Εκτιμώ ότι η Νέα ERA-ΕΒ, με τα ΝΕΟ α/φ και το Neo livery και όλα τα συναφή nea παρελκόμενα, ίσως σηματοδοτούν σιγά-σιγά την μελλοντική της εξέλιξη ως μια regional κι όχι μόνο loco, με τη σφραγίδα της Συμμαχίας.
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ) , άχρηστες usb ports για τον μέσο Έλληνα επιβάτη κι όχι μόνο κ.α
Περιμέναμε επίσης να δούμε στην εορταστική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού και όλων των προσκεκλημένων, αφενός μια νέα αρχή ή την συνέχιση της ονοματοδοσίας των α/φ που έχουν ξεχαστεί σχεδόν στο σύνολό τους με εξαίρεση ελαχίστων του παρελθόντος ( Καζαντζάκης, Ήθος, Κλεισθένης… ) και αφετέρου την παρουσία τουλάχιστον ενός πληρώματος με τις νέες τους στολές και όχι έναν ξεσκούφωτο Κυβερνήτη με έναν επίσης ξεσκούφωτο Μηχανικό να εξηγούν προφανώς στον Πρωθυπουργό τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα του α/φ!
Απαράδεκτες ερασιτεχνικές παραλείψεις για μια ασφαλή και αξιόπιστη εταιρία, που υποβαθμίζουν την εικόνα της και συνεπώς το συνολικό της προσφερόμενο προϊόν και την λογική value for money για τον επιβάτη.
Πιστεύω ότι κάπου υστερεί στελεχιακά λόγω ίσως οικονομικού κόστους και ή σκόπιμα σε επί μέρους οργανωτικά θέματα εύρυθμης λειτουργίας, που αντανακλούν όμως στην ουσιαστική της εικόνα, σε αντίθεση με την πραγματικά άψογη πτητική και τεχνική της διάρθρωση, λειτουργία και αποτελεσματικότητα!
Στρίμωγμα με την αύξηση του αριθμού των καθισμάτων/θέσεων, στρίμωγμα και ουρά στη WC, στρίμωγμα και ταλαιπωρία γαλέρας για τις Α/Σ, business με μαξιλαράκια λούνα πάρκ σκράτς, ανύπαρκτες οθόνες στα καθίσματα που όλοι περιμέναμε (ούτε καν overhead screens όπως των προηγούμενων α/φ) , άχρηστες usb ports για τον μέσο Έλληνα επιβάτη κι όχι μόνο κ.α
Περιμέναμε επίσης να δούμε στην εορταστική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού και όλων των προσκεκλημένων, αφενός μια νέα αρχή ή την συνέχιση της ονοματοδοσίας των α/φ που έχουν ξεχαστεί σχεδόν στο σύνολό τους με εξαίρεση ελαχίστων του παρελθόντος ( Καζαντζάκης, Ήθος, Κλεισθένης… ) και αφετέρου την παρουσία τουλάχιστον ενός πληρώματος με τις νέες τους στολές και όχι έναν ξεσκούφωτο Κυβερνήτη με έναν επίσης ξεσκούφωτο Μηχανικό να εξηγούν προφανώς στον Πρωθυπουργό τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα του α/φ!
Απαράδεκτες ερασιτεχνικές παραλείψεις για μια ασφαλή και αξιόπιστη εταιρία, που υποβαθμίζουν την εικόνα της και συνεπώς το συνολικό της προσφερόμενο προϊόν και την λογική value for money για τον επιβάτη.
Πιστεύω ότι κάπου υστερεί στελεχιακά λόγω ίσως οικονομικού κόστους και ή σκόπιμα σε επί μέρους οργανωτικά θέματα εύρυθμης λειτουργίας, που αντανακλούν όμως στην ουσιαστική της εικόνα, σε αντίθεση με την πραγματικά άψογη πτητική και τεχνική της διάρθρωση, λειτουργία και αποτελεσματικότητα!