ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

ionathan

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/03/2006
Μηνύματα
8
Likes
0
Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Δεν κάνουμε πόλεμο, ζητούμε μόνο ισονομία, δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines
" Γιατί στείλαμε την Ολυμπιακή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο "


Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines, κ. Θ. Βασιλάκης, εξηγεί για πρώτη φορά τους λόγους που προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά της πολιτείας και της ΟΑ και μιλάει για τα εμπόδια που συνάντησαν οι μέτοχοι της εταιρείας προκειμένου να καταφέρουν να την αναπτύξουν τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά ως μια υγιή επιχείρηση. «H Aegean δεν κάνει πόλεμο με κανέναν. Δεν επιδιώκει το κλείσιμο καμιάς εταιρείας, κρατικής ή ιδιωτικής. Ούτε ασφαλώς αποβλέπει σε κανένα μονοπώλιο. Ζητάει ισονομία. Τους νόμους εγώ τους υπακούω και ζητώ απλά να τους υπακούουν και αυτοί που τους έγραψαν» λέει χαρακτηριστικά. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines αποκαλύπτει για πρώτη φορά τους λόγους που ενδιαφέρθηκε για την εξαγορά της ΟΑ και, όπως λέει, αυτό έγινε με παρότρυνση των εκάστοτε κυβερνήσεων της χώρας καθώς ήταν η μόνη ελληνική ιδιωτική αεροπορική εταιρεία και σημειώνει: «Αργότερα εισπράξαμε την κατακραυγή των εργαζομένων της ΟΑ, κατά την άποψή μου αδικαιολόγητα. Τα δικά τους αδιέξοδα έχουν αφετηρίες πολλών ετών πριν από τη δημιουργία της Aegean. Αποσυρθήκαμε και βγάλαμε και ανακοίνωση ότι δεν μας ενδιαφέρει η ΟΑ. Τίποτα μα τίποτα από τα στοιχεία τα οποία ήσαν σε θέση να δώσουν δεν χρησιμοποιήσαμε σε καμία περίπτωση». Ο κ. Βασιλάκης περιγράφει τέλος τους στόχους και τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας με τις πτήσεις προς Σόφια, Σάμο και Βουκουρέστι από τον Οκτώβριο, την παραγγελία των αεροσκαφών Airbus και την προσπάθεια που γίνεται για να εκδοθούν άδειες δρομολογίων από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ελλάδας και τρίτων κρατών για Κωνσταντινούπολη, Βελιγράδι και Κάιρο.
 
vasika opios kserei na diavazei isologismous -oi gnorizontes kseroun ti enoo- mporoun na katalavoun se ti thesi vriskete i eteria....

opote min vazoume ta fotostefana opote mas aresei... giati telika siniditopio oti kathe klados echei kai tin diki tou "klika" kai kathe melos autis epilegmenous promitheutes...iaponikon macherion
 
Σε αλλο θεμα https://www.airliners.gr/community/posting.php?mode=reply&t=1986
ψαχνουμε τις τελευταιες οικονομικες καταστασεις (Ισολογισμος 31ης Δεκ 2004,05 και Αποτελεσματα Χρησης Ετων 2004-2005)

Μηπως μπορει καποιος να τα μοιραστει μαζι μας? Υποψιν οτι αυτα ειναι δημοσιευμενα εγγραφα και δεν ψαχνουμε "μυστικες" εσωτερικες αναφορες.

Οντως θα ειναι ενδιαφερον να δουμε και τα οικονομικα στοιχεια και ισως να ερμηνευσουμε και καποια απο τα μελλοντικα σχεδια της εταιρειας.
 
mporei na to sizitame se allo thema alla epidi diavasa kai ego tin sinenteuksi emesa i amesa o "little billy" richnei voles trigiro me vasei ta oikonomika.
 
Όποιος χρειάζεται τους ισολογισμούς της Aegean από το 1997 έως σήμερα ας μου στείλει ένα email με τις χρονιές που θέλει. johnyk123@yahoo.gr

Γιάννης
 
Opoios thelei isologismous tis OA pou tha tous VREI????
Toulaxiston i Aegian dimosieuei simfwna me tous nomous i oa opte thelei kai mporei.!!!!!!!!!Auto tha pei isonomia.!!!!!!!!!!!!!
 
Υπήρξαν δύο μόνο σοβαρές προσπάθειες πώλησης της ΟΑ, το 1999-2000 και το 2004-2005. Στις περιπτώσεις αυτές, με παραίνεση των συμβούλων που είχε προσλάβει ο μέτοχος της ΟΑ (Υπ. Οικονομικών) δημιουργήθηκε ένα data-room που περιείχε όλα τα στοιχεία της ΟΑ, ακόμη και τα πιο απόρρητα (οικονομικά, στρατηγικές, επιχειρησιακά, κα).
Η Aegean συμμετείχε σαν πιθανός αγοραστής και στις 2 αυτές περιπτώσεις και μέσω αυτής της ιδιότητος είχε πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία της ΟΑ.
Πιστεύω ότι δεν είναι σύμπτωση ότι και οι δύο προσφυγές στην Ευρωπαϊκή ένωση έγιναν μέσα σε ένα δεκαήμερο από την αποχώρηση των συμβούλων της Aegean από το προαναφερόμενο data-room.
 
Αγαπητέ Θόδωρα, μήπως να το ξανασκεφτείς αυτό το "δεν μας ενδιαφέρει η ΟΑ" και να κατεβάσεις καμμιά σοβαρή πρόταση εξαγοράς και να βοηθηθεί έτσι ο ανταγωνισμός, μιας και έχουν μπει και νέοι πάιχτες και πάνε να χαλάσουν το μονοπώλειο. Άντε μπράβο να πέσουν λίγο και οι μισθοί των Κ2, των συνοδών και της επίγειας εξυπηρέτησης. Να στρώσει λίγο η αγορά.

δικός σου
 
Ναι Θόδωρε, συμφωνώ με τον άνωθι προλαλήσαντα.
Πάρε την ΟΑ, κόψε από Κ2, αεροσυνοδούς , έδαφος κλπ και δώσε στους Κ1 να στρώσει επιτέλους η αγορά...
 
Επιτέλους μια σοβαρή πρόταση .Η Aegean για μια ακόμη φορά αλλάζει το τοπιο .Οι ουρανοί είναι δικοί μας .
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top