Μου απάντησε σε άλλο ποστ ο συμφορουμίτης spinal (τον οποίο ευχαριστώ) οτι πράγματι η Καλαμάτα είχε τεράστια...κυκλοφορία 11-13:30 6 αφίξεις IFR και (απ οτι πληροφορήθηκα σήμερα) και μια VFR Hero από Κύθηρα προς Καλαμάτα που ανεχώρησε από Κύθηρα 10 λεπτά πριν το εν λόγω αεροπλανάκι που ήθελε να κάνει ένα touch and go στην πολυσύχναστη Καλαμάτα.
Ουδεμία έκπληξις. Και η Ανδραβίδα πολλές φορές δεν αφήνει να περάσουν αεροπλανάκια VFR για touch and go στη Ζάκυνθο ή την Κεφαλλονιά.
*airboy,να τολμήσει ο ελεγκτής στο Van Nuys με 1200 κινήσεις την ημέρα να σου πει "negative touch and go"...Mόλις τελειώσει η βάρδια: Hello, you have a notice from the airport operator.Would you please sign your resignation or you prefer to be fired? In both cases, we regret to thank you for working with us, your sallary and compensation is already deposited at your banking account. Thank you and good luck.
Παρακαλώ, μην κάνεις επί των ανωτέρω κανα σχόλιο (γιατί ξέρω οτι σε τρώει το χέρι σου). Αλλο ο έλεγχος εναερίου κυκλοφορίας στρατιωτικών τερματικών περιοχών και αεροδρομίων και άλλο ο εποχούμενος ΟΥΚάς που καθάρισε -και εγκατέλειψε στην άσφαλτο- τα πολωνεζάκια με τη μαμά τους ..