαντήσω και εγώ.
1) Γιατι δε δίνει το σύστημα της Α3 απευθείας ναύλο μπορεί να ωφείλεται:
α) απλά δεν έχουν through fare EIN-JIK
β) αν όντως υπάρχει απευθειας ναυλος, τότε υπάρχει λαθάκι στην atpco είτε απο πλευράς της Α3 είτε απο πλευράς της ATPCO . Αυτό θα πρέπει να το δει η εταιρεία.
*** αν καποιος που έχει προσβαση σε συστημα κρατήσεων ας μας ενημερώσει ***
γ) γενικότερο συστημικό λάθος απο πλευράς Α3 το οποίο μπορεί να λυθεί (δε θα μπω σε λεπτομέρειες)
Γενικά μέχρι και τις 24 ώρες τα συστήματα δίνουν την ανταποκριση οπότε κάτι άλλο μπορεί να παίζει. Να ενημερώσω ότι αλλο το να σε δίνει τις πτήσεις με ανταπόκριση και άλλο αν τιμολογεί.
π.χ σε συστημα κρατήσεων (ειτε εταιρικό είτε πρακτοριακό) μπορει να με δίνει τη δυνατότητα να κρατήσω τις πτήσεις με 2 segment EIN-ATH // ATH-JIK ομως να μην μπορεί να τιμολογηθεί για κάποιο λόγο (αναφέρθηκα)
Απο την άλλη το website των εταιρειών παίρνουν μεν πληροφορίες απο τα συστήματα, όμως σου δίνουν το δρομολόγιο που μπορεί να τιμολογηθεί γιατί σου δίνει απευθείας την τιμή. Αν βέβαια το website κόβει τις πτήσεις με ανταποκριση επειδή μεσολαβεί η επόμενη μέρα, άσχετα αν είναι λιγότερο απο 24 ώρες, αυτό δεν το ξέρω,

Στους ΟΤΑs παιζει κάτι άλλο.
Αν θεωρήσουμε ότι η Α3 δεν έχει απευθείας ναυλο, οι ΟΤΑs όπως και οι τουριστικοί πράκτορες μπορουν σε μια κράτηση να εκδόσουν το δρομολόγιο με combination τον ναυλο, δηλαδή σε 2 διαφορετικά εισιτήρια αλλά σε μια κράτηση .

Απο όσο γνωρίζω στην Α3 αν έχεις 2 διαφορετικές κρατήσεις οι οποίες είναι της οα3 τότε σου κανουν και through check in.
Δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.
Τώρα γιατί καποιοι δεν το κάνουν είναι μάλλον η βαρεμάρα του υπαλληλου να περάσει την ανταπόκριση στο σύστημα, ίσως να μην γνωρίζει, ισως η ημιμάθεια και πάρα πολλά ίσως.
 
Θα έβαζα τα λεφτά μου στο ότι δεν έχουν ιδέα πως να το κάνουν. Αν δουλεύουν πολύ με Vueling, Easy δεν θα το κάνουν τακτικά. Αν και στο Altea είναι αρκετά απλό, όπως όλες οι λειτουργίες του συστήματος. Το προσωπικό εδάφους δεν μακροημερευει οπότε...
Σε διαφορετικά αεροδρόμια του εξωτερικού έχω παρατηρήσει ότι είναι αλλού, άλλο ρωτάς άλλο απαντάν. Ρωτάω για ανταπόκριση, μου τυπώνουν boarding pass ...
Το παράδειγμα του IATA/TASOS νομίζω είναι αρκετά αναλυτικό σε σχέση με το ticketing ;)
 
Top