Τηλεοπτικές διαφημίσεις Aegean

  • Thread starter Thread starter SuperTrunksZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σκεφτείτε όμως κάτι ακόμα: εκείνες οι πρώτες διαφημίσεις ήταν τόσο πετυχημένες που μπορεί να πέρασαν 8 χρόνια από τότε αλλά το σλόγκαν "Πολιτισμός" έχει ταυτιστεί με την εν λόγω εταιρεία. Το πόσο διαφοροποιήθηκε ή όχι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στο πέρασμα του χρόνου δε νομίζω πως έχει σημασία για το εν λόγω thread. Ούτε έχει σημασία και το γεγονός ότι η εταιρεία αποποιήθηκε κατά κάποιο τρόπο το σλόγκαν αυτό από το 2004. Θυμηθείτε επίσης, ότι όταν η εταιρεία αυτή άρχισε να εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις, είχε να ανταγωνιστεί άλλους δύο παίκτες, εκτός από την ΟΑ. Το αν ο "πολιτισμός" έστρεφε τα βέλη του κατά της ΟΑ και λειτουργούσε συγκριτικά με την ΟΑ περισσότερο απ' ότι με την JG ή την X5, δεν μπορώ να το κρίνω απόλυτα εγώ. Είδα όμως πού κατέληξαν σταδιακά οι άλλες δύο προαναφερθείσες εταιρείες και αυτό μου φτάνει.

Όπως και δεν πρόκειται να ξεχάσω και το σλόγκαν "Μακάρι όλα να ήταν σαν την Α3", το οποίο βγήκε στον αέρα σε μία εποχή που τα 737-300 της εταιρείας ήταν στις δόξες τους... Εγώ δε θα ήθελα πάντως να ήταν έτσι...

Κάποιος φίλος έκανε λόγο για διαφημίσεις άλλων εταιρειών στο εξωτερικό. Αν ρίξετε μία ματιά στο γιουτιουμπ ή στο μπλογκ του φίλου-μέλους George μπορείτε να κάνετε τις δικές σας συγκρίσεις και να εξαγάγετε τα δικά σας συμπεράσματα.
 
Κατ'εμέ, καμία συγκριτική λογική. Είτε με το παλιό σλόγκαν, είτε με το νέο, απλώς είναι ένα σλόγκαν το οποίο η εταιρεία προσπαθεί να περάσει ώστε να τη θυμούνται οι εν δυνάμει πελάτες. Είναι τόσο απλό και τόσο αντι-συνωμοσιολογικό. Αλλά ακόμα και σύγκριση να έκανε, θεμιτή, άμεση και δυνατή τακτική του marketing είναι αυτή και έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον (πχ. εκπτώσεις, διαφημίσεις στην TV μεταξύ "κανονικών" προϊόντων και των νέων εξελιγμένων προϊόντων της εκάστοτε εταιρείας, "και στο Villabajo ακόμα τρίβουν..." κλπ.), χιλιάδες φορές προτού βγεί η Α3 το 2000 να πεί "Πολιτισμός". Δεν υπάρχει αντίστοιχα εταιρεία στο εξωτερικό που είχε το σλόγκαν "The World's favorite airline"; Ή μήπως δεν έχει το δικαίωμα γιατί υπάρχουν άλλες 2999 εταιρείες γύρω-γύρω; Ή μήπως πιστεύει κανείς ότι μια διαφήμιση πρέπει να λέει πάντα την αλήθεια;

Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις που δεν υποχρεώνουν την διαφήμιση να λέει αλήθεια, και να επαφίεται στον καταναλωτή να κρίνει το αληθές της υπόθεσης, πράγμα το οποίο οποισδήποτε μπορεί φυσικά να κάνει προτού δοκιμάσει το προϊόν. Και μάλιστα μια από τις πιο "χτυπητές" έχει να κάνει με κολοσσό της παγκόσμιας βιομηχανίας και τον τομέα της αεροπορίας.

