The S.E. Asian connection

  • Thread starter Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

psil

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/04/2003
Μηνύματα
404
Likes
0
Περιοχή
PHL
Το παρασκήνιο:

Ο προγραμματισμός αυτού του ταξιδιού ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι. Ο σκοπός μας ήταν να πάμε κάπου μακριά τα Χριστούγεννα και να αλλάξουμε τον χρόνο σε κάποια παραλία! Επίσης έτσι θα γεμίζαμε τις μπαταρίες μιας και κάπου εκεί υπολόγιζα να τελειώσω το PhD μου και μετά να υπηρετήσω τη θητεία μου :evil: Οι πιθανοί προορισμοί πολλοί: Mexico, Seychelles, SXM-ξανά- και υψηλότερα όλων οι Μαλδίβες. Όλοι αυτοί οι προορισμοί είχαν όλα τα απαραίτητα: ήλιο το χειμώνα, long haul πτήσεις και όλες μέσα στο budget μας –περίπου 1000 Ευρώ- σύμφωνα με τις τιμές που βλέπαμε στα πρακτορεία το καλοκαίρι. Κάπου εκεί την πατήσαμε. Φυσικά και περίμενα να είναι υψηλότερες οι τιμές τα Χριστούγεννα αλλά κλείνοντας από το φθινόπωρο ήλπιζα να βρούμε κάτι. Για παράδειγμα, μια εβδομάδα στις Μαλδίβες το καλοκαίρι all inclusive ξεκινάει κάπου στο χιλιάρικο. Τα Χριστούγεννα η τιμή υπερδιπλασιάζεται! Επίσης, τα περισσότερα ‘πακέτα’ στην Ελλάδα βγαίνουν σχεδόν αρχές Δεκεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι εάν δεν βρίσκαμε κάτι καλό, θα ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι μόνοι μας την τελευταία στιγμή. Μετά από πολύ ψάξιμο καταλήξαμε στην Ν.Α, Ασία. Η αλήθεια είναι πως την Ταϊλάνδη/ Σιγκαπούρη κάπως τη ΄σνόμπαρα’. Λίγο οι περιγραφές κάποιων φίλων, λίγο ότι είναι ο ‘σούπα’ προορισμός όλων των πρακτορείων, λίγο ο μύθος του sex tourism, γενικά μου έδιναν την εντύπωση πως είναι απλώς super market τουρισμού. Πόσο λάθος έκανα και πάλι! Ο Lonely Planet επιβεβαίωσε ότι με λίγο ψάξιμο μπορούν να βρεθούν περιοχές που ικανοποιούν όλες τις ορέξεις. Σε αυτό συνηγόρησε και το άρθρο του Hunting_a_Shadow στο gatadotis.gr καθώς και μερικά pm με τον ίδιο.

