Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

gonso":rucvjiwf said:
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι και η Αιρμπάς και η Γαλλική κυβέρνηση θα προτιμούσαν τα κουτιά να μήν βρεθούν.

Αν υπάρχει έστω και μία μικρή πιθανότητα η κατάσταση να πλησιάζει τις υποψίες σου , τότε ας προετοιμαστούμε ψυχολογικά για τα επόμενα δυστυχήματα με τον τύπο...........
Η συγκάλυψη δεν διορθώνει τα τυχόντα προβλήματα οπότε είναι πλέον θέμα χρόνου...........

Προσωπικά θεωρώ ότι μεγαλύτερη ζημιά στην κατασκευάστρια εταιρία και στη Ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία θα κάνει τυχόν δεύτερο δυστύχημα με παρόμοιες συνθήκες και πολλά ερωτηματικά , παρά η διερεύνηση και ανακοίνωση των πραγματικών αιτίων του συγκεκριμένου .
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ομολογώ πως δυσκολεύομαι νά δεχτώ οτι ο πραγματιστής και αντικειμενικός gonso μετετράπη ξαφνικά σέ ένθερμο οπαδό τών θεωριών συνωμοσίας (οι οποίες υποδηλώνουν την επιθυμία όποιου τίς ασπάζεται να μήν βλέπει την πραγματικότητα,αλλά νά θεωρή πραγματικότητα τό όνειρο στό οποίο ζεί ο ίδιος).

Από την άλλη,η έκφραση "δέν έσπασε στόν αέρα" δέν σημαίνει απαραίτητα οτι δέν αποκολλήθηκε κάποιο σημαντικό κομμάτι τού αεροπλάνου εν πτήσει.

Τό 747 τής JAL μέ τό κακώς επισκευασμένο bulkhead έκανε επί μισή ώρα βόλτες στόν αέρα κολοβό (υπάρχει και σχετική φωτογραφία-άν και όχι τόσο καθαρή),μέχρι να πέση στό όρος Fuji.Καί το νά χάσης τό ουραίο,δομική ζημιά είναι αλλά δέν σημαίνει οτι το αεροπλάνο έσπασε (διαλύθηκε) πρίν πέση.Καί μάλιστα το δυστύχημα συνέβη σέ ηπιότερες συνθήκες από την AF447.

Τά κουτιά πρέπει να βρεθούν,ώστε να εντοπιστούν τά αίτια τού δυστυχήματος γιά να μήν ξαναέχουμε "τά ίδια".
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Στην αρχη κι εμενα μου περασε απο το μυαλο η ιδεα οτι δε θελουν αρκετοι να βρεθουν τα κουτια...Αλλα η Airbus δε νομιζω οτι θα οφελειθει απο αυτο.Φανταστειτε να γινει κατι ακομα παρομοιο,σε αεροπλανο ιδιου τυπου!Δεν ειναι δικαιολογια οτι δε βρεθηκαν τα κουτια,αρα σταματαμε να ψαχνουμε τι μπορει να φταιει!Αν υπαρχει καποιο ελλατωμα πρεπει να βρεθει!Γιατι τωρα μπορει να το καλυψουμε,και μετα να τρεχουμε...

Αρα συμφωνω απολυτα με αυτη τη γνωμη:
Προσωπικά θεωρώ ότι μεγαλύτερη ζημιά στην κατασκευάστρια εταιρία και στη Ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία θα κάνει τυχόν δεύτερο δυστύχημα με παρόμοιες συνθήκες και πολλά ερωτηματικά , παρά η διερεύνηση και ανακοίνωση των πραγματικών αιτίων του συγκεκριμένου .
Μονο που θα προσθετα οτι δε μιλαμε μονο για την Ευρωπαϊκη βιομηχανια,αλλα για τη παγκοσμια πλεον, μιας και η Boeing δε θα αφησει τετοια ευκαιρια ανεκμεταλευτη..(Εδω για τις καθυστερησεις του Α380 "κοροιδευαν"!)
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