Όταν δίνει κανείς μια επαγγελματική κάρτα στον άλλον, αυτό αποτελεί μέσον σύγκρισης με κάποιον ανταγωνιστή; Με ποιό κριτήριο; Επειδή έχω πιο όμορφο logo από τον άλλον ή πιο εύηχο επώνυμο σημαίνει ότι είμαι και καλύτερος; Απλώς προσκαλώ τον παραλήπτη της κάρτας να με θυμάται και να με "ψάξει" περισσότερο. Έτσι είναι το σλόγκαν.
 
Νομίζω οτι οι απόψεις είναι πλέον σαφείς.Προσθέτω απλά οτι "πολιτισμός" και οποιαδήποτε παρεμφερής έννοια γίνεται ανακλητή ως ηθική αξία δε θα πρέπει να αποτελεί απλά διαφημιστικό μήνυμα αλλά πρακτική συμπεριφοράς σε όλα τα πεδία:πελατειακό κοινό,εργαζόμενους,εξωτερικούς συνεργάτες κ.α.
Υ.Γ.:Το link που παρέθεσες,aa59,είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό και χρήσιμο και προτείνω σε όλους να το διαβάσουν.
 
Νομίζω ότι η διαφήμιση για την πτήση προς Λονδίνο μπορεί να είναι χιουμοριστική αλλά δεν δείχνει όσο θα έπρεπε το αεροπορικό προιόν. Καταναλώνει πολύ χρόνο σε ένα στόρυ που εξελίσσεται και παρουσιάζει μόνο για ένα δευτερόλεπτο , ότι η πτήση θα γίνεται με τα ολοκαίνουρια 321. Θα προτιμούσα να τελειώνει δείχνοντας τα αεροπλάνα , όπως η αντίστοιχη με τα 320 (an 320 over alpes) . Να τονίζεται δηλαδή ότι η εταιρεία ποντάρει στο καινούριο, πετάς με aegean θα πετάξει με καινούριο αεροσκάφος (κάπως έτσι).
Μακράν βέβαια η καλύτερη διαφήμιση της Aegean ήταν η διαφήμιση για τις ευχές για το νέο χρόνο, με την μητέρα και το μωρό της. Του έφτιαχνε μια χάρτινη σαίτα που παρομοίαζε το πέταγμά της, με το πέταγμα των ονείρων του ΄μωρού, σε ένα μαυρόασπρο φόντο παλαιού χωριού. Τι ξάχνω από τότε , αν κάποιος μππορεί να βοηθήσει... Ήταν πραγματικά διαφήμιση για βραβείο.. :great: :great:
 
Συμφωνω και ενα αλλο μειονεκτημα ειναι οτι απευθυνεται μονο στους Ελληνες και οχι στους Αγγλους οι οποιοι ευλογα δεν γνωριζουν και πολυ καλα την Aegean. Επισης δεν παραθετει και πολες πληροφοριες για το συγκεκριμενο αεροδρομιο οπως για παραδειγμα εχει υπερδιαφημισει στο παρελθον η Easyjet για το Λουτον που πλεον το ξερουν αρκετα εως πολυ καλα οι Ελληνες.
 
αν ειχε αεροπορικο θεμα και οχι χιουμοριστικο, μαλλον θα ειχε ξεχαστει, ενω τωρα εχει γινει talk of the town!
οσο για τους Αγγλους, προφανως η καμπανια εκει θα εχει προσαρμοστει στα δικα τους δεδομενα. αυτη ειναι για εγχωρια καταναλωση και μονο.
 
Δεν φαντάζομαι να εχουν κανει καποια ιδιαιτερη καμπανια στην Αγγλία. Δύο πτήσεις σε μια πολη -Αθήνα- κανει...
 
χωρις να γνωριζω τι διαφημηση εχουν κανει στην Αγγλια, δε νομιζω να εχουν αφησει το δρομολογιο χωρις καποια προβολη. και αυτο γιατι ειναι εντελως νεος προορισμος, με ολοκαινουργια αεροσκαφη αλλα και σε δυσκολο αεροδρομιο.
 
Θα ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα να ακούσω οτι εγιναν σποτακια σε τηλεόραση, ραδιοφωνο ή εφημερίδες στο Λονδίνο... Το πολύ πολύ κάποια διαφήμιση πέριξ του αεροδρομίου κλπ
 
Top