Θα φύγουν τα Dash της ΟΑ?

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μια χαρα ειναι το C212, μπορει να αγοραστει και καινουριο, μιας και η γραμμη παρταγωγης υφισταται! Και ειναι και ενα γερο και σκληρα δοκιμασμενο αεροπλανακι, ο,τι πρεπει για την καθημερινη χρηση στα νησια!!! Και μπορει πολυ ευκολα να μετατραπει και να μεταφερει και τραυματιες! :mrgreen:
 
Οι γραμμές που εξυπηρετούν είναι από τις πλέον υπεράγονες. Τα δρομολόγιά τους είναι "κοινωνικών αναγκών" περισσότερο και ζημιογόνα. Να μην απορήσουμε αν δεν αντικατασταθούν καθόλου και καταργηθούν και τα δρομολόγιά τους.

Άλλωστε στο παρελθόν υπήρχαν και άλλοι προορισμοί, όπως το Αγρίνιο και το Πόρτο Χέλι, που καταργήθηκαν. Βέβαια αυτοί είναι στην ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ τα Dash 8 πετούν κυρίως στα νησιά, αλλά όταν ένας προορισμός είναι ζημιογόνος και η εταιρεία είναι τόσο υπερχρεωμένη τότε οι επιλογές στενεύουν...
 
Μήπως κάπου κάνεις λάθος;

α)Τα επιδοτούμενα δρομολόγια των άγονων περιοχών είναι από τα κερδοφόρα των ΟΑ.

β)Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τα κόψει. Έχει υπογράψει σύμβαση εκτέλεσης έργου με υποχρέωση διεξαγωγής των δρομολογίων ακόμα και με μισό επιβάτη. Τα τελευταία που θα κοπούν είναι τα άγονα/επιδοτούμενα δρομολόγια.
 
Συμφωνώντας μαζί σου ότι τα επιδοτούμενα είναι και κερδοφόρα (τα μόνα, ίσως!) αλλά και υποχρεωτικά, αυτό που δεν είναι υποχρεωτικό είναι ο τύπος ΑΦ με τον οποίο εκτελούνται.

Σήμερα είναι τα ATR & τα Dash. Αργά ή γρήγορα, τα μεν θα είναι υπέργηρα, τα δε θα λήξουν οι συμφωνίες ενοικίασής τους. Άρα δεν είναι απίθανο να 'φύγουν τα Dash'.
 
Δεν ξερω αν θα μπορουσε και το AT4 με καταλληλες τροποποιησεις και περιορισμους βαρους να κανει STOL..?
Παντως καιρος εινα να γινει και καμια αναβαθμιση--επεκταση νησιωτικων αεροδρομιων που ειναι χαλια...
Δεν λειε πχ η Παρος να εχει τετοιο μικρο αεροδιαδρομο...Και μονο charter για Ιταλια,Γαλλια να εκανε το καλοκαιρι θα ηταν αρκετοι....
 
TAKIS":ltf28ri3 said:
Δεν λειε πχ η Παρος να εχει τετοιο μικρο αεροδιαδρομο...
Δεν ξερω αν εχει μικρο αεροδιαδρομο αλλα ξερω οτι εχει μικρο διαδρομο απογειωσης /προσγειωσης
 
Τα αεροδρόμια από τα οποία μπορεί να επιχειρήσει μόνο Dash8 (και όχι ATR) είναι μόλις τρία:

Πάρος, Καστελόριζο και Μήλος.

Για Πάρο υπάρχει πλάνο για νέο αεροδρόμιο με διάδρομο 1400 m και για Μήλο σχέδιο για μικρή επέκταση του διαδρόμου ώστε να δέχεται ATR. Η Πάρος είναι ήδη πνιγμένη το καλοκαίρι στους τουρίστες, που φτάνουν με τα υπάρχοντα μέσα. Δεν νομίζω πως θα προσφέρουν κάτι παραπάνω απευθείας charter πτήσεις από το εξωτερικό. Μάλλον κακό θα κάνουν στο νησί.
 
xristos":2pdq0nvc said:
Δεν νομίζω πως θα προσφέρουν κάτι παραπάνω απευθείας charter πτήσεις από το εξωτερικό. Μάλλον κακό θα κάνουν στο νησί.

Αν και βγαινουμε λιγο απο το θεμα γιατι πιστευεις κατι τετοιο με βαση την λογικη?
 
Δεν είμαι της άποψης ότι επειδή έχουμε 80 νησιά στην Ελλάδα, πρέπει να κάνουμε αεροδρόμια και να φέρουμε charter και στα 80. Δόξα τω θεώ, έχουμε 39 αεροδρόμια και 25 από αυτά δέχονται και πτήσεις από το εξωτερικό (τα 20 εξυπηρετούν νησιά). Ας εκμεταλλευτούμε τα συγκεκριμένα αεροδρόμια και τουριστικούς προορισμούς στο 100% των δυνατότητων τους (πράγμα που δεν συμβαίνει) και ας αφήσουμε και κανένα νησί να διατηρήσει το χρώμα και το χαρακτήρα του, χωρίς βαρύ τουρισμό.

Το θέμα είχε συζητηθεί εδώ:

https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=10&t=2193&p=49727#p49727
 
Top