Έτσι αποφασίσαμε να πάμε στην Ταϊλάνδη και να συμπεριλάβουμε απαραίτητα το Krabi και την Chiang Mai. Φυσικά η επίσκεψη στην ΒΚΚ και το ΗΚΤ είναι απαραίτητη. Πρώτο βήμα ήταν να βρούμε εισιτήρια για το μεγάλο ταξίδι. Στις επιλογές μας ήταν η Gulf, Emirates, Thai, Singapore. Τις ευρωπαϊκές εταιρίες τις απορρίψαμε μιας και ήταν πολύ ακριβές. Αντίστοιχα ακριβή ήταν και η SQ. H Thai ήταν ‘γεμάτη’ από τα τέλη Σεπτέμβρη!!! Δεν είχε καν biz class χωρίς waiting list! Αργότερα έμαθα πως αρκετές θέσεις κλείνονται για τα πρακτορεία την εποχή των εορτών. Με άλλα λόγια μείναμε με μοναδικές πραγματικές επιλογές την GF και την EK. Το εισιτήριο με την GF κόστιζε περίπου 630 Ευρ. ενώ η ΕΚ ήταν 150 Ευρ ακριβότερη. Επίσης οι πτήσεις της ΕΚ ήταν όλες με 777, με το οποίο έχω ξαναπετάξει, ενώ η GF είχε ποικιλία. H επιλογή της εταιρίας έγινε λοιπόν εύκολα και απ’ ευθείας τηλεφωνικά από την ίδια την εταιρία. Το εισιτήριο έπρεπε να το εξοφλήσουμε 1 μήνα πριν την αναχώρηση και ταυτόχρονα μας ήρθε e-mail με το itinerary μας. Έχοντας κλείσει το δύσκολο κομμάτι ήρθε η ώρα να κανονίσουμε τις εσωτερικές πτήσεις. Στην Ταϊλάνδη δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες-πειρασμοί. Η Bangkok Airways, η Nok Air, η Thai Air Asia,η Orient Thai και φυσικά η ίδια η Thai με είχαν βάλει σε πειρασμό. Ας αρχίσω ανάποδα λέγοντας γιατί δεν διάλεξα κάποιες από αυτές: η πρώτη μου επιλογή, η Νοk δεν επιτρέπει τη χρήση πιστωτικών καρτών που έχουν εκδοθεί εκτός Ταϊλάνδης για λόγους ασφαλείας!!!! Η απάντησή τους στο e-mail μου ήταν να τους στείλω fax με την πιστωτική μου και το διαβατήριό μου| :D Όπως καταλαβαίνετε, η NOK αποκλείστηκε ενώ η Bangkok Air πετούσε μόνο τα Α320της (βαρετό) στα δρομολόγια που με ενδιέφεραν ενώ εγώ ήθελα το 717. Για την Orient Thai δε διάβασα και τα καλύτερα και το 747 της σίγουρα δεν θα το πετύχαινα. Τελικά έκλεισα με την Air Asia το ΒΚΚ-Krabi και με Thai το HKT-BKK και BKK-CNX. Κάπου εκεί μας μπήκε στο μάτι και η Μαλαισία. Η Air Asia έδινε προκλητικότατες τιμές οπότε δεν ήθελε και πολύ να πάρουμε τηλέφωνο στην GF και να αλλάξουμε την επιστροφή μας και αντί για ΒΚΚ να γυρίσουμε από ΚUL. H αλλαγή έγινε πανεύκολα χωρίς κάποιο έξτρα κόστος και το CNX-KUL με την Air Asia προστέθηκε στο itinerary μας.

Οι κρατήσεις των ξενοδοχείων έγιναν εξολοκλήρου από το internet και ο αρχικός μας προϋπολογισμός ξέφυγε κατά πολύ λίγο ενώ η συνολική διάρκεια του ταξιδιού αυξήθηκε κατακόρυφα από τις 7 στις 17 ημέρες με 14 απογειώσεις και αλλες τόσες προσγειώσεις :D . Σε όλον τον προγραμματισμό η συμβολή φίλων από το forum ήταν καθοριστική.
 
AXD-ATH με Α3
Κόστος 80 Ευρώ r/t
ETD/ATD: 11.00
B733 SX-BGZ
θέσεις 5E/F

Στο αεροδρόμιο φτάσαμε από τις 9.00, πράγμα υπερβολικό για τα δεδομένα της AXD όπου οι επιβάτες εμφανίζονται γύρω στα 40 λεπτά πριν την πτήση! Στο check in μας είπαν πως δεν γίνεται να τσεκάρουμε για όλο το ταξίδι και ότι αυτό θα έπρεπε να γίνει στην ATH (γιατί άραγε?). Τον υπόλοιπο χρόνο μας τον περάσαμε στον πύργο ελέγχου όπου εμφανίσθηκε ο πρώτος καλός οιωνόςγια το ταξίδι μας. Κάπου εκεί ήρθε και το 737 μας με 10λεπτη καθυστέρηση. Αναμνηστική φωτογραφία και κάθοδος για το αεροσκάφος. Η πτήση τελικά έφυγε στην ώρα της και με αρκετά καλή πληρότητα. Απογείωση από τον διάδρομο 07 και άμεση ενημέρωση από το cockpit ότι ανεβαίνουμε για τα 24000 πόδια και ότι η πτήση μας θα φτάσει στην ώρα της στην Αθήνα. Το σέρβις είχε τον κλασικό χυμοκαφέ συνοδευόμενο από τυχαία επιλογή κρουασαν/μπισκότου/ξηρών καρπών. Προσγείωση στον 03R μετά από καιρό- τώρα που το σκέφτομαι ίσως και να κατέβηκα στον 03R για πρώτη φορά! Αποβίβαση στο λεωφορείο και γρήγορα για το επόμενο check in.
 
