Συντήρηση αεροσκαφών Aegean

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πρώτον και κυριότερο, ΔΕΝ κάνω επίδειξη γνώσεων. Ό,τι παραπάνω από όσα ήξερα για τα αεροπλάνα, το έμαθα μέσα από αυτό το forum και με πολύ ψάξιμο στο Internet.

Δεύτερον, από γεννέσεως ICAO & IATA οι κωδικοί της Θεσσαλονίκης είναι LGTS & SKG αντίστοιχα, οπότε τους γράφουμε όπως είναι. ΚΑΝΟΝΑΣ. Αλλιώς θα μιλούσαμε για Foing, Airgas, Mercebes, ΟΛΥΜΠΕΙΤΕΚΕΙ ΑΕΡΟΣΠΟΡΙΑ αντί για Boeing, Airbus, Mercedes & ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ για να φέρω μερικά παραδείγματα κι εμένα θα με έλεγαν Ψηστήρι αντί για Σωτήρη. Αρα, καλέ μου φίλε τα πράγματα τα λέμε με το όνομά τους για να συνεννοούμαστε σωστά.

Επειδή είσαι νέος εδώ μέσα, δεν ξέρεις ότι προσωπικές κόντρες μεταξύ των μελών οδήγησαν στο κλείδωμα threads στην καλύτερη περίπτωση και στην προσωρινή ή μόνιμη διαγραφή μελών στη χειρότερη, σταματάω εδώ σεβόμενος τις απόψεις σου και το νεαρόν της ηλικίας σου.

Και πάλι καληνύχτα.
 
Σόρρυ ...σόρρυ, ένα τελευταίο και τέλος το οφ τόπικ. :mrgreen:

Τελευταίο hull loss της ΟΑ ήταν πρίν 10 χρόνια (Β727 SXCBI στη Σαλονίκη)

(Εξαιρώ το ατύχημα του Φάλκον, λόγω μπερδεμένης ιδιοκτησιακής/επιχειρησιακής κατάστασης)

Και ένα τελευταίο. Οι λίστες με τις ασφαλέστερες εταιρέιες στον κόσμο είναι ολίγον μούφα. Δεν κοιτάζουν ΟΛΕΣ τις εταιρείες μίας περιοχής αλλά μόνον τις legacy. Πχ αφήνουν έξω τις τσάρτερ και τις λόκο. Υπάρχει στο τοπ τέν η ΤΗΥ και απουσιάζει (πχ) η Κόντορ. Αν είναι δυνατόν !

Συγνώμη για την διευκρίνηση και ευχαριστώ για την υπομονή.
 
gonso":3v5s5qmi said:
Και ένα τελευταίο. Οι λίστες με τις ασφαλέστερες εταιρέιες στον κόσμο είναι ολίγον μούφα. Δεν κοιτάζουν ΟΛΕΣ τις εταιρείες μίας περιοχής αλλά μόνον τις legacy. Πχ αφήνουν έξω τις τσάρτερ και τις λόκο. Υπάρχει στο τοπ τέν η ΤΗΥ και απουσιάζει (πχ) η Κόντορ. Αν είναι δυνατόν !
Συγνώμη για την διευκρίνηση και ευχαριστώ για την υπομονή.
Δεν νομιζω καν πως ειναι οι top 10 εστω και των legacy μονο εταιριών... Πιο πολύ καταλαβαίνω πως είναι δεκα εταιρίες "επελεγμένες" κατά τρόπο αντιπροσωπευτικό και όχι με κάποια κατάταξη αλλά random
 
flying Doc":23rjzijf said:
Νομίζω ότι έχει αναφερθεί κάπου εδώ μέσα , αλλά και από την ίδια την Α3 ότι ετοιμάζεται η τεχνική της βάση στο LGAV ( :great: ) όπου θα γίνεται η συντήρηση των αεροσκαφών της.

Τελικά αυτό ισχύει;; Είχα ακούσει πως η ΟΑ δεν είχε συμφωνήσει στη δημιουργία τεχνικής βάσης της Α3. :oops:
 
Ιστορικο ναι δεν μπορεις να κρινεις μια εταιρια που δεν ειναι ουτε 30 χρονια στην βιομηχανια οτι ειναι ασφαλης. Ειμαι ενας απο αυτους που πιστευουν οτι η στατιστικη ειναι ενας τροπος για να πει καποιος ψεμματα. Αλλη η κλαση της ΟΑ και αλλη η κατασταση της Αιγαιου ομως. Να πατε οχι μακρια στην Αγγλια και ρωτηστε καποιον απο την αεροπορικη βιομηχανια αν γνωριζει την αιγιου. Μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι ας ειμαστε ρεαληστες. Δεν θελω να το παω ΟΑ βσ Α3. Αλλα σαν επιβατης - και σαν επαγγελματιας - αλλοιως βλεπω μια εταιρια με δικο της υποστεγο και αλλοιως με το να αλλαζει κινητηρες με τα φουσκωτα ιγκλου στην πιστα. Σε καμια περιπτωση δεν αμφησβητω την ασφαλεια της Αιγαιου διοτι καθως JAA εταιρια εχει τα υψηλοτερα στανταρτς οπως ολες οι JAA εταιριες.
 
