Το παρασκήνιο:
Ο προγραμματισμός αυτού του ταξιδιού ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι. Ο σκοπός μας ήταν να πάμε κάπου μακριά τα Χριστούγεννα και να αλλάξουμε τον χρόνο σε κάποια παραλία! Επίσης έτσι θα γεμίζαμε τις μπαταρίες μιας και κάπου εκεί υπολόγιζα να τελειώσω το PhD μου και μετά να υπηρετήσω τη θητεία μου :evil: Οι πιθανοί προορισμοί πολλοί: Mexico, Seychelles, SXM-ξανά- και υψηλότερα όλων οι Μαλδίβες. Όλοι αυτοί οι προορισμοί είχαν όλα τα απαραίτητα: ήλιο το χειμώνα, long haul πτήσεις και όλες μέσα στο budget μας –περίπου 1000 Ευρώ- σύμφωνα με τις τιμές που βλέπαμε στα πρακτορεία το καλοκαίρι. Κάπου εκεί την πατήσαμε. Φυσικά και περίμενα να είναι υψηλότερες οι τιμές τα Χριστούγεννα αλλά κλείνοντας από το φθινόπωρο ήλπιζα να βρούμε κάτι. Για παράδειγμα, μια εβδομάδα στις Μαλδίβες το καλοκαίρι all inclusive ξεκινάει κάπου στο χιλιάρικο. Τα Χριστούγεννα η τιμή υπερδιπλασιάζεται! Επίσης, τα περισσότερα ‘πακέτα’ στην Ελλάδα βγαίνουν σχεδόν αρχές Δεκεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι εάν δεν βρίσκαμε κάτι καλό, θα ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι μόνοι μας την τελευταία στιγμή. Μετά από πολύ ψάξιμο καταλήξαμε στην Ν.Α, Ασία. Η αλήθεια είναι πως την Ταϊλάνδη/ Σιγκαπούρη κάπως τη ΄σνόμπαρα’. Λίγο οι περιγραφές κάποιων φίλων, λίγο ότι είναι ο ‘σούπα’ προορισμός όλων των πρακτορείων, λίγο ο μύθος του sex tourism, γενικά μου έδιναν την εντύπωση πως είναι απλώς super market τουρισμού. Πόσο λάθος έκανα και πάλι! Ο Lonely Planet επιβεβαίωσε ότι με λίγο ψάξιμο μπορούν να βρεθούν περιοχές που ικανοποιούν όλες τις ορέξεις. Σε αυτό συνηγόρησε και το άρθρο του Hunting_a_Shadow στο gatadotis.gr καθώς και μερικά pm με τον ίδιο.
Έτσι αποφασίσαμε να πάμε στην Ταϊλάνδη και να συμπεριλάβουμε απαραίτητα το Krabi και την Chiang Mai. Φυσικά η επίσκεψη στην ΒΚΚ και το ΗΚΤ είναι απαραίτητη. Πρώτο βήμα ήταν να βρούμε εισιτήρια για το μεγάλο ταξίδι. Στις επιλογές μας ήταν η Gulf, Emirates, Thai, Singapore. Τις ευρωπαϊκές εταιρίες τις απορρίψαμε μιας και ήταν πολύ ακριβές. Αντίστοιχα ακριβή ήταν και η SQ. H Thai ήταν ‘γεμάτη’ από τα τέλη Σεπτέμβρη!!! Δεν είχε καν biz class χωρίς waiting list! Αργότερα έμαθα πως αρκετές θέσεις κλείνονται για τα πρακτορεία την εποχή των εορτών. Με άλλα λόγια μείναμε με μοναδικές πραγματικές επιλογές την GF και την EK. Το εισιτήριο με την GF κόστιζε περίπου 630 Ευρ. ενώ η ΕΚ ήταν 150 Ευρ ακριβότερη. Επίσης οι πτήσεις της ΕΚ ήταν όλες με 777, με το οποίο έχω ξαναπετάξει, ενώ η GF είχε ποικιλία. H επιλογή της εταιρίας έγινε λοιπόν εύκολα και απ’ ευθείας τηλεφωνικά από την ίδια την εταιρία. Το εισιτήριο έπρεπε να το εξοφλήσουμε 1 μήνα πριν την αναχώρηση και ταυτόχρονα μας ήρθε e-mail με το itinerary μας. Έχοντας κλείσει το δύσκολο κομμάτι ήρθε η ώρα να κανονίσουμε τις εσωτερικές πτήσεις. Στην Ταϊλάνδη δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες-πειρασμοί. Η Bangkok Airways, η Nok Air, η Thai Air Asia,η Orient Thai και φυσικά η ίδια η Thai