Μιας και σε λίγες ημέρες θα κάνω κι εγώ (μήνας μέλιτος γαρ) το μπλουμ στα γαλανά νερά του HKT, να μοιραστώ -προκαταβολικά- κάποιες εμπειρίες μου.
Πρώτα-πρώτα με παραξένεψε πολύ όταν, ψάχνοντας διάφορα sites (travelocity, expedia) τα εισητήρια για ΒΚΚ ήταν εξωφρενικά ακριβά (μιλάμε για 3000 € economy). Aργότερα διαπίστωσα ότι _και αυτό_ οφείλεται στις κατά συρροήν 'bookings' διαφόρων πρακτορείων για τον προορισμό αυτό. Πριν το μάθω όμως, τόλμησα να δοκιμάσω το εξής δρομολόγιο:
ΑΤΗ-SVO με Tu-154 (Aeroflot)
SVO-BKK με Il-96-300 (Aeroflot)
BKK-HKT με 737 (Αir Asia)
HKT-SIN A320 (Tiger Airways)
SIN-CDG B777-300 (Air France)
CDG-ATH A320 (Air France).

ΟΚ, με εξαίρεση ένα ...επαναλαμβανόμενο Α320 πέτυχα ποικιλία, και το ότι θα μπω σε ανατολικής προέλευσης ΑΦ για πρώτη φορά.
Τα domestic τα έκλεισα με απ'ευθείας bookings μέσω των Websites των εταιρειών. [Μου έκανε μεγάλη, αρνητική θα έλεγα εντύπωση η άρνηση του ταξιδιωτικού μου πράκτορα να το κάνει, άλλο που δεν ήθελα, τα έκλεισα όλα μέσω του ...dial-up μου (που θα πάει, το ADSL έρχεται).] Σαφώς φθηνότερες τιμές από οτιδήποτε άλλο 'γνωστό'. Μιλάμε για στυλ Αegean.

Άμα τη επιστροφή θα μοιραστώ μαζί σας εμπειρίες.
 
Τι θα γίνει?? Που είναι η συνέχεια??????? :lol: Περιμένω πως και πώς!!! Ρεπορτς όπως αυτό και του computerise είναι πολύ χρήσιμα πιστεύω για εμάς τους υπολοίπους που σκεφτόμαστε ένα τέτοιο ταξίδι...Τελικά η τιμή με Gulf ήταν 630 με φόρους για πτήση προς BKK και επιστροφή από KUL??? :shock:
 
Δυστυχώς έχει πλακώσει πολύ δουλειά και δεν έχω προλάβει να κάνω upload τις φωτογραφίες από το ταξίδι :( Ζητώ συγνώμη απο όλους για την καθυστέρηση :oops: και υπόσχομαι να το τελειώσω σύντομα. Α, και ναι τα 630 Ευρ. ήταν για όλο το κομμάτι της Gulf μαζί με φόρους και ξενοδοχείο στο BAH
 