AF 447 Interim Report by French BEA

The BEA Interim Report (English text) 7/2/2009 is available at:

http://www.bea-fr.org/anglaise/actualite/af447/interim.report.info.html
or
http://www.bea-fr.org/docspa/2009/f-cp090601e1.en/pdf/f-cp090601e1.en.pdf

and that the English version does not have appendices but they can be found in the French version (11.6 MB);

http://www.bea-fr.org/docspa/2009/f-cp090601e1.en/pdf/f-cp090601e1.en.pdf
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

aas59":3v1yp1h1 said:
gonso":3v1yp1h1 said:
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι και η Αιρμπάς και η Γαλλική κυβέρνηση θα προτιμούσαν τα κουτιά να μήν βρεθούν.

Αν υπάρχει έστω και μία μικρή πιθανότητα η κατάσταση να πλησιάζει τις υποψίες σου , τότε ας προετοιμαστούμε ψυχολογικά για τα επόμενα δυστυχήματα με τον τύπο...........
Η συγκάλυψη δεν διορθώνει τα τυχόντα προβλήματα οπότε είναι πλέον θέμα χρόνου...........

Αγαπητά μέλη, πριν από περίπου ένα χρόνο άκουσα από φίλο Κυβερνήτη κάποια λόγια που με είχαν ψιλοσοκάρει. Με ύφος μεταξύ σοβαρού και αστείου που με εξέπληξε, μου ανέφερε ότι δεν είναι μακριά η στιγμή που θα αρχίσουν οι ειδήσεις να παίζουν και άσχημα μαντάτα για τα Αirbus. Το είχα περάσει σε σχετικά ελαφρύ κλίμα και το θεώρησα υπερβολικό. Είχε πει ότι μπορούσε να το τεκμηριώσει -από την εμπειρία του- κάποια πράγματα αλλά θα ήταν μεγάλο στόρυ και το αφήσαμε. Τα λόγια του gonso μου έφεραν σήμερα στο μυαλό εκείνα τα λόγια. Λέτε να έχουμε σημάδια καπνού και δεν τα διαβάζουμε; Οψόμεθα.

δικός σας
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Hastaroth":4xk6iqgb said:
Από την άλλη,η έκφραση "δέν έσπασε στόν αέρα" δέν σημαίνει απαραίτητα οτι δέν αποκολλήθηκε κάποιο σημαντικό κομμάτι τού αεροπλάνου εν πτήσει.....................Καί το νά χάσης τό ουραίο,δομική ζημιά είναι αλλά δέν σημαίνει οτι το αεροπλάνο έσπασε (διαλύθηκε) πρίν πέση.

Είναι προφανές ότι 5000 νοματαίοι να διαβάσουν το report κανένας δεν μπορεί με σιγουριά να πεί σε τί κατάσταση ήταν το αεροπλάνο όταν έφτασε στην θάλασσα , με αυτά που διάβασε. Γι'αυτό μίλησα για "χρησμό".

Είναι άλλο πράγμα να γίνονται οι απαραίτητες διορθώσεις σε ένα πρόβλημα μετά από ατύχημα και υπό το βάρος των safety recommendations του πορίσματος και άλλο να μην υπάρχει 100% τεκμηριωμένο πόρισμα. Στην δεύτερη περίπτωση, ο κατασκευαστής γνωρίζει περισσότερα από το ευρύ κοινό για το πρόβλημα και βεβαίως προσπαθεί να το φτιάξει για να μην επαναληφθεί. Αλλά το κάνει πιό πολύ στα "μουλωχτά" και ελλείψει φανφάρας.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

