Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το ότι είχε κλείσει είναι σίγουρο.
Αν την αγόρασε κάποιος άλλος δεν ξέρω.
 
Η α-Jet έκλεισε και πιο συγκεκριμένα το τελευταίο που δίαβασα, πριν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά, είναι πως η κυπριακή ΥΠΑ της αφαίρεσε το AOC,
διότι κατάλαβε πως η εν λόγω εταιρία ήταν η Helios με άλλο όνομα και συνεπώς η ασφάλεια πτήσεων δεν ήταν και το φόρτε τους :cry:
 
Την ειχε η ιδια εταιρεια, πιο συγκεκριμενα. Δεν ηταν η ιδια. Τα αεροσκαφη της ηταν εργοστασιακα φρεσκα Β738, στο a.net αν δωσεις το ονομα της εταιρειας θα σε βγαλει τις φωτο. Και καπου ειχα δει και ενα με Ν- νηολογιο. Η κυπριακη ΥΠΑ σωστα λες οτι αφηρεσε το AOC, οι λογοι ηταν ομως αλλοι. Λογω του οτι η ιδιοκτητρια ηταν η ιδια, και υπηρχε ενδεχομενο μαζικων μηνυσεων κατα της ιδιας της ΥΠΑ λογω της προιστοριας της ιδιοκτητριας (με το ελληνικο σκεπτικο σκ@τ@ κανανε πριν, σκ@τ@ θα κανουν και τωρα, γιατι τους αφηνετε να πετανε - βεβαια κανεις δεν εχει με βαση το σκεπτικο αυτο περιθωριο βελτιωσης και καλυτερευσης - ασε που πολλοι λεγανε οτι για να πετανε ακομα εχουνε λεφτα, οποτε βουρ), για να το αποτρεψουν της αφηρεσαν την αδεια. Βεβαια δημοσια δεν μπορουσε να γινει γνωστο οτι γιαυτο τον λογο εγινε.. Η δε ειδηση τοτε ειχε πεσει σαν κεραυνος εν αιθρια. Αν θες χρησιμοποιησε το wayback machine που αποθηκευει σχεδον ολες τις σελιδες του ιντερνετ και κανε ενα τσεκ να δεις την εξελιξη της σελιδας...


Εδω ειναι και η σελιδες της Helios (για να μην φευγουμε και πολυ απο το θεμα..)
 
"Το Helios εξέπεμψε σήμα κινδύνου πριν την πτώση αλλά κανείς δεν το άκουσε" αναφέρει το In.gr. Το σήμα επειχείρησε να το εκπέμψει ο άνθρωπος που μπήκε στο πιλοτήριο αλλά δεν το άκουσε κανείς. Περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
 
Απ'όσο μπόρεσα να καταλάβω (γιατί και ο συντάκτης τού άρθρου δέν φαίνεται να είναι και πολύ σχετικός μέ τά αεροπορικά),ο Προδρόμου εξέπεμψε μέν τό σήμα κινδύνου αλλά όχι στην συχνότητα κινδύνου (αλλιώς θά τό είχε ακούσει όλος ο κόσμος κι'ό ντουνιάς).Οπως συμπεραίνω από το δημοσίευμα,μάλλον το μετέδωσε απλώς στήν καμπίνα τού αεροπλάνου...

Βέβαια,ώς κάτοχος PPL που ήταν,ο Προδρόμου σίγουρα γνώριζε ποιά είναι η emergency frequency,αλλά στίς συνθήκες που βρισκόταν δέν είχε ούτε τόν χρόνο ούτε την ψυχολογική κατάσταση ώστε να επιλέξη την συχνότητα καί να καλέση.
 
Hastaroth Εχεις ένα δίκιο αλλα αυτό με την ψυχολογία δεν απαραίτητα δικαιολογία.δύσκολη στιγμή αλλά υποτίθεται οτι όποιος έχει ένα τέτοιο χαρτί έχει εκπαιδευτεί για μια δύσκολη κατάσταση αλλιως δεν θα υπήρχε νόημα.
 
Πριν από όλα τα άλλα είχε υποξία... Διαβάστε τι προκαλεί αυτή η κατάσταση - πιστεύω ότι είναι καθοριστικής σημασίας....
 
Ενημερωτικά, για όσους δεν διαβάσουν το -ομολογουμένως ενδιαφέρον- άρθρο για τις επιπτώσεις της υποξίας, στο ΚΑΙ γίνεται εκπαίδευση στους Ιπταμένους της ΠΑ για την υποξία, με τη χρήση μιας συσκευής που λέγεται "Θάλαμος Χαμηλής Πίεσης". Στην ομάδα που ήμουν εγώ, μας "άφησαν" στα 16000 πόδια για 5 λεπτά και μετά μας ζήτησαν να γράψουμε σε ένα χαρτί τους αριθμούς μετρώντας ανάποδα από το 100 (δλδ 100,99,98,κλπ). Αφού συμφωνήσαμε ότι το τεστ ήταν ανόητο, αρχίσαμε να γράφουμε. Εγώ έφτασα μέχρι το 97 και μετά ζωγράφισα μια τεθλασμένη γραμμή :shock: . Ο καλύτερος πήγε ως το 94.
Και που βρήκε ο φροντιστής το cockpit σε κατάσταση υποξίας και πάλι θαύμα ήταν....
 
*o ιπταμενος φροντιστης της helios ειχε cpl/ir κτλ τα οποια ειχε αποκτηση στην αγγλια,οπως λεει και ο πατερας του σε μια απο της συνεντευξεις μετα το ατυχημα και οτι ο μονος λογος που εργαζονταν σαν φροντιστης ηταν για να παραπεινει κοντα στα αεροπλανα,μεχρι να περασει και ο ιδιος στα χειριστηρια.Η υποξια και ολες της η συνεπειες της ειναι διαφορετικες για καθε ανθρωπο και για να καταλαβετε ενας καπνιστης αντιλαμβανεται πως εχει σχεδον το 1+1/2 υψος απο εναν μην καπνιστη.Δηλαδη αν ενας μη καπνιστης πεταει στα 10.000ft o οργανισμος του συμπεριφερεται για 10.000ft,ενας καπνιστης στο ιδιο υψος ο οργανισμος του θα νιωθει πχ 15000ft που σημαινει οτι ειναι πολυ πιθανο να υποστει τουλαχιστον τα αρχικα συμπτωματα(Ευορια,impairment judgment,και δυσκολια στο να εκτελεσει απλους υπολογισμους).
 
Top