ATH-BAH
Κόστος 630 Ευρω r/t
ETD: 14.25 ATD: 15.40
B767-A320-A340 θέσεις 23Α/Β

Στο γκισέ της GF γινόταν ΠΑΝΙΚΟΣ. Κυρίως επιβάτες με τελικό προορισμό την Ινδία και το Πακιστάν αλλά και αρκετοί για Αυστραλία, όλοι τους με άπειρες βαλίτσες. Πραγματική ουρά δεν υπήρχε πριν από τις μπλε ταινίες που κάνουν τα φιδάκια και γενικά υπήρχε η αίσθηση του όποιος προλάβει πρόλαβε. Και τότε συμβαίνει το θαύμα: μια υπάλληλος εμφανίστηκε και προσπάθησε να βάλει τάξη στον όχλο, ενώ όταν έφτασε δίπλα μας κοντοστάθηκε και μας κοίταξε με απορία. Μας ρώτησε που πηγαίνουμε και ποσες βαλίτσες είχαμε. Μόλις της εξηγήσαμε ότι είχαμε μόνο χειραποσκευές και αφού συνήλθε από την έκπληξη μας είπε να προσπεράσουμε την ουρά και να πάμε κατευθείαν στο γκισέ της biz class για να τσεκάρουμε!!!!!! Δεν πιστεύαμε την τύχη μας και -με λίγες τύψεις και κάποια αίσθηση ντροπής- προσπεράσαμε τους πάντες και πήγαμε στο μόνο διαθέσιμο γκισέ.
Όταν είχαμε κάνει την κράτηση, ήταν προγραμματισμένο για την πτήση αυτή το 763. Το προηγούμενο βράδυ ο seven4seven μου είπε ότι το είχαν αλλάξει σε Α320, ενώ στο real-time itinerary της Sabre που μας έστειλε η GF έδειχνε Α342! Φυσικά η GF δεν έχει Α340-200 αλλά απλά έτσι ξεχωρίζουν τα δικά τους 340 από τα leased ex-SQ με κωδικούς Α342 και Α343. Τελικά ήταν ένα 340 ex-SQ πράγμα που με χαροποίησε πρώτων γιατί έτσι θα πετούσα με περισσότερους τύπους της GF μιας και η επόμενη πτήση μας θα ήταν με ένα από τα δικά της 340 και δεύτερων γιατί τα ex-SQ 340 έχουν pTVs. Τη θέση στο παράθυρο την είχα προ-κρατήσει αλλά οι ελπίδες μου για emergency exit δεν εισακούστηκαν. Έδωσα και την κάρτα της ΟΑ για το κομμάτι ATH-BKK που συνεργάζονται αλλά μάταια όπως έμαθα αργότερα μιας και για να πάρεις τα μίλια με την ΟΑ πρέπει το εισιτήριο σου να έχει τον τετραψήφιο κωδικό της ΟΑ και όχι της GF!! Μετά από γρήγορη συνάντηση με τον seven4seven πήγαμε στο gate όπου μας περίμενε το A40-LGμε τις συνοδούς να μας υποδέχονται φορώντας στολή που θύμιζε 1000 και 1 νύχτες. Πρώτη εντύπωση λοιπόν πολύ θετική και η δεύτερη ακομα καλύτερη μιας και το αεροσκάφος φαινόταν σε πολύ καλή κατάσταση με PTVs παντου. Κάπου εκεί το όνειρο σβήνει απότομα μιας και μόλις φτάνουμε στις θέσεις μας συνειδητοποιούμε τον ΕΦΙΑΛΤΗ που θα μας συντρόφευε σε όλο μας το ταξίδι.Το seat pitch ήταν απαράδεκτο και μπροστά του η U2 θυμίζει F class. Ήταν πραγματικα αδύνατο να ταξιδέψουμε έτσι αλλά το αεροπλάνο ήταν full και δεν μπορούσαν να μας αλλάξουν θέση. Σε αυτές τις θέσεις έπρεπε να παραμείνουμε για μια ακόμα ώρα καθώς καθυστερήσαμε να αναχωρήσουμε λόγω ‘καθυστερημένης αύξησης connecting επιβατών’!!!!!!! στις 15.30 λοιπόν έκλεισαν οι πόρτες και ακολούθησε το καθιερωμένο καλωσόρισμα που εκτός των άλλων μας ενημέρωσε ότι στο πλήρωμα υπάρχουν μέλη που μιλανε Αγγλικά, Γερμανικά, Thai, Αραβικά και Macedonian. Το τελευταίο το είπαν μόνο στην αγγλική έκδοση της ανακοίνωσης ενώ στα ελληνικά το παρέλειψαν εντελώς … Επίσης μας ενημέρωσαν για την ύπαρξη sky Nanny και sky Chef στην πτήση και μας τους σύστησαν με το όνομά τους. Αναχώρηση από τον 21 L στις 15.40 –είχα καιρό να σηκωθώ από αυτόν τον διάδρομο- και κατευθείαν αριστερή στροφή. Το IFE ήταν αρκετά μετριο αλλα ειχε καποιες ωραίες ‘πινελιές’ : υπήρχε ένα κανάλι στα ελληνικά, το ANT1 pacific ενώ στο route map είχε πάντα την θέση και την απόσταση από τη Μέκκα . Επίσης είχε 2 ταινίες- η μια ήταν χαλασμένη- και 2 κανάλια με tv shows. Ευτυχώς είχαν ωραία μουσική και έτσι μπόρεσα ξεχάσω το ζόρι στη θέση μου και να απολαύσω τη διαδρομή ακούγοντας το BeeGees Live!!! Το φαγητό δεν ήταν άσχημο και υπήρχε επιλογή μεταξύ ψαριού και vegetarian! Προτιμήσαμε το vegetarian το οποίο βρήκαμε –προς μεγάλη μου ευχαρίστηση αρκετά καυτερό!! Η διαδρομή μας ήταν πάνω από το Αιγαίο, την Κύπρο και κάπου πάνω από το Λίβανο έπεσε ο ήλιος και από κάτω μας χάθηκαν όλα. Η διαδρομή κύλησε πολύ ήρεμα αλλά με τους δίσκους μας να μας συντροφεύουν μέχρι την αρχή της καθόδου :evil: … Στο Μπαχρέιν προσγειωθήκαμε, μετα από αρκετο holding, στον 30 R. Το σκοτάδι δεν με άφησε να βγαλω τα πολλά ‘διαμάντια’ που βρίσκονταν στο apron όπως Β707, Β741, Αν12 κ.α. :wall: Στο τέρμιναλ φτάσαμε με περίπου μία ώρα καθυστέρηση και με την αγωνία μας στο full για το αν θα προλάβουμε την ανταπόκρισή μας…
 
