Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Ας ελπίζουμε να μην κρασάρει και η ιστοσελίδα...
 
Έχει καταφέρει κανείς να βγάλει γραμμή πρόσφατα; Παίρνω από εξωτερικό όλη μέρα και μου λέει ο αριθμός δεν είναι διαθέσιμος αυτή τη στιγμή.
 
Με τις προχθεσινές ακυρώσεις δοκίμασα μία φορά, δεν έβγαλε τίποτα η γραμμή αλλά και δεν ξανα ασχολήθηκα γιατί έχω καιρό ακόμα για την πτήση που ακυρώθηκε.

Αλλά αν βοηθάει, με το πρώτο μεγάλο κύμα ακυρώσεων χρειάστηκε να τηλεφωνήσω 2 φορές. Κάλεσα μιάμιση τη νύχτα. Απάντησαν μετά τα 9 λεπτά αναμονή και τις 2 φορές. Μάλιστα επειδή μία ερώτησή μου δεν μπορούσε να απαντηθεί εκείνη την ώρα, μου τηλεφώνησαν την επόμενη μέρα κανονικά με την απάντηση έτοιμη.
 
Προσπάθησα πολλές φορές ανεπιτυχώς...
Τρεις από αυτές "επιασα" γραμμή και είχα εκτιμώμενο χρόνο αναμονής 7 λεπτά αλλά μετά το 10λεπτό έπεφτε η γραμμή...
 
Φίλος που καίγεται για αλλαγή πτήσης με πολύ ελεύθερο χρόνο μου έχει πει πως προσπαθεί 4 24ωρα συνεχόμενα χωρίς να μπορεί να βγάλει γραμμή. Καλεί όλες τις ωρες της ημέρας και της νύχτας, μου είπε πως συνήθως κατά την διάρκεια της ημέρας η γραμμή πέφτει αμέσως ενώ μεταμεσονύχτα καταφέρνει να βγάλει γραμμή, μπαίνει στην αναμονή αλλά επειδή υπάρχει κόφτης στα 10', αυτόματα ξαναπέφτει η γραμμή. Μιλάμε για προσπάθειες πχ 4 τα χαράματα κτλ
 
Ελπίζω ο φίλος σου να καλεί το (+30) 210 6261000 και όχι το 801 11 20000 αλλιώς ο λογαριασμός θα είναι μία δυσάρεστη έκπληξη...
 
εγω πάλι, προχτες το μεσημέρι με τη δευτερη επιασα γραμμή, με αναμονή οχτω λεπτών . Με λες και κωλόφαρδο :D
 
Δεν αφορά 100% το τηλεφωνικό κέντρο αλλά το ποστάρω εδώ.
2η (μόλις) φορά που γράφω στο contact form για να ρωτήσω κάτι και είναι η δεύτερη φορά που μου στέλνουν αυτοματοποιημένο e-mail με όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν στο website. Για να ρωτάω συγκεκριμένα πάει να πει ότι δε με καλύπτουν οι εν λόγω πληροφορίες.
Μάλλον θα έχουν βάλει τη Siri ή την Cortana να απαντάει στις γραπτές ερωτήσεις
 
Είναι ενοχλητικό για όποιον ήδη έχει ψάξει και θέλει το ενα παραπάνω, απλά λογικά η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που στέλνουν φαντάζομαι θα ρωτάνε αυτά που εμείς εδώ θεωρούμε αυτονόητο οτι θα διαβάσουμε μόνοι μας. Μην ξεχνάμε οτι ζουν αναμεσά μας άτομα όλου του φάσματος του IQ :)
Εχω τύχει σε γνωστό μου να κλείνει εισιτήριο με την διαδιακασία: 1. Αναζήτηση στο google "Αθήνα Μόναχο", να μπαινει σε "διαφίμηση" online πρακτορείου και να κλείνει απο εκεί, εχωντας την πεποιθηση οτι αφου επελεξε πτηση aegean εκλεισε απευθείας μεσω aegean (!). τραβούσα τα μαλιά μου, αλλά θελω να καταλήξω οτι για ενα 90% των περιπτώσεων φαντάζομαι οτι η αυτοματη απάντηση καλύπτει τις απορίες αυτών που στέλνουν.

για κατι εξειδικευμένο νομιζω μονο τηλεφωνικά εξυπηρέτηση. Και αν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος πχ refund κτλ, αντιμετωπίζονται φαντάζομαι πιο αποδοτικά με απάντηση από real human.
 
Last edited by a moderator:
Ελπίζω ο φίλος σου να καλεί το (+30) 210 6261000 και όχι το 801 11 20000 αλλιώς ο λογαριασμός θα είναι μία δυσάρεστη έκπληξη...
Πολύ σωστά. Με την κατάργηση των υπεραστικών χρεώσεων στις εθνικές κλήσεις και το γεγονός ότι αυτές είναι πλέον απεριόριστες στα περισσότερα πακέτα σταθερής, οι αριθμοί 801-xx-xxxxx δεν έχουν λόγο ύπαρξης, αφού βρίσκονται εκτός πακέτου και χρεώνονται πλέον μέχρι και €0,36 ανά λεπτό.
 
Top