Κατ'εμέ, καμία συγκριτική λογική. Είτε με το παλιό σλόγκαν, είτε με το νέο, απλώς είναι ένα σλόγκαν το οποίο η εταιρεία προσπαθεί να περάσει ώστε να τη θυμούνται οι εν δυνάμει πελάτες. Είναι τόσο απλό και τόσο αντι-συνωμοσιολογικό. Αλλά ακόμα και σύγκριση να έκανε, θεμιτή, άμεση και δυνατή τακτική του marketing είναι αυτή και έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον (πχ. εκπτώσεις, διαφημίσεις στην TV μεταξύ "κανονικών" προϊόντων και των νέων εξελιγμένων προϊόντων της εκάστοτε εταιρείας, "και στο Villabajo ακόμα τρίβουν..." κλπ.), χιλιάδες φορές προτού βγεί η Α3 το 2000 να πεί "Πολιτισμός". Δεν υπάρχει αντίστοιχα εταιρεία στο εξωτερικό που είχε το σλόγκαν "The World's favorite airline"; Ή μήπως δεν έχει το δικαίωμα γιατί υπάρχουν άλλες 2999 εταιρείες γύρω-γύρω; Ή μήπως πιστεύει κανείς ότι μια διαφήμιση πρέπει να λέει πάντα την αλήθεια;
Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις που δεν υποχρεώνουν την διαφήμιση να λέει αλήθεια, και να επαφίεται στον καταναλωτή να κρίνει το αληθές της υπόθεσης, πράγμα το οποίο οποισδήποτε μπορεί φυσικά να κάνει προτού δοκιμάσει το προϊόν. Και μάλιστα μια από τις πιο "χτυπητές" έχει να κάνει με κολοσσό της παγκόσμιας βιομηχανίας και τον τομέα της αεροπορίας.
Όταν δίνει κανείς μια επαγγελματική κάρτα στον άλλον, αυτό αποτελεί μέσον σύγκρισης με κάποιον ανταγωνιστή; Με ποιό κριτήριο; Επειδή έχω πιο όμορφο logo από τον άλλον ή πιο εύηχο επώνυμο σημαίνει ότι είμαι και καλύτερος; Απλώς προσκαλώ τον παραλήπτη της κάρτας να με θυμάται και να με "ψάξει" περισσότερο. Έτσι είναι το σλόγκαν.