gonso, εννοείς ότι το πόρισμα θα έκανε τον πολύ κόσμο να φοβηθεί τα airbus ή τους επαγγελματίες του χώρου; Γιατί η διαφορά πιστεύω είναι τεράστια.... Αν για παράδειγμα αποκολλήθηκαν δικαιολογημένα τα φτερά (εσφαλμένη απόφαση των πιλότων να πετάξουν σε συνθήκες που δε γινόταν να αντέξει το αεροπλάνο) αυτό σίγουρα θα φόβιζε το ευρύ κοινό που θα το άκουγε στο Star ("μα έσπασαν τα φτερά;;; καλά με uhu τα κολλάνε; δεν ξαναπετάω με airbus!"), όμως για τον αεροπορικό κόσμο δε θα έλεγε κάτι. Από την άλλη βέβαια, αν πχ τα φτερά έφυγαν "χωρίς σοβαρό λόγο", έγινε δηλαδή κάτι ικανό να φοβίσει τους γνώστες, αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό - και πολύ πιο ανησυχητικό... :(
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αν κατάλαβα καλά,λοιπόν,υπάρχει η υποψία οτι η Airbus καί τό Gouvernement Francais γνωρίζουν οτι υπήρξαν κατασκευαστικές/σχεδιαστικές ατέλειες στην δημιουργία τού A330 καί οτι τά κουτιά θά αποκαλύψουν αυτό ακριβώς τό γεγονός;

Δέν είναι λιγάκι..παρακινδυνευμένες αυτές οι απόψεις;

Από την άλλη,υπάρχει το κακό προηγούμενο μέ τίς θύρες αποσκευών τού DC10,όπου τό πρόβλημα ήταν γνωστό στούς κατασκευαστές,είχαν ήδη συμβεί μή θανατηφόρα συμβάντα (όπως αυτό τού Windsor),αλλά οι επισημάνσεις τών ειδικών «κουκουλώθηκαν» γιά να μήν πληγή η αξιοπιστία τού αεροπλάνου-μέχρι που συνέβη η συντριβή τού Τουρκικού στήν Ermenonville…….
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

"Μυστικό" που το γνωρίζουν περισσότεροι του ενός δεν είναι πλέον "μυστικό".

Δεν μπορώ να φανταστώ πώς σε μία εταιρία που συμμετέχουν τόσες χώρες από την Ευρώπη , ενώ σαν κατασκευαστές εξαρτημάτων συμμετέχουν δεκάδες χώρες από όλο τον κόσμο (και όχι μόνο από την Ευρωπαϊκή Ένωση....) γίνεται να κρατηθεί μυστικό.

Αν μάλιστα λάβουμε υπ' ΄όψιν μας ότι η Boeing έχει στο στόχαστρο την Ευρωπαϊκή εταιρεία που τους κόβει (ειδικά με αυτό το μοντέλο) πωλήσεις , πιστεύει κανείς ότι θα άφηνε ανεκμετάλλευτη ακόμα και την παραμικρή υποψία ?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Το διάβασα το Interim Report (thanx OveLix) και δεν έμαθα τίποτα καινούριο εκτός από το ότι ακόμα και η μεγάλη "legacy carrier" Air France
πετάει με τα ελάχιστα προσόντα σύμφωνα με την νομοθεσία για τα πληρώματα καμπίνας. Ομολογώ δεν το περίμενα :?
Για το τι συνέβη και το αεροσκάφος έπεσε, φοβάμαι πως δεν θα το μάθουμε ποτέ...
Ο καιρός ήταν κακός, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο για την περιοχή (φυσικά απαιτούσε αλλαγή πορείας όπως έκαναν όλες οι υπόλοιπες πτήσεις),
το αεροσκάφος είχε τους (ίσως) ελλατωματικούς σωλήνες pitot, αλλά δεν είναι ικανοί να ρίξουν ολόκληρο Α330, και κατά τη γνώμη μου,
οι χειριστές δεν είχαν και καμιά φοβερή εμπειρία στον τύπο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ήταν και επικίνδυνοι...
Τέλος δεν πιστεύω πως η εταιρία και οι αρχές θέλουν να συγκαλύψουν κάτι, διότι ο συγκεκριμένος τύπος πετάει πολλά χρόνια και είναι ασφαλής, όπως όλοι οι τύποι! Απλά είναι θέμα χρόνου να συμβεί το μοιραίο. Η στατιστική είναι αμείλικτη...
 
Top