Συντριβη 747-400 National στο Αφγανισταν

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.279
Likes
790
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
... ξερω οτι για πολλους απο εσας, το overrun του 321 της Hermes ειναι πολυ πιο αξιο συζητησης, αλλα αν δεν σας πειραζει, εδω εχουμε ΣΥΝΤΡΙΒΗ 747 Cargo με - δυστυχως - 8 απωλειες. Συνεβη στην αεροπορικη βαση Bagram στο Αφγανισταν, και οι πρωτες εκτιμησεις μιλουν για μετατοπιση φορτιου (μετεφερε στρατιωτικα οχηματα)
http://avherald.com/h?article=46183bb4&opt=0
http://aviation-safety.net/database/rec ... 20130429-0

Eδω το αεροπλανο σε καλυτερη μερα:
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7225880
(και ηταν και ομορφο τζαμπο, παναθεμα το...)

... Και ανατριχιαστικο βίντεο της συντριβης:
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
 
πω πωωω.. εντελώς ανατριχιαστικό βίντεο..

μου κάνει εντύπωση, πως από τέτοιο ύψος καταστράφηκε ολοσχερώς..
αν δεν ήταν γεμάτες καύσιμο οι δεξαμενές, θα είχαν καλύτερη τύχη (λόγω ύψους) ??
 
Οντως, το να σκανε 350 τοννοι αεροπλανο απο τα 1000τοσα ποδια στο εδαφος σαν τουβλο, δεν θα επρεπε να αποτελει ολικη καταστροφη... :doubt:
 
Σ'ευχαριστω flesland, φαινεται οτι απο το Liveleak το κατεβασαν. Απο το απογευμα το βλεπω ασταματητα. Βγαλμενο απο εφιαλτη ειναι.
 
Εχω να γραψω πολυ καιρο εδω ισως και χρονια, αλλα αυτο που συνεβει με συγκλονισε κυριολεκτικα. Πεταω ακριβως τον ιδιο τυπο και cargo και pax και το συγκεκριμενο αεροπλανο ανηκε πριν απο κανα 2 χρονια στην εταιρια που δουλευω... Για αυτο καθε φορα οτι και να κανει ο loadmaster πρεπει καποιος απο το πληρωμα να δει αν ειναι ολα σωστα και according to the loadsheet. Αλλη μια φορα που λες δεν προκειται να συμβει σε εμενα...Αλλα παντα εισαι στις πιθανοτητες τελικα. RIP
 
Mα, ο loadmaster δεν είναι μέλος του πληρώματος στα φορτηγά; Η κάνω λάθος; Θέλω να πω, κι αυτός στο ίδιο αεροπλάνο πετάει, άρα δεν θα έπρεπε ο δικός του έλεγχος να θεωρείται έγκυρος απο το flight crew;
 
Κοιτα ναι ειναι μελος του πληρωματος εν μερη. Αλλα πιστεψε με μερικες φορες χρειαζεται να δεις ο ιδιος το loading στο τελος. Μερικες φορες επισης ο loadmaster δεν ερχεται με την πτηση ειναι stationed. ΠΧ εμεις εχουμε stationed loadmaster στους περισσοτερους σταθμους οποτε και δεν ερχεται μαζι με την πτηση. Τωρα οσο για το check καλο θα ειναι να γινεται ειδικα οταν το αεροπλανο δεν ειναι φουλ. Αν ειναι φουλ ειναι okay ακομα και να εχεις μετατωπιση φορτιου δεν εχει να παει και πουθενα. Εγω προσωπικα το ελεγχω καθε φορα. Δεν ειναι τιποτα μια βολτα προς τα πισω.
 
Λίγη φυσική Α΄Γυμνασίου .Από το βίντεο φαινεται πτώση απο το 0:17 εως το 0:24.Αν στο στολλάρισμα μηδένισε την κατακόρυφη συνιστώσα τότε V=V0+gt δηλαδή V=70m/sec η 252km/h 1) Η μαζα M ειναι άσχετη 2) Το ύψος μικρό για να αποκτήσει ορική ταχύτητα. 3)Επιταχυνόμενο και αφρενάριστο σε άκαμπτο πεδίο 4)Καυσιμα και φωτιά Πιθανότητες 0
 
Δεν είσαι κατανοητός (Λίγο Έκθεση Δημοτικού).Μπορείς να διατυπώσεις ξανά αυτό που θέλεις να πεις;
 
Top