με είχαν βάλει σε πειρασμό. Ας αρχίσω ανάποδα λέγοντας γιατί δεν διάλεξα κάποιες από αυτές: η πρώτη μου επιλογή, η Νοk δεν επιτρέπει τη χρήση πιστωτικών καρτών που έχουν εκδοθεί εκτός Ταϊλάνδης για λόγους ασφαλείας!!!! Η απάντησή τους στο e-mail μου ήταν να τους στείλω fax με την πιστωτική μου και το διαβατήριό μου| Όπως καταλαβαίνετε, η NOK αποκλείστηκε ενώ η Bangkok Air πετούσε μόνο τα Α320της (βαρετό) στα δρομολόγια που με ενδιέφεραν ενώ εγώ ήθελα το 717. Για την Orient Thai δε διάβασα και τα καλύτερα και το 747 της σίγουρα δεν θα το πετύχαινα. Τελικά έκλεισα με την Air Asia το ΒΚΚ-Krabi και με Thai το HKT-BKK και BKK-CNX. Κάπου εκεί μας μπήκε στο μάτι και η Μαλαισία. Η Air Asia έδινε προκλητικότατες τιμές οπότε δεν ήθελε και πολύ να πάρουμε τηλέφωνο στην GF και να αλλάξουμε την επιστροφή μας και αντί για ΒΚΚ να γυρίσουμε από ΚUL. H αλλαγή έγινε πανεύκολα χωρίς κάποιο έξτρα κόστος και το CNX-KUL με την Air Asia προστέθηκε στο itinerary μας.
Οι κρατήσεις των ξενοδοχείων έγιναν εξολοκλήρου από το internet και ο αρχικός μας προϋπολογισμός ξέφυγε κατά πολύ λίγο ενώ η συνολική διάρκεια του ταξιδιού αυξήθηκε κατακόρυφα από τις 7 στις 17 ημέρες με 14 απογειώσεις και αλλες τόσες προσγειώσεις . Σε όλον τον προγραμματισμό η συμβολή φίλων από το forum ήταν καθοριστική.
Ο προγραμματισμός αυτού του ταξιδιού ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι. Ο σκοπός μας ήταν να πάμε κάπου μακριά τα Χριστούγεννα και να αλλάξουμε τον χρόνο σε κάποια παραλία! Επίσης έτσι θα γεμίζαμε τις μπαταρίες μιας και κάπου εκεί υπολόγιζα να τελειώσω το PhD μου και μετά να υπηρετήσω τη θητεία μου :evil: Οι πιθανοί προορισμοί πολλοί: Mexico, Seychelles, SXM-ξανά- και υψηλότερα όλων οι Μαλδίβες. Όλοι αυτοί οι προορισμοί είχαν όλα τα απαραίτητα: ήλιο το χειμώνα, long haul πτήσεις και όλες μέσα στο budget μας –περίπου 1000 Ευρώ- σύμφωνα με τις τιμές που βλέπαμε στα πρακτορεία το καλοκαίρι. Κάπου εκεί την πατήσαμε. Φυσικά και περίμενα να είναι υψηλότερες οι τιμές τα Χριστούγεννα αλλά κλείνοντας από το φθινόπωρο ήλπιζα να βρούμε κάτι. Για παράδειγμα, μια εβδομάδα στις Μαλδίβες το καλοκαίρι all inclusive ξεκινάει κάπου στο χιλιάρικο. Τα Χριστούγεννα η τιμή υπερδιπλασιάζεται! Επίσης, τα περισσότερα ‘πακέτα’ στην Ελλάδα βγαίνουν σχεδόν αρχές Δεκεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι εάν δεν βρίσκαμε κάτι καλό, θα ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι μόνοι μας την τελευταία στιγμή. Μετά από πολύ ψάξιμο καταλήξαμε στην Ν.Α, Ασία. Η αλήθεια είναι πως την Ταϊλάνδη/ Σιγκαπούρη κάπως τη ΄σνόμπαρα’. Λίγο οι περιγραφές κάποιων φίλων, λίγο ότι είναι ο ‘σούπα’ προορισμός όλων των πρακτορείων, λίγο ο μύθος του sex tourism, γενικά μου έδιναν την εντύπωση πως είναι απλώς super market τουρισμού. Πόσο λάθος έκανα και πάλι! Ο Lonely Planet επιβεβαίωσε ότι με λίγο ψάξιμο μπορούν να βρεθούν περιοχές που ικανοποιούν όλες τις ορέξεις. Σε αυτό συνηγόρησε και το άρθρο του Hunting_a_Shadow στο gatadotis.gr καθώς και μερικά pm με τον ίδιο.
