ΤΕΑ-Test of English for aviation

  • Thread starter Thread starter Tolisshow
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
460
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Εχει δωσει κανενας το συγκεκριμενο http://www.maycoll.co.uk/aviation-english/tea.html ? ποιος ο τροπος εξετασης και ο βαθμος δυσκολιας και γενικοτερα ο,τι εμπειρια και χρησιμη πληροφορια εχετε για το τεστ,καλοδεχουμενη
υπαρχει κατι που πρεπει να διαβασεις απο πριν ή καποια hints που πρεπει να προσεξεις?(feedback please)
 
Συμπτωματικά είχα πάρει μέρος στην κατασκευή του τέστ (σαν πειραματόζωο), πρίν 4-5 χρόνια. Η όλη αυτή ιστορία ήταν στα σπάργανα. Στά "πειραματόζωα", γινόταν ειδικό briefing για τις συνθήκες κατά τίς οποίες έπρεπε να κάνουν το τέστ. Σε γενικές γραμμές, το μοναδικό που θα έλεγα είναι ότι πρέπει να υπάρχει απόλυτη ησυχία και αυτοσυγκέντρωση. Τα τέστ γίνονταν ΚΑΙ με ηθελημένες καταστάσεις αφηρημάδας. Δηλαδή έκανες το τέστ ενώ καθάριζες ένα μήλο, ένα πορτοκάλι και μετά τα έτρωγες και μετά σκούπιζες και τα χέρια σου. Τα αποτελέσματα ήταν κατά πολύ χειρότερα.

Η γνώμη μου γι'αυτό το είδους τέστ δεν είναι καλή, μιάς και δεν προσομοιώνοται οι συνθήκες μέσα στο αεροπλάνο (πολλαπλές ενέργειες), έτσι το αποτέλεσμα του τέστ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Ξαναλέω ότι με αφαίρεση άγχους, συγκέντρωση και ησυχία, το τέστ είναι για "μωρά παιδιά".
 
Σ'ένα αεροπλάνο όμως,σπάνια οι πιλότοι έχουν "αφαίρεση άγχους","ησυχία" καί "αυτοσυγκέντρωση" μόνο σέ ό,τι αφορά τήν επικοινωνία τους μέ τόν έξω κόσμο.Μπορεί νά μήν καθαρίζουν κρεμμύδια,μπανάνες και άλλα εδώδιμα ταυτόχρονα,αλλά παρακολουθούν τά όργανα πλεύσης,άλλες διάφορες ενδείξεις,ενδεχομένως μελετούν χάρτες γιά τά επόμενα βήματα τής διαδρομής,ίσως μιλούν και μέ τόν ηγούμενο γιά θέματα επιβατών,άν μάλιστα τυχαίνει να είναι καί ινστρούχτορες παρακολουθούν τούς εκπαιδευόμενους,κλπ κλπ.Ακόμα και άν η πτήση είναι τελείως ομαλή,πάντα έχουν να σκέφτωνται κάτι την ώρα που μιλάνε στο ATC.Δέν είναι όπως τίς παλιές καλές(;) εποχές όπου την επικοινωνία μέ τόν έξω κόσμο την έκανε ο ασυρματιστής τού αεροπλάνου,που η δουλειά του ήταν μόνο αυτή...
Μήπως λοιπόν αυτά τά tests πρέπει να σχεδιάζωνται καί νά αξιολογούνται μόνο γιά καταστάσεις multitasking καί όχι γιά τό αναπαυτικό σαλονάκι τής οικίας τού εξεταζόμενου;
 
Συμφωνώ απόλυτα. Το πρόβλημα είναι ότι ΚΑΙ αυτό, είναι ένα μέτρο για το θεαθήναι εν πολλοίς. Αν το τέστ γινόταν όπως έπρεπε, θα καθηλώνονταν το 20% των πιλότων στην Ευρώπη και πολύ περισσότερο στον κόσμο. Άρα οι αρχές θέλουν να δείξουν ότι κάνουν κάτι αλλά όχι και να πάθουμε καμμιά ζημιά!
 
