Θα προσπαθήσω να τα θυμηθώ όλα για να απαντήσω και εγώ.
1) Γιατι δε δίνει το σύστημα της Α3 απευθείας ναύλο μπορεί να ωφείλεται:
α) απλά δεν έχουν through fare EIN-JIK
β) αν όντως υπάρχει απευθειας ναυλος, τότε υπάρχει λαθάκι στην atpco είτε απο πλευράς της Α3 είτε απο πλευράς της ATPCO . Αυτό θα πρέπει να το δει η εταιρεία.
*** αν καποιος που έχει προσβαση σε συστημα κρατήσεων ας μας ενημερώσει ***
γ) γενικότερο συστημικό λάθος απο πλευράς Α3 το οποίο μπορεί να λυθεί (δε θα μπω σε λεπτομέρειες)
Γενικά μέχρι και τις 24 ώρες τα συστήματα δίνουν την ανταποκριση οπότε κάτι άλλο μπορεί να παίζει. Να ενημερώσω ότι αλλο το να σε δίνει τις πτήσεις με ανταπόκριση και άλλο αν τιμολογεί.
π.χ σε συστημα κρατήσεων (ειτε εταιρικό είτε πρακτοριακό) μπορει να με δίνει τη δυνατότητα να κρατήσω τις πτήσεις με 2 segment EIN-ATH // ATH-JIK ομως να μην μπορεί να τιμολογηθεί για κάποιο λόγο (αναφέρθηκα)
Απο την άλλη το website των εταιρειών παίρνουν μεν πληροφορίες απο τα συστήματα, όμως σου δίνουν το δρομολόγιο που μπορεί να τιμολογηθεί γιατί σου δίνει απευθείας την τιμή. Αν βέβαια το website κόβει τις πτήσεις με ανταποκριση επειδή μεσολαβεί η επόμενη μέρα, άσχετα αν είναι λιγότερο απο 24 ώρες, αυτό δεν το ξέρω,
Στους ΟΤΑs παιζει κάτι άλλο.
Αν θεωρήσουμε ότι η Α3 δεν έχει απευθείας ναυλο, οι ΟΤΑs όπως και οι τουριστικοί πράκτορες μπορουν σε μια κράτηση να εκδόσουν το δρομολόγιο με combination τον ναυλο, δηλαδή σε 2 διαφορετικά εισιτήρια αλλά σε μια κράτηση .
Απο όσο γνωρίζω στην Α3 αν έχεις 2 διαφορετικές κρατήσεις οι οποίες είναι της οα3 τότε σου κανουν και through check in.
Δε γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.
Τώρα γιατί καποιοι δεν το κάνουν είναι μάλλον η βαρεμάρα του υπαλληλου να περάσει την ανταπόκριση στο σύστημα, ίσως να μην γνωρίζει, ισως η ημιμάθεια και πάρα πολλά ίσως.