Έτσι αποφασίσαμε να πάμε στην Ταϊλάνδη και να συμπεριλάβουμε απαραίτητα το Krabi και την Chiang Mai. Φυσικά η επίσκεψη στην ΒΚΚ και το ΗΚΤ είναι απαραίτητη. Πρώτο βήμα ήταν να βρούμε εισιτήρια για το μεγάλο ταξίδι. Στις επιλογές μας ήταν η Gulf, Emirates, Thai, Singapore. Τις ευρωπαϊκές εταιρίες τις απορρίψαμε μιας και ήταν πολύ ακριβές. Αντίστοιχα ακριβή ήταν και η SQ. H Thai ήταν ‘γεμάτη’ από τα τέλη Σεπτέμβρη!!! Δεν είχε καν biz class χωρίς waiting list! Αργότερα έμαθα πως αρκετές θέσεις κλείνονται για τα πρακτορεία την εποχή των εορτών. Με άλλα λόγια μείναμε με μοναδικές πραγματικές επιλογές την GF και την EK. Το εισιτήριο με την GF κόστιζε περίπου 630 Ευρ. ενώ η ΕΚ ήταν 150 Ευρ ακριβότερη. Επίσης οι πτήσεις της ΕΚ ήταν όλες με 777, με το οποίο έχω ξαναπετάξει, ενώ η GF είχε ποικιλία. H επιλογή της εταιρίας έγινε λοιπόν εύκολα και απ’ ευθείας τηλεφωνικά από την ίδια την εταιρία. Το εισιτήριο έπρεπε να το εξοφλήσουμε 1 μήνα πριν την αναχώρηση και ταυτόχρονα μας ήρθε e-mail με το itinerary μας. Έχοντας κλείσει το δύσκολο κομμάτι ήρθε η ώρα να κανονίσουμε τις εσωτερικές πτήσεις. Στην Ταϊλάνδη δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες-πειρασμοί. Η Bangkok Airways, η Nok Air, η Thai Air Asia,η Orient Thai και φυσικά η ίδια η Thai με είχαν βάλει σε πειρασμό. Ας αρχίσω ανάποδα λέγοντας γιατί δεν διάλεξα κάποιες από αυτές: η πρώτη μου επιλογή, η Νοk δεν επιτρέπει τη χρήση πιστωτικών καρτών που έχουν εκδοθεί εκτός Ταϊλάνδης για λόγους ασφαλείας!!!! Η απάντησή τους στο e-mail μου ήταν να τους στείλω fax με την πιστωτική μου και το διαβατήριό μου| Όπως καταλαβαίνετε, η NOK αποκλείστηκε ενώ η Bangkok Air πετούσε μόνο τα Α320της (βαρετό) στα δρομολόγια που με ενδιέφεραν ενώ εγώ ήθελα το 717. Για την Orient Thai δε διάβασα και τα καλύτερα και το 747 της σίγουρα δεν θα το πετύχαινα. Τελικά έκλεισα με την Air Asia το ΒΚΚ-Krabi και με Thai το HKT-BKK και BKK-CNX. Κάπου εκεί μας μπήκε στο μάτι και η Μαλαισία. Η Air Asia έδινε προκλητικότατες τιμές οπότε δεν ήθελε και πολύ να πάρουμε τηλέφωνο στην GF και να αλλάξουμε την επιστροφή μας και αντί για ΒΚΚ να γυρίσουμε από ΚUL. H αλλαγή έγινε πανεύκολα χωρίς κάποιο έξτρα κόστος και το CNX-KUL με την Air Asia προστέθηκε στο itinerary μας.
Οι κρατήσεις των ξενοδοχείων έγιναν εξολοκλήρου από το internet και ο αρχικός μας προϋπολογισμός ξέφυγε κατά πολύ λίγο ενώ η συνολική διάρκεια του ταξιδιού αυξήθηκε κατακόρυφα από τις 7 στις 17 ημέρες με 14 απογειώσεις και αλλες τόσες προσγειώσεις . Σε όλον τον προγραμματισμό η συμβολή φίλων από το forum ήταν καθοριστική.