Τι μελλει γεννεσθαι με το Ελληνικο?

Μ αρεσει παντως που κανενας σας δεν εχει πει να παραμεινει ως δευτερευον αεροδρομιο. Ολο παρκα και δρομακια και λιμνουλες και παπιες ακουω!

Π.χ. (προσφατο παραδειγμα) οι χαζοι Κορεατες οταν ανοιξαν το Incheon κρατησαν και το Gimpo. Στη μελβουρνη το Essendon αντικατασταθηκε απο το Tullamarine, αλλα δεν το εκλεισαν. Χαζοι κ αυτοι! Και πολλα αλλα παραδειγματα . Στην Ελλαδα ειμαστε ,ομως, μην ξεχνιομαστε. Εδω ειμαστε ολοι εξυπνοι.
 
Θα ηθελα πολυ να μεινει ανοιχτο (μενω ακριβως διπλα) αλλα δεν βρισκω τον λογο πλεον. Σαν διεθνες αεροδρομιο (commercially) το LGAV πιστευω αρκει. Οσο για γενικη αεροπορια ναι! Θα επρεπε τουλαχιστον μονο και μονο να λειτουργει. Αλλα δεν προκειται να συμβει οποτε τσαμπα κουβεντα.
 
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, όλες οι πτήσεις εσωτερικού θα έπρεπε να γίνονταν από το Ελληνικό (τζέτ και πρόπ. )

Για τέτοια χρήση θα χρειαζόταν :
1 )ένα μετρίου μεγέθους τέρμιναλ (όχι μεγαλύτερο της Θεσσαλονίκης)

2) ένας διάδρομος με παράλληλο τροχόδρομο μήκους όχι πάνω από 1800μέτρα με ILS.

3) 20-25 μικρές θέσης στάθμευσης (max ATR72) και 10 μεσαίες (max 737/320)

Τώρα, το πώς οι εταιρείες θα έκαναν fleet utilization, είναι δικό τους καπέλο. Όπως και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, το πολύ πολύ να κάνανε και 4-5 ferry πτήσεις LGAT-LGAV ή το ανάποδο, για να βρεθούν τα αεροπλάνα εκεί που πρέπει.

Κάτσε λίγο, γιατί έχω ξεσκεπαστεί..............ΖΖΖΖΖΖΖΖ :(
 
Το ν'ανοίξει το LGAT ξανά γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να συμβεί. Ρεαλιστικά λοιπόν, πιστεύω ότι να ανοίξει για πτήσεις εσωτερικού δεν αποτελεί επιλογή. Εξ'αλλου, με τα δεδομένα της Αθήνας (δημόσιες συγκοινωνίες, αυτοκινητόδρομοι), να φτάσει πχ. κάποιος από Ρόδο και να πάρει μια πτήση εξωτερικού και στο ενδιάμεσο να πρέπει να πάει απο Ελληνικό - Σπάτα...Ακόμα και σήμερα χωρίς αεροδρόμιο δεν χωράς να πατήσεις στην Ποσειδώνος και την Βουλιαγμένης, το τραμ δεν φτιάχτηκε με τους ταξιδιώτες in mind, το μετρό θα πάρει χρόνια να φτάσει μέχρι τη Γλυφάδα, και ακόμα και τότε, για να πας από το Ελληνικό μέχρι τα Σπάτα θα πρέπει να κάνεις έναν κύκλο 1 ώρας (+ τον χρόνο για τις διαδικασίες άφιξης και αναχώρησης στα δύο αεροδρόμια, + το άγχος αν θα προλάβεις, + το ότι δεν θα πάνε όλα τέλεια, άρα θα θες και margin άρα 1,5 ώρα και βάλε ενδιάμεσα στα δύο αεροδρόμια + η ταλαιπωρία να τρέχεις με βαλίτσες από τη μια άκρη της Αθήνας στην άλλη με 2-3 αλλαγές μέσων ενδιάμεσα...)

Σιχτίρια που θα ακουστούν....Διόλου πρακτικό δεν μου φαίνεται (γνώμη μου).

Τι θα λέγατε όμως για ένα πάρκο που συνδυάζει την ιδέα του bari και του seven4seven; Ένα πάρκο αναψυχής με πάπιες και λουλούδια για τους "κοινούς θνητούς", με αεροπορικό μουσείο και ένα "μικρό" (όχι στο μέγεθος του LGAT δηλαδή) αεροδρόμιο για την πολύπαθη GA...Και τα έξοδα για το αεροδρόμιο να τα πληρώσει η Γιάννα και οι δικαστικοί. :twisted:

Τι πετυχαίνουμε έτσι:
1. Το πάρκο "αυτοσυντηρείται" μέσω του μουσείου και του αεροδρομίου (= έξοδα συντήρησης, φύλαξης κλπ. τα πληρώνουν αυτοί με κάποια επιδότηση αφού είναι ανάγκη).
2. Το LGAT παραμένει ανοιχτό χωρίς ιδιαίτερη γκρίνια για τον θόρυβο και χωρίς να γίνει μη-πρακτικό και commercial (αυτό δε λέει η σύμβαση της Hochtief ?)
3. Η αεροπορική ιδέα προωθείται και στον κάθε επισκέπτη, και μέσω "στατικής" επίδειξης (μουσείου) και "πτητικής" (ε δεν μπορεί όλο και κάποιο αεροπλανάκι θα περάσει και θα χοροπηδάνε τα παιδάκια και οι κοπελίτσες πάνω-κάτω που το είδανε "από κοντά").
4. Δεν δημιουργείται ένας αχανής και επικίνδυνος χώρος αφού μεγάλο τμήμα του θα αποτελεί φυλασσόμενη ζώνη (αεροδρομιο + μουσείο).
5. Η GA βρίσκει επιτέλους ένα σπίτι που της αξίζει και σταματάει το frustration μεταξύ GΑάδων και στρατιωτικών...

Η ατάκα ότι η "Αθήνα δεν χρειάζεται τέτοιο πάρκο" είναι του Στέφανου Μάνου. Αυτός αντιπροτείνει να τα χτίσουν και από τα λεφτά να απαλλοτριωθούν εκτάσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας στο μέγεθος του Εθνικού Κήπου...Yea, right...Εκεί θα πάνε τόσα λεφτά, είμαστε σίγουροι... :rolleyes:

Edit: Και για να μη μιλάμε θεωρητικά, ιδού ένα πρόχειρο (σκέψη & υλοποίηση = 10 λεπτά) πλάνο για το πως μπορεί να υλοποιηθεί αυτό που λέω:



(psiu, άμα το δείξετε πουθενά βάλτε και κανένα credit ε ;) )

Edit 2:LOL με πρόλαβε σε μεγάλο μέρος ο Hastaroth :D
 
Κανονικά θά έπρεπε να είχε παραμείνει το Ελληνικό ώς αεροδρόμιο γιά τίς πτήσεις εσωτερικού (που απ'όσο ξέρω εκτελούνται μόνο από ΟΑ και Α3),αλλά μέ την προϋπόθεση να είχε φτιαχτεί πρώτα μιά γραμμή μετρό απ'ευθείας μεταξύ τών δύο αεροδρομίων.......

Θά μπορούσε όμως να είχε παραμείνει το Ελληνικό ώς αεροδρόμιο γιά τίς cargo πτήσεις,όπως είναι το Vatry στα περίχωρα τού Παρισιού.

Αφού τίποτε από αυτά δέν θα γίνη όμως,η ίδέα τού συνδυασμού ενός πάρκου μέ ένα αεροπορικό μουσείο δέν είναι άσχημη.Θά μπορούσε μάλιστα όλη η περιοχή τού πρώην Ανατολικού αεροδρομίου να γίνη πάρκο (μέ μία καφετέρια επίσης,γιά να μήν πεινάνε οι επισκέπτες) καί όλος ο πρώην αεροσταθμός ΟΑ +το apron του να χρησιμοποιηθούν ώς αεροπορικό μουσείο.Δηλαδή στο μέν κτίριο να υπάρχουν εκθέματα σχετικά μέ την ιστορία τής πολιτικής αεροπορίας στην Ελλάδα,στό δέ apron να "σταθμεύουν" (αφού προηγουμένως σουλουπωθούν γιατί τώρα είναι σέ μαύρο χάλι..) τά τρία α/φη τής ΟΑ καί το BAC 1-11,τά οποία βεβαίως θα είναι προσβάσιμα και ανοιχτά στο κοινό.Ετσι ο επισκέπτης θα έχη την αίσθηση οτι βρίσκεται σέ κανονικό αεροδρόμιο και οτι ετοιμάζεται να ταξιδέψη...

Βέβαια,θά μπορούσε σέ ένα κομμάτι τού πρώην apron τής ΟΑ νά λειτουργή πίστα γενικής αεροπορίας,ώστε να αξιοποιηθή και ο διάδρομος (δηλαδή όσος απέμεινε).
 
pingu":1d4hx345 said:
Edit: Και για να μη μιλάμε θεωρητικά, ιδού ένα πρόχειρο (σκέψη & υλοποίηση = 10 λεπτά) πλάνο για το πως μπορεί να υλοποιηθεί αυτό που λέω:

Δεν είναι λογικό ο διάδρομος να βρίσκεται στο μέσο της έκτασης ειδικά όταν το κομμάτι του που σώζεται άθικτο μέχρι σήμερα βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα του αεροδρομίου.

Hastaroth":1d4hx345 said:
Βέβαια,θά μπορούσε σέ ένα κομμάτι τού πρώην apron τής ΟΑ νά λειτουργή πίστα γενικής αεροπορίας,ώστε να αξιοποιηθή και ο διάδρομος (δηλαδή όσος απέμεινε).

Μάλλον πιο λογικό θα ήταν να χρησιμοποιηθεί το apron του ανατολικού terminal που σώζεται άθικτo μέχρι σήμερα, αφού το apron της ΟΑ (δυτικό) έχει καταληφθεί από τις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.

