Συντριβη 747-400 National στο Αφγανισταν

εχεις δικιο δεν ξερω πως γραφεται ANDREAS T εγραψε: πιο πάνω αν ειχαν δηλαδη καποια πιθανότητα επιβιωσης
 
Τώρα καταλαβαίνω.Και φυσικά,δε χρειάζεται ιδιαίτερη σκέψη για να αποδείξουμε ότι έχεις δίκιο.
 
Ας περιμενουμε να δουμε τα αποτελεσματα του accident investigation. Βλεπωντας ξανα δευτερη φορα το βιντεο αρχιζω και πιστευω οτι ισως δεν ηταν μετατοπιση φορτιου. Απλα σαν ενδεχομενο. Σιγουρα ολα ειναι πιθανα.
 
Γενικα απο τα αεροδρόμια εκείνης της ήσυχης γειτονιάς δεν υποτίθεται ότι έχουν κ διαδικασία να απογειωνονται όσο πιο απότομα μπορούν για το φόβο των Ταλιμπάν;
 
Δεν εχω προσωπικα εμπειρια απο τετοια αεροδρομια καθως δεν παμε σαν εταιρια. Αλλα δεν νομιζω ενα steep climb να εχει τοσο καταστροφικα αποτελεσματα. Αυτο παντως που γνωριζω οτι στην απογειωση και στα 80-90 knots αν εχεις unsecure pallet η container θα εχει φυγει απο την τεραστια αδρανεια. Θα γινει πολυ αντιληπτο! Εδω εχει γινει αντιληπτο οταν κουνηθηκε ενα container στο lower fwd cargo. Βεβαια καθε συμβαν ειναι τελειως διαφορετικο. Απλα εγω διατηρω τις αμφιβολιες μου αν οντως εχει γινει loading shift.
 
Καποιο εξτρα ινφο για το ατυχημα. Μολις σημερα ενημερωθηκα οτι το cargo ηταν τοποθετημενο σε παλλετες στρατιωτικου τυπου. Αυτο προσωπικα για μενα δημιουργει νεα δεδομενα πανω στο ατυχημα και ολο και περισσοτερο τωρα σκεφτομαι το total load shift... Γιατι πριν απλα σκεφτομουν για μονο μια ή δυο παλλετες που δεν θα δικαιολογουσε αυτο το καταστροφικο αποτελεσμα. Υ.Γ. Οι παλλετες στρατιωτικου τυπου ειναι πιο στενες απο του commercial τυπου με αποτελεσμα να μην λοκαρουν στα rails σε commercial config B744 και για να κρατηθουν σταθερες δενονται κυριολεκτικα απλα με ημαντες.
 
Και τα οχήματα που λένε ότι μετέφερε πώς ακριβώς τα φορτώνουν;
 
Είτε από την πλαϊνή cargo door είτε από την "μύτη"
 
Στο συγκεκριμενο μονο απο το aft cargo door.
 
και δένονται πάλι με ιμάντες; Δεν μπορεί να έχει γίνει και εξαιτίας αυτών η μετακίνηση φορτίου;
 
Top