Τραγικό το seat pitch πραγματικά! Έτσι ήταν και στο άλλο 340 προς SIN?

Περιμένουμε τη συνέχεια!

ΥΓ Το γεύμα μου θυμίζει επικίνδυνα Olympic Catering.
 
George":13rzom42 said:
Τραγικό το seat pitch πραγματικά! Έτσι ήταν και στο άλλο 340 προς SIN?

Περιμένουμε τη συνέχεια!

ΥΓ Το γεύμα μου θυμίζει επικίνδυνα Olympic Catering.

Τουλάχιστον η πτήση για Μπαχρέιν είναι κάπου 3.5 - 4 ώρες αν θυμάμαι καλά. Για μπείτε στο 340 της Iberia με ίδιο seat pitch ακριβώς (32 ίντσες) και φάτε στη μάπα ένα 12.5ωρο για Μπουένος Άιρες! Τουλάχιστον σε αποζημιώνει το Μπουένος Άιρες :)
 
....ένοια σας, ένοια σας, έρχονται και άλλοι κεραυνοί από κει ψηλά. Να δω ποιός θα γλιτώσει από τα χτυπήματα... :twisted:
Σου κατσε και σένα του κοντού θέση "ποίημα"... Σόρυ για το μερίδιο ευθύνης μου, αλλά σκέψου και το 3-4-3 του 777 της Emirates από Αθήνα... :? Υπομονή, θα δεις τα υπέροχες ακτές και θα γιάνει..... :D
 
Top