Συγχώνευση Cyprus Airways - Eurocypria

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για τα αεροσκαφη και τα πληρωματα κρατα μια πισινη το μονο σιγουρο οι προορισμοι. ;)
 
Σε εκτακτη γενικη συνελευση που εγινε σημερα ο προεδρος επιγραμματικα δηλωσε....
:arrow: Η συγχωνευση θα ενδυναμωση την εταιρια
:arrow: Οι Κυπριακες μπορουν να αναλαβουν τις εργασιες της Γιουροσυπρια
Οι ζημιες οφειλονται
:arrow: Τουρκια
:arrow: Ηφαιστειο
:arrow: πετρελαιο
:arrow: Και κατι καινουργιο η δυναμικη εμφανιση της Olympic Air
Μετρα
:arrow: Αυξηση των πτησεων σε περιοχες της Ρωσιας
:arrow: Την μισθωση αλλων 3 Α320 (το πρωτο το Νοεμβριο και τα αλλα δυο Φεβραρη του 2011)
:arrow: Προσπαθεια για να βρεθουν αγοραστες για τα 3 ιδιοκτητα

Αυτα για να δουμε τι θα γινει,οι ειδησεις λενε οτι το Νοεμβριο η Γιουροσυπρια βαζει λουκετο.
http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/315268
 
Τουρκία,Ηφαίστειο,πετρέλαιο.........ο πρόεδρος το ότι απο πλευράς δοιήκησης υπάρχει μια ανικανοτήτα και έλλειψη γνώσης στις αεροπορικές επιχειρήσεις το αγνόησε?Ο εν λόγω κύριος ήταν μηχανικός των Κ.Α.Αυτο απο μόνο του δηλώνει πως δεν έχει ουτε τις γνώσεις ούτε την εμπηρία για να παίρνει αποφάσεις για μια αεροπορική εταιρία και το μέλλον της.

Είναι γνωστό οτι ειναι πιόνι του μεγαλύτερου κυπριακού πολιτικού κόμματος(ΑΚΕΛ) και επειδή έρχονται εκλογές σε 4 μήνες στο νησί,προσπαθεί να πείσει τους εργαζόμενους των Κ.Α να αποδεκτούν τη Eurocypria,αν δεν τα καταφέρει, το κομμα χρεώνεται το κλείσιμο της και αυτόματα χάνει ψήφους.Μέρος αυτού του παιχνιδιού ήταν και η ανακοίνωση των 25 εκατομμυρίων ζημιάς το πρώτο εξάμηνο,ποσό που μαγειρεύτηκε στα λογιστικά γραφεία της εταρίας για να τρομοκρατήσει τους υπαλλήλους.
 
στο υπόλοιπο κείμενο εκτός από αυτό που παραθέτω ίσως και να συμφωνώ μαζί σου.

fujitsu346":nkq4awsj said:
Τουρκία,Ηφαίστειο,πετρέλαιο.........ο πρόεδρος το ότι απο πλευράς δοιήκησης υπάρχει μια ανικανοτήτα και έλλειψη γνώσης στις αεροπορικές επιχειρήσεις το αγνόησε?Ο εν λόγω κύριος ήταν μηχανικός των Κ.Α.Αυτο απο μόνο του δηλώνει πως δεν έχει ουτε τις γνώσεις ούτε την εμπηρία για να παίρνει αποφάσεις για μια αεροπορική εταιρία και το μέλλον της.
.

Από πού κρίνεις ότι ένα μηχανικός γενικά δεν έχει τις γνώσεις ? Την εμπηρία για να παίρνει αποφάσεις πίστεψε με την έχει ίσως και πολύ περισσότερο από οπιοδήποτε άλλο. Τώρα στο θέμα των γνώσεων, από που και ως που ξέρεις τι έχει τελειώσει ο καθένας ή σε τι πόστα ήταν??? Δλδ αυτό που θέλω να σου πώ είναι οτι άμα κάποιος έχει τα προσόντα γιατί οχι? Μπορει να έχει τελιώσει κάποιος το Cranfield μηχανικός και να έχει κάνει και Msc Air Transport Management στο City..........

