Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

  • Thread starter Thread starter corfu75
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
KVAOA


απο την στιγμη που υπογραφεις συμφωνημενο μισθο δεν ισχυουν τα νομιμα,αυτο ισχυει παντα και παντου..

μετα για το μειωμενο ωραριο λεει οτι μπορει να ειναι προσωρινο μετρο μονο..

και σε οποια επιχειρηση και να δουλευεις και πας να σπασεις το συμβολαιο πληρωνεις..και αυτο ισχυει παντου..

μην το δραματικοποιεις.. :wink:
 
docORL":1t5ykb0x said:
Παρακολουθω καιρο τωρα τις συζητησεις αυτες, και πολλοι εχουν δικιο σε αυτα που γραφουν....
Αυτο που εγω προσωπικα δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι οι μονιμοι θελουν να ρισκαρουν να πανε σε μια ιδιωτικη εταιρια (χωρις τα "προνομια" του ΔΥ) με απολαβες μικροτερες και με κινδυνο να τα χασουν ολα σε 6 μηνες (αν τους διωξουν), ενω μπορουν ειτε να συνταξιοδοτηθουν, ειτε να πανε στο ευρυτερο δημοσιο τομεα, που τους εξασφαλιζει απλοχερα ο Ν.3717/2008.
Συμφωνω απολυτα για τους συμβασιουχους, οπου για αυτους η μονη λυση για τον επιουσιο, ειναι η προσληψη τους απο την νεα εταιρια.
Το ιδιο γινεται και με τους χειριστες. Για ποιον λογο θ απρπει να παω στην νεα ΟΑ, να περνω λιγοτερα, ενω μπορω ειτε να βγω συνταξη ειτε να παω στην ΥΠΑ και να περνω τα χρηματα που περνω τωρα, με την εγγυηση του δημοσιου. Για να μην πω για τις "αρπαχτες" με τσρτεραδες το καλοκαιρι...).
Ετσι λοιπον τα 3/4 σχεδον των εμπειρων και νεων χειριστων, θα πανε στα καφενεια με ηγεμονικες απολαβες, και καποιοι αλλοι στα γραφεια της ΥΠΑ. Σε οτι αφορα τους απο Α3 χειριστες, μαλλον λιγοι (κατω απο 20) θα αλλαξουν εργοδοτη. Ποιος φευγει απο το "σιγουρο" να παει σε κατι "καινουργιο", οταν βλεπει οτι οι επιλογες ανωτερου προσωπικου ειναι τουλαχιστον τις περισσοτερες φορες....ατυχη ?

ολοι οι μονιμοι θα φυγουν με μεταταξεις ή συνταξεις για να μην βγουν χαμενοι..σεβαστο..

τωρα αν καποιος μονιμος της παλιας ΟΑ συζηταγε το γεγονος να μεινει να δουλεψει στην νεα εταιρεια, θα ηταν καποιος ο οποιος αγαπαει τοσο πολυ την δουλεια του που την βαζει πανω απο οποια μονιμοτητα..το καταλαβαινω επισης..(ισως τα ιπταμενα πληρωματα να ανηκουν σε αυτη την κατηγορια..)
 
Εδώ και αρκετό καιρό παρακολουθώ την συζήτηση και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω 2-3 πραγματάκια.

α) Στην Ελλάδα ο όρος συμβάσιουχος έχει αναμειχθεί με τον όρο μόνιμος. Και στο εξωτερικό όταν υπογράφεις σύμβαση ορισμένου χρόνου είναι ορισμένου χρόνου που μπορεί μόνο ο εργοδότης να ανανεώσει για όσο εκείνος επιθυμει. Οταν κάποιος ανάνεωνει την σύμβαση του ξέρει και τις συνέπειες.

β)Σε καμία χώρα και σε καμία εταιρεία (προσωπικά έχω εμπειρία από 3 μέγαλες αεροπορίκες εταιρείες) δεν υπογράφεις σύμβαση αόριστου χρόνου με το καλήμερα, έιτε προσλαμβάνεσαι για CEO είτε για καθαρίστρια. Συνήθως είναι από 3-6 μήνες.

γ)Με θλίψη βλέπω οτι στο βωμό του δημοσίου, τα ξεχνάμε όλα.....άλλο να υπόγραφεις αεροπλάνα και άλλο πιστοποιητικά γεννήσεως. Και μία ακόμη ερώτηση: Αυτή η άμοιρη ΥΠΑ πόσο κόσμο θα πάρει????

Μην τα βάφουμε όλα μαύρα πριν καλά καλά αρχίσουν.

ΥΓ: Με το παραπάνω κείμενο δεν έχω σκοπό να προσβάλλω κανέναν. Ο καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή, όχι όμως πάντα σύμφωνη.
 
flesland":3k2mvzbo said:
Μπορείς να διευκρινίσεις τι εννοείς? η εκπαίδευση θα μετρήσει σαν άδεια?

Όσο για το άρθρο, είναι ότι εφαρμόζεται στο εξωτερικό σε ανταγωνιστές. Τόσο εντύπωση κάνει ότι η υπερωρία δεν θα πληρωθεί? Όσο για το αν σύμβαση μπορεί να ορίζει άλλως από τον νόμο, αυτό είναι λίγο αστείο...


