Eτσι, έτσι. Το "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε" είναι η αγαπημένη απάντηση του Νεοέλληνα.seven4seven":2lg47cr6 said:Ωπα! Κι αλλο λογκμπουκ επεσε στο τραπεζι!
Υ.Γ.
Εχω 50 ώρες σε ΤΒ-9, μέχρι πόσο μπορώ να μιλάω;
Οσο για το θέμα μας, τα έχουμε ξανασυζητήσει. Αεροπλάνα έπεφταν και προ FBW για διάφορους λόγους, άσε που είμαι βέβαιος ότι το FBW έχει σώσει/εμποδίσει δεκάδες πιλοταράδες με χιλιάδες ώρες πτήσης από το να ρίξουν μόνοι τους το αεροσκάφος.
Καταρχήν ανατριχιαστική είναι η ορθογραφία σου. Δεύτερον, μηχανικά ήταν και τα elevators στην AS261 αλλά είδες τι έγινε. Ενδεχομένως ένα ηλεκτρονικό backup να τους έσωζεdocORL":2lg47cr6 said:.Τι καλα θα ηταν να υπηρχε ενα mechanical back-up και για τα ailerons!Για φανταστειτε εναν ιο να αλλονιζει μεσα στο software..... Ανατριχιαστικο, ε?
Τέλος, όπως είπε και ο φίλος με το διαβολικό όνομα, η έρευνα (hopefully) θα αποδείξει τα αίτια. Ως τότε μπορούν οι κυβερνήτες με τα βαριά λογκμπουκ να παραθέτουν τις εικασίες τους.