Μαλλον παρερμηνεφτηκε αυτο που ειπα με το αν η Α3 την ξερουν στο εξωτερικο. Αυτο που ηθελα να πω λεγοντας αυτην την φραση ειναι οτι δεν ειναι τοσο γνωστη ουτως ωστε να μπαινει σε λιστες international αεροπορικων εταιριων και αναφερομουν στο θεμα στατιστικης ασφαλειας. Το οτι δεν την γνωριζουν δεν ειναι κακο διοτι ειναι μια regional εταιρια. Πιστεψτε με τουλαχιστον εκει που πεταει και ιδιαιτερα στο εσωτερικο ειναι και πολυ γνωστη μαλιστα. Ας τελειωσει εδω αυτο με το ποσο γνωστη αγνωστη ειναι κλπ κλπ δεν ειναι εκει το θεμα....
 
όλα τα off topic posts περί ΟΑ vs Α3 και περί ανέμων και υδάτων, διαγράφτηκαν. Πίσω στο θέμα μας που (υπενθυμίζω) είναι η συντήρηση αεροσκαφών της Α3.
 
SkyHawk":r8vsx286 said:
Ιστορικο ναι δεν μπορεις να κρινεις μια εταιρια που δεν ειναι ουτε 30 χρονια στην βιομηχανια οτι ειναι ασφαλης. Ειμαι ενας απο αυτους που πιστευουν οτι η στατιστικη ειναι ενας τροπος για να πει καποιος ψεμματα. Αλλη η κλαση της ΟΑ και αλλη η κατασταση της Αιγαιου ομως. Να πατε οχι μακρια στην Αγγλια και ρωτηστε καποιον απο την αεροπορικη βιομηχανια αν γνωριζει την αιγιου. Μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι ας ειμαστε ρεαληστες. Δεν θελω να το παω ΟΑ βσ Α3. Αλλα σαν επιβατης - και σαν επαγγελματιας - αλλοιως βλεπω μια εταιρια με δικο της υποστεγο και αλλοιως με το να αλλαζει κινητηρες με τα φουσκωτα ιγκλου στην πιστα. Σε καμια περιπτωση δεν αμφησβητω την ασφαλεια της Αιγαιου διοτι καθως JAA εταιρια εχει τα υψηλοτερα στανταρτς οπως ολες οι JAA εταιριες.

Συμφωνώ ότι οι στατιστικές μπορούν να "οδηγήσουν" σε εσφαλμένα συμπεράσματα όπως βέβαια και η τηλεόραση ή οι "φήμες" του στυλ-- οι πιλότοι της ΟΑ προέρχονται από την ΠΑ και είναι ο λόγος που η ΟΑ έχει καλό safety record-- etc.

το εάν μια αεροπορική επιχείρηση- τονίζω το επιχείρηση για να μην ξεχνιόμαστε- έχει "καλή" ή καλυτερα δίνει σημασία στην συντήρηση είναι πολύ δύσκολο να απαντηθεί παρατηρόντας 1-2 μεταβλητές ή 2-3 δείκτες στατιστικής. Σίγουρα οι περισσότερες ευρωπαικές (αλλά και οι αμερικάνικες σε μικρότερο βαθμό κατ΄εμέ..) έχουν πολύ υψηλό βαθμό ασφάλειας και αυτό οφείλεται σέ αρκετούς παράγοντες: πολιτική ποιότητας, οικονομικά μέσα, καλή εκπαίδευση, έλεγχος από άλλες Υπηρεσίες, συντήρηση σε εξειδικευμένες μονάδες κτλ.
Παρόλα αυτά, όπως έχω επισημάνει σε άλλο post, η σημαντικότερη συνεισφορά στην ασφάλεια προήλθε από τον επαγγελματισμό και την πρόοδο της αεροναυπηγικής σε συνδυασμό με την μαζικοποίηση των αεροπορικών μεταφορών...!! Τα σημερινά Α/Φ είναι απίστευτα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ & ΑΞΙΟΠΛΟΑ !!...οπότε νομίζω το κριτήριο εάν κάποιος προτιμά την ΟΑ ή Α3 εναπόκειται σε προσωπική επιλογή και προκατάληψη! Εγώ πετάω και με τις δύο αν και ενδόμυχα εμπιστέυομαι περισσότερο γερμανούς, ελβετούς και γιαπωνέζους σε θέματα αεροπλοίας καθαρά λόγω κουλτούρας και τυπικότητας....μέχρι η τύχη/ατυχία/μοίρα να με διαψεύσει....
 
Top