Να συμπληρώσω στα παραπάνω το ότι αυτό που έκανε εντονότερη την ανάγκη γι αυτό το test,ήταν η εισροή πολλών χειριστών από το πρώην ανατολικό μπλόκ παλαιότερα καθώς και η τωρινή αύξηση του αριθμού των πτήσεων από την Κίνα,στην οποία τα Αγγλικά δεν είναι και τόσο διαδεδομένα.Όχι ότι δεν υπήρξαν αρνητικά παραδείγματα και από τη δυτική Ευρώπη δηλαδή,αλλά...
Παρόλα αυτά η βαθμολογία του test αυτού δε μπορώ να πω ότι είναι και η δικαιότερη που μπορεί να υπάρξει...
(όταν παίρνεις επιμέρους βαθμολογίες 6,6,6,6,5 π.χ ,τότε ο γενικός βαθμός που βγαίνει είναι 5!)
 
Καί επίσης,πολύ περισσότερο από ένα test γιά αεροπορικά Αγγλικά,σημασία έχει νά μιλούν ΟΛΟΙ αυτά τά αεροπορικά Αγγλικά άπαξ και βρίσκονται στόν αέρα (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς) καί όποιος δέν τά μιλάει νά υφίσταται κυρώσεις.Γιατί εγώ τουλάχιστον εξακολουθώ νά ακούω κατά καιρούς "η Αιγαίου τάδε,ελεύθεροι γιά προσγείωση στόν 03 αριστερό" (νέα ΟΑ καί Αθηναϊκές δέν έχω πετύχει ακόμη) καί σκέφτομαι οτι άν εκείνη τη στιγμή είναι και κανένας π.χ.Κινέζος στην περιοχή ερχόμενος γιά προσγείωση στόν ίδιο διάδρομο,δέν θα ξέρη από πού τού ήρθε η κατραπακιά.

Αυτό όμως είναι άλλο θέμα και άλλου ιερέως (μπορεί και επισκόπου) ευαγγέλιον...

Γιά την βαθμολογία,προφανώς ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος τών επιμέρους,οπότε σημασία έχει να παίρνης 6 σέ όλα,όπως γινόταν και στό σχολείο,ένθα μέ 6 στά 6 δεκάρια έπαιρνες "άριστα" καί χρυσούν (λέμε τώρα..) μετάλλιον,ενώ μέ πέντε δεκάρια κι'ένα εννιάρι έπαιρνες "λίαν καλώς" και αργυρούν (ξαναλέμε τώρα..) μετάλλιον...
 
Ο τελικός βαθμός προκύπτει από τον χαμηλότερο σε οποιοδήποτε από τις έξη κατηγορίες αξιολόγησης (pronunciation, structure, vocabulary, fluency, comprehension, interactions) για τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που έχουν μόνο Speaking test (συνήθως ανάπτυξη αεροπορικών θεμάτων σε συνέντευξη με τον εξεταστή), ενώ κάποιοι άλλοι χρησιμοποιούν στην εξέτασή τους για πιστοποίηση επάρκειας της Αγγλικής γλώσσας και Listening test μαζί με το Speaking (30 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών σε προηχογραφημένα σενάρια αεροπορικών περιστατικών). Δηλαδή μπορείς να έχεις αξιολογηθεί με 6 σε πέντε κατηγορίες και σε μία με 3 τότε σου απονέμεται βαθμός εξέτασης 3 (βάση είναι το 4) και αποτυγχάνεις, ή μπορείς να έχεις 6 σε όλες τις κατηγορίες του speaking και στο listening κάτω από 15 σωστές απαντήσεις (15-19 τότε 4, 20-25 τότε 5, 26-30 τότε 6) και πάλι θεωρείτα ότι έχεις αποτύχει στο test. Γνώμη μου προσπαθείστε να προετοιμασθείτε κατάλληλα (βοηθήματα υπάρχουν στο διαδίκτυο ή σε σχολές που αναλαμβάνουν την προετοιμασία των υποψηφίων) η επίτευξη του 4 δεν είναι απίθανη αλλά χρειάζεται τη γνώση των βασικών. Η φιλοσοφία και ο σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκε το test είναι πολύ σωστός και έχει να κάνει με την ασφάλεια όλων εμάς που εμπλεκόμαστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (χειριστές ή ελεγκτές).
 
αυτο ακριβως ζητησα.που υπαρχουν αυτα τα βοηθηματα σττο διαδικτυο?
 
Στο pirate bay, English for Aviation ICAO level 4 (MacMillan Publications).
 
Top