ΠΡΟΣΟΧΗ δεν μιλάω για το συγκεκριμένο άτομο!!! Αλλά γενικα....


μεγαλύτερου κυπριακού πολιτικού κόμματος(ΑΚΕΛ)

οπως επίσης μην το πάμε πολιτικά γιατί ισώς καποιος να εχει διαφορετική άποψη. ;)
 
Επειδή ακριβώς όπως πολλοί άλλοι και αυτός ηταν ''αλεξιπτωτιστής'' απο την κυπριακή κυβέρνηση,ξύπνησε μια μέρα και του είπαν,σε βάζουμε πρόεδρο.

Πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να παίρνει αποφάσεις με κριτήρια το κέρδος και την ανέλιξη της εταιρίας,οταν παίρνει εντολές απο πιο πάνω (πολιτικούς,οικονομολόγους,δικηγόρους,λογιστές και διάφορους άλλους άσχετους με το χώρο) που έχουν διαφορετικά συμφέροντα,ή σπούδασαν και αυτοί στο κλάδο αεροπορικών επειχηρήσεων και ηταν στην ίδια πτήση με τον Michael O'Leary το 1987 για Αμερική για να μελετήσουν το μοντέλο της Southwest.

Ισχηρίζεται οτι η ανάλυψη εργασιών της Eurocypria είναι εφικτή,με αποτέλεσμα να γίνεται περίγελο των εργαζομένων των Κ.Α. και να τους προκαλεί.Πόσο τεράστιο είναι το φάσμα γνώσης και εμπειρίας του,ώστε να κάνει τετοια δήλωση?Η μήπως είναι ολος ο κόσμος χαζός και αυτός και αυτοί που αντιπροσοπεύει θα πάρουν το επόμενο Ernst & Young Entrepreneur of the Year Award.

Η Κυπριακή κυβέρνηση μέσο Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού επιδότησε την Ryanair,θα επιδότησει τις Ρωσσίκες εταιρίες μετά απο επίσκεψη του Ρώσσου πρόεδρου,και η διήκηση η οποια το μεγαλύτερο ποσοστό είναι διορισμένη απο την ιδια κυβέρνηση δεν αντιδρά για τους ευνόητους λόγους.

Οσο για το πιο μεγάλο κόμμα,παω πάσο,δεύτερο πιο μεγάλο? τρίτο? τέταρτο? θες πέμπτο? το θέμα ειναι οτι 300 εργαζόμενοιτης Eurocypria μαζί με τις οικογένειες τους ειναί αρκετοί ψήφοι και δεν πρέπει να χάθουν.
 
Με το παράδειγμα του Michael O'Leary έρχεσαι στα λόγια μου περι προεδρων....λογιστής ήταν.....

Και σου ξαναλέω συμφωνώ μαζί σου στα περί ακελ κλπ...... ;)

εκει που δεν συμώνησα ήταν στο σχολιο περι μηχανικών.......πιο απλα δεν μπορο να στο εξηγήσω.....
 
