Συνεργασίες & Εμπορικές συμφωνίες Olympic Air

Παιδια μην ξεχνατε οτι το deal δεν εχει κλεισει ακομα οριστικα...
Εφοσον ολα προς το παρον ειναι μετεωρα λογικο ειναι η ΟΑ να κανει τετοιες κινησεις ωστε αμα τυχον οποιοσδηποτε δεν επιτρεψει την συγχωνευση να μην μεινει πισω.
 
Εγώ πάντως θα προτιμούσα να μην μπει στην Star Alliance.Με την ΤΗΥ να έχει ήδη εδραιωθεί στην περιοχή δεν νομίζω ό,τι μένουν και πολλα στην ΟΑ3 για δραστηριοποίηση.Ίσως ως μέλος της Skyteam και γιατί όχι της Oneworld να αξιοποιούταν καλύτερα η δυναμική της εταιρίας.
 
Και εγώ θα προτιμούσα να την δω σε άλλη συμμαχία γιατί στο τέλος θα ανήκουν όλες οι αεροπορικές στην Star Alliance και εκτός αυτού έχουμε και την Lufthansa που έχει εξαγοράσει τις μισές ευρωπαϊκές εταιρίες και έχει εισβάλει σε όλες τις αγορές αμάν πια, είναι σαν να προσπαθούν να κάνουν αυτό που οραματιζόταν ο Αδόλφος αλλά με πιο ύπουλο και ήπιο τρόπο….
 
Εγώ πάλι επειδή η Lufthansa είναι η αγαπημένη μου εταιρία προτιμώ την ΟΑ3 δικό της τσιράκι παρά τσιράκι καμιάς καμένης Air France ή έστω των ανεκτών Iberia/BA.
 
Αν και συχαινομαι τα συνομοσιολογικα, πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου να βλεπουμε μονο το σημα της συμμαχιας σε ολα τα αεροπλανα και απλα καπου με μικρα γραμματα να λεει ποιος κανει το operatιοn... :party:
 
Συγκριμένα την ΟΑ προσωπικά πιστεύω ότι την συμφέρει καλύτερα η SkyTeam για το λόγο του ότι η Αθήνα κρατεί κομβικό σημείο στο πέρασμα από Ευρώπη για Ανατολή και σε αυτές της αγορές η SkyTeam χωλαίνει με ποσοστά Μέση Ανατολή 0%, Ασία 11% έναντι Star A με 35% και Ωκεάνια με 0%, έναντι 11% Star και One World να κρατεί τα ινία με 35%. Πρέπει να υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης της ΟΑ γεια να καλύψει τα κενά και στην Star για μένα δεν υπάρχει και μάλιστα σε αγορές που ζει μεγάλο ποσοστό Ελλήνων, αν μπει στη Star θα γίνει μια εταιριούλα της Ελλαδίτσας (και ξανατονίζω προσωπική άποψη επειδή ξέρω πώς θα μου την πέσουν). Ο χρόνος θα δείξει….
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα ότι την OA3 τη συμφέρει περισσότερο η είσοδος στη Skyteam, αλλά αυτό ΑΝ θέλει να γίνει μεγάλη και τρανή.
Μπορεί να αρκείται στον τριπλό ρόλο:
1. του feeder της Lufthansa (άντε και της TAP) με Έλληνες πελάτες.
2. της μεταφοράς των πελατών της Lufthansa, της United Continental αλλά και των Singapore/Thai από το Ελ. Βενιζέλος προς τα ελληνικά νησιά και αντίστροφα. Επίσης και από/προς καμία Μέση Ανατολή.
3. της κάλυψης των κενών της Αστροσυμμαχίας όπου μπορεί (βλ. Ελλάδα-ΗΒ που είναι τεράστια αγορά, αλλά και Ελλάδα-Γαλλία/Ιταλία/Ισπανία/Ολλανδία κλπ). Στο κλπ θα ήθελα να δω και τη Γενεύη, η οποία για τη Swiss αποτελεί αποπαίδι.
 
Οι πτήσεις της ΟΑ παίρνουν και κωδικούς Etihad.
Athens – Rhodes EY7154 OA710
Rhodes – Athens EY7163 OA703
Athens – Thessaloniki EY7150 OA910
Thessaloniki – Athens EY7167 OA907
Athens – Bucharest EY7153 OA383
Bucharest – Athens EY7162 OA382
Athens – Sofia EY7159 OA309
Sofia – Athens EY7168 OA308
 
Καλά είναι εντελώς τραγικοί στην Etihad έχουν την συνεργασία με την ΟΑir περασμένη ως Olympic Airlines και με το ίδιο ακριβώς σήμα που είχε τότε.
 
Τραγικοί στην Etihad για το λάθος αλλά πάω στοίχημα ότι 9 στους 10 επιβάτες της ΟΑ δεν έχουν πάρει μυρωδιά ότι κάτι άλλαξε στο branding μετά την αλλαγή...
 
Top