Anyway, τελείως υποθετικά όλα τα παραπάνω. Γενικότερα πιστεύω πως τα τελευταία 5 χρόνια το συγκεκριμένο θέμα έχει εξαντληθεί σε πάρα πολλά topics που είχαν επεισοδιακό τέλος και γι' αυτό η όποια συζήτηση περί του παλιού αεροδρομίου γίνεται πλέον στο "Πολλά & Διάφορα".
 
Εντάξει, τότε απλώς τα παλιά terminal αλλάζουν χρήσεις, με το υπόλοιπο σχέδιο να παραμένει ίδιο - μικρό το ζήτημα.

Αυτό που δεν θα ήθελα θα ήταν να παραμείνουμε - γενικά οι aviation "g(r)eeks" - αμέτοχοι στο ζήτημα γιατί αν τους αφήσουμε, θα χαθεί μια μοναδική ευκαιρία να αξιοποιηθεί προς όφελος όλων ο χώρος εκείνος.

Τέλος πάντων, φεύγω off-topic...Η δημιουργία ενός μεγάλου ενιαίου πάρκου έχει πάμπολλα προβλήματα. Η οικοδόμηση κι άλλων πολυκατοικιών φυσικά είναι ένα τερατούργημα τόσο για τον χώρο, όσο και για την ευρύτερη περιοχή. Η μόνη σωστή λύση κατ'εμέ είναι αυτός ο συνδυασμός 4 ζωνών, που από μόνες τους είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα μπροστά...
 
θεματα:
λιμνες-παπακια : περισσοτερο αυτα εχει αναγκη η Αθηνα παρα ενα δευτερο αεροδρομιο. ποια ακριβως αναγκη εξυπηρετει ενα δευτερο αεροδρομιο τοσο κοντα στο αλλο και ποια ακριβως εταιρια το εχει σαν hub? γιναμε Σικαγο η Παρισι? η μηπως εχουμε την Emirates και τη United για βασικο χρηστη του αεροδρομιου και δεν το πηραμε ειδηση? το LGAV ειναι υπερ-αρκετο για την Αθηνα.
Ελληνικο για τις πτησεις εσωτερικου : τα τρανσιτ θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 4ωρα η καλυτερα μαλλον απαγορευτικα, εκτος κι αν οι τουριστες ταξιδευαν ολοι με χειραποσκευες και με απεραντη υπομονη για το ταξιδι μεταξυ των αεροδρομιων!
μικρο Ελληνικο για private jets : προσωπικα θα το ηθελα πολυ..φανταζεστε βολτα στο παρκακι σε συνδιασμο με διαδρομο και αποπροσγειωσεις? ονειρο! απατηλο ομως.
τι σκοτωνωμαστε ομως και τρωμε τσαμπα χρονο με αυτο? εχουν αποφασισει αλλοι για εμας ηδη... :wall:
 
Hastaroth":2zu9j3h6 said:
Κανονικά θά έπρεπε να είχε παραμείνει το Ελληνικό ώς αεροδρόμιο γιά τίς πτήσεις εσωτερικού (που απ'όσο ξέρω εκτελούνται μόνο από ΟΑ και Α3),αλλά μέ την προϋπόθεση να είχε φτιαχτεί πρώτα μιά γραμμή μετρό απ'ευθείας μεταξύ τών δύο αεροδρομίων.......

Φίλε Hastaroth, ας μη λέμε και ότι θέλουμε. Μετρό το οποίο θα τρυπάει το βουνό (που σημαίνει τεράστιο κόστος κατασκευής, αν όχι αδύνατη κατασκευή) για να μεταφέρει ελάχιστους επιβάτες καθημερινά, δεν γίνεται να κατασκευαστεί.

Μακάρι να γίνει ένα πάρκο της προκοπής και όχι πολυκατοικίες, αλλά μη ζητάμε και "παπάδες".
 
Μά γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο το έγραψα κι'εγώ,γιά να δείξω οτι η ιδέα τής διατήρησης τού Ελληνικού γιά τίς εσωτερικές πτήσεις είναι ανέφικτη εφ'όσον μιά τέτοια υποδομή (δηλαδή μετρό μεταξύ LGAT-LGAV) δέν μπορεί να δημιουργηθή.

Οσο γιά τους "παπάδες",εδώ ούτε κάν αυτό που συζητάμε εμείς,καί που αντιστοιχεί σέ απλούς "διακόνους" δέν πρόκειται να δούμε.Απλώς εκεί που κάποτε περνούσαν οι τροχοί τών DC3 καί τών B707 θά διέρχωνται οι τροχοί τών πολυποίκιλων Jaguar καί BMW τών ευτυχών κατοίκων τών δεκαπενταορόφων πολυκατοικιών που ήταν άλλοτε τά aprons καί terminals που φιλοξενούσαν τους φευγαλέους ταξιδιώτες (κοίτα τί γράφω ο άτιμος πρωϊ-πρωϊ από το γραφείο μου και μέ συνάχι.......).
 
Top