Εννοώ ότι επειδή αρκετοί από τους χειριστές εκεί μέσα αγαπούν τη δουλειά τους και θέλουν να τη συνεχίσουν,συμφώνησαν να παραχωρήσουν το υπόλοιπο της αδείας τους και να μεταβούν στο εξωτερικό για εκπαίδευση παρόλο που ανήκουν ακόμη στις Ο.Α και δεν έχουν υπογράψει σύμβαση με την καινούργια εταιρία.Λέγεται λοιπόν ότι υπάρχει εδώ κάποιο νομικό κενό.

Τώρα αν και προσωπικά δεν έγραψα τίποτα για υπερωρίες,πιστεύεις ότι είναι σωστό αυτές να μην πληρώνονται και να το θεωρούμε αυτό γενικότερα ώς σημείο των καιρών(τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια)?Γενικό το ερώτημα και όχι ειδικό για τη ΜΙG να προσθέσω.
 
dimitris@swiss":3ll3b7oa said:
Εδώ και αρκετό καιρό παρακολουθώ την συζήτηση και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω 2-3 πραγματάκια.


Συγνώμη, αλλά και εγώ δεν κατάλαβα.... που είναι η απορία σου για να σου τη λύσουμε????!!!! :?: :?: :?:
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί που έχουν υπόγραψει εποχιακοί ή όπως αλλιώς θέλεις πες τους παραπονιούνται για το οτι δεν ανανεώνουν η οτι δεν τους σκέφτονται....!!!!!
Όπως είπε και ένας φίλος λίγο παραπάνω ξεχάστε το μπ....λο που είχατε καταφέρει να κάνετε μερικοί. Γιατί μπορεί για την οικονομική κατάσταση να φταίνε οι κυβερνήσεις αλλά για το πως λειτουργούσε αυτή η εταιρεία είναι ευθύνη δική σας και των σωματείων που αντι να κοίταγαν εσάς κοιτουν πως να βολεψουν την πάρτη τους. Τέλος, επιτέλους αυτοί που θα μείνουν θα δουλέψουν και θα ξεχάσουν το πάω σπίτι στις 11 και την κάρτα μου την χτυπά άλλος στις 14:30...
 
Τι εννοείς δηλαδή???? Ότι με το κλείσιμο της εταιρίας ΔΕΝ πρέπει να σκεφτεί κανείς τους εποχιακούς - συμβασιούχους??? Εννοείς ότι οι συμβασιούχοι φταίνε για το μπάχαλο της εταιρίας τόσα χρόνια???

Κάτι δεν κατάλαβα καλά μάλλον, ή εσύ δεν το διατυπώνεις σωστά (για να μην σε παρεξηγήσω κιόλας δηλαδή…)
 
dimitris@swiss":2v2lbtpo said:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί που έχουν υπόγραψει εποχιακοί ή όπως αλλιώς θέλεις πες τους παραπονιούνται για το οτι δεν ανανεώνουν η οτι δεν τους σκέφτονται....!!!!!
Όπως είπε και ένας φίλος λίγο παραπάνω ξεχάστε το μπ....λο που είχατε καταφέρει να κάνετε μερικοί. Γιατί μπορεί για την οικονομική κατάσταση να φταίνε οι κυβερνήσεις αλλά για το πως λειτουργούσε αυτή η εταιρεία είναι ευθύνη δική σας και των σωματείων που αντι να κοίταγαν εσάς κοιτουν πως να βολεψουν την πάρτη τους. Τέλος, επιτέλους αυτοί που θα μείνουν θα δουλέψουν και θα ξεχάσουν το πάω σπίτι στις 11 και την κάρτα μου την χτυπά άλλος στις 14:30...


οι εποχικοι εβγαζαν την πιο πολυ δουλεια και το οτι θελουν να δουλεψουν στην νεα εταιρεια δειχνει οτι ειναι προθυμοι να συνεχισουν να δουλευουν..αυτο που περιγραφεις ισως γινοταν απο μονιμους..
 
Ενημερωτικά αφού με βάλατε στη μπρίζα και το έψαξα με ειδικό εργατολόγο,αυτό με τις υπερωρίες στη σύμβαση ενδέχεται να αλλάξει μελλοντικά μιας και δε μπορεί να σταθεί νομικά.
Μπορεί να προσβληθεί πολύ άνετα από οποιοδήποτε εργαζόμενο με τη βοήθεια ενός καλού δικηγόρου.
 
I went for a interview a couple of days ago at Marfin. This was for the Co-Pilot position.

Anyway, you can expect a written questionaire that tests you personality and a 20 min interview. Some basic question regarding your career. The interview ended very abrubt. They said just thank you and good bye.It was almost that they where not interested in me.
They said nothing about salaries or the company ,and I find it very strange.

I have a strong feeling they are going to try to take as many aegean pilots as possible since olympic is buying airbus and they are already qualified.

There where some flight attendants there. No one was qualified or with experience. It seems like olympic is going to pay for their training.

The salary for flight attendant is 1000 after tax. For pilots I dont know but I think its going to be very low as aegean probably unless you are already typed on the airbus which I presume maybe 500eu higher then current salaries at aegean.

I found Marfin to be somewhat unprofessional. The interview was really not with european standards.

I am sorry for not writing in Greek but I am born outside of Greece and my Greek is not good. If someone is kind enough to translate this post so other pilots can have some info regarding the selection process.
 
Top