Φίλε fujitsu346 ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα διαφωνήσω μαζί σου σε όσα είπες για τις ψήφους στις επερχόμενες εκλογές. Στην Κύπρο ο κόσμος ψηφίζει με βασικό κριτήριο την ιδεολογία του πατέρα, παππού, προπάππου κτλ. χωρίς να αναπτύσσει ο κάθε ψηφοφόρος από μόνος του τη δική του άποψη. Πρόσφατα μίλησαν για εσχάτη προδοσία, παγοποίηση των διαπραγματεύσεων και γενικά έκριναν αρνητική την κυβέρνηση μέχρι τώρα. Όμως θα δεις οτι στις επόμενες εκλογές το συγκεκριμένο κόμμα απλά θα χάσει δύναμη της τάξεως του 1-2%. Ο καθένας σκέφτεται το συμφέρον του, επίσης. Όλο και κάποιο γνωστό, φίλο, συγγενή, κουμπάρο θα έχει σε κυβερνητική θέση για να τον "βολέψει". Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν σε κλειστές κοινωνίες, όπως η κυπριακή. Και αυτό συμβαίνει με τους περισσότερους ψηφοφόρους από όλα τα κόμματα. Εν πάσει περιπτώση, να επιστρέψω στο θέμα! Σε ένα άλλο ρεπορτάζ που διάβασα αναφέρει πως ο μεγαλύτερος διαχειρηστής των Κ.Α. είναι η κυβέρνηση με ποσοστό μετοχών 69,5%. Αυτό αυτόματα σημαίνει πως οποιαδήποτε απόφαση και να βγει προς ψήφηση, θα είναι προς το συμφέρον της κυβέρνησης. Κατά τη δική μου άποψη, τέτοια κεφάλαια πρέπει να τα διαχειρίζονται εξίσου η κυβέρνηση και διάφοροι άλλοι επενδυτές, έτσι ώστε το ποσοστό της ζημιάς που καταγράφει η εταιρία να μειωθεί, καθώς θα υπάρχουν περισσότερες επενδύσεις, νέες ιδέες. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό αυτό, αφού πάντα η κυβέρνηση διαχειριζόταν το μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών της εταιρίας. Από τη στιγμή λοιπόν που οι δύο εταιρίες διαχειρίζονται από το ίδιο κεφάλεο, το θεωρώ αν όχι παράλογο, αχρείαστο το γεγονός να υπάρχουν δύο μεγάλοι "ζημιογόνοι" πόροι στην οικονομία της χώρας. Αν γίνουν οι σωστές κινήσεις από τις δύο πλευρές, ίσως η οικονομία της Κύπρου να αυξηθεί περισσότερο (συνεπώς και του αερομεταφορέα - όπως κι αν ονομάζεται αυτός).

http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/financials/315282
 
fujitsu346":3enl0gyo said:
Επειδή ακριβώς όπως πολλοί άλλοι και αυτός ηταν ''αλεξιπτωτιστής'' απο την κυπριακή κυβέρνηση,ξύπνησε μια μέρα και του είπαν,σε βάζουμε πρόεδρο.

Πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος να παίρνει αποφάσεις με κριτήρια το κέρδος και την ανέλιξη της εταιρίας,οταν παίρνει εντολές απο πιο πάνω (πολιτικούς,οικονομολόγους,δικηγόρους,λογιστές και διάφορους άλλους άσχετους με το χώρο) που έχουν διαφορετικά συμφέροντα

Όπως γίνεται σε κάθε εταιρεία ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου εκπροσωπεί τον μέτοχο ο οποίος τον επιλέγει για τη θέση αυτή με τα δικά του κριτήρια. Άυτό είναι θέμα του μετόχου είτε μας αρέσει είτε όχι και γίνεται παντού ακόμα και σε εισηγμένες εταιρείες. Όταν ο βασικός μέτοχος είναι το κράτος και πάλι αυτός θα φυτέψει όποιον θέλει για να τον εκπροσωπήσει. Συμφωνούμε ότι κάποιες φορές, κάποιοι άνθρωποι, σε κάποιες θέσεις, δεν μπορούν να πάρουν σωστές αποφάσεις αλλά.... this is life.
 
Οι Κ.Α πρόκειται να "υιοθετήσουν" τον στόλο της Eurocypria. Αεροσυνοδοί των Κ.Α. μου είπαν πως θα ξεκινήσουν εκπαίδευση τις επόμενες βδομάδες στα Boeing, καθώς η μίσθωση των τεσσάρων από τα έξι λήγει σε 1,5 χρόνο. Λογικά και οι φροντιστές της Eurocypria (όσοι μείνουν βέβαια) θα ξεκινήσουν εκπαίδευση στα Airbus.
 
Μπορει να δουμε τα Β738 σε livery των Κυπριακων αφου θα μεινουν πανω απο ενα χρονο σ'αυτες??????
 
Top