Swissair DC-8

convair":3j4879a3 said:
Το θέμα της απομίμησης νομίζω ότι είναι περισσότερο μια γενικευμένη απλούστευση παρά στοιχειοθετημένη άποψη. Από που ακριβώς βγαίνει το συμπέρασμα ότι το DC-8 είναι κόπια του B-707; Νομίζω ότι όπως το L-1011 δεν είναι κόπια του DC-10, το CV-990 δεν είναι κόπια του Β-707, έτσι και το DC-8 είναι απολύτως "γνήσιο".
off topic αλλά σωστότατη η άποψη σου. Επειδή ακούω το ίδιο πράγμα όλα αυτά τα χρόνια από διάφορους, με τόσους τύπους αεροσκαφών είναι φυσιολογικό αρκετοί να μοιάζουν μεταξύ τους, ειδικά αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία και έχουν τον ίδιο αριθμό κινητήρων. Όμως το καθένα είναι απολύτως γνήσιο, εκτός από σπάνιες εξαιρέσεις.

Πίσω στο θέμα μας...
 
Μιας και ξαναθυμηθήκατε αυτό το θέμα, σας υπενθυμίζω την φωτογραφία που έχω ανεβάσει:

gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=22223

Έψαξε ο φίλος μου και βρήκε και άλλες δύο φωτογραφίες που τις ένωσα και την ανεβάζω σήμερα:

gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=22799

Ποιος μιλά για χαντάκι (είχε και κροκόδειλους;) στο τέλος του διαδρόμου προσγείωσης; δεν υπήρχε ή υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα από τότε στην περιοχή.
Απλώς ο διάδρομος είναι υψηλότερα του δρόμου και υπάρχει 30% κλήση.

Υ.Γ. Η συζήτηση για ποιο α/φ ήταν καλύτερο, με εντυπωσίασε, κανένας δεν ανάφερε το επίπεδο θορύβου στο Β707. Με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν απαράδεκτο. Εν αντιθέσει το επίπεδο θορύβου του Β742 ήταν υποφερτό και με τα σημερινά δεδομένα. Δεν έχω πετάξει με Α380 αλλά το Β747 δεν νομίζω να έχει ξεπεραστεί από κανένα άλλο α/φ.
Μέσα και έξω ήταν και είναι κούκλα. (το λέω και ας είμαι υπέρμαχος της Airbus)
Υ.Γ.2. Παρατηρήσατε στην φωτό το βουνό; Δεν έχει σπίτια τώρα άμα βγάλετε την ίδια φωτό πόσες πολυκατοικίες θα μετρήσετε; Εγώ θυμάμαι ότι πάνω από το νεκροταφείο της Γλυφάδας ήταν κατσάβραχα και χωματόδρομοι, τώρα ολόκληρη πολιτεία.
 
Ίσως το βρεις στην Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων. Ο κος Ι. Παπαδόπουλος με είχε εξυπηρετήσει άψογα το 1987 (τότε ήταν στο Ελληνικό δίπλα στην ΟΑ)...είχα διαβάσει το αυθεντικό πόρισμα ενός από τα πρώτα αεροπορικά δυστηχήματα στην Ελλάδα (SX-BAI).
Μακάρι να τα "σκανάρουν" όλα και να τα "ανεβάσουν" στον ιστότοπό τους για εμάς τους ρομαντικούς άλλων εποχών...εθελοντές θα βρούμε πολλούς..!
 
Το ογκώδες πόρισμα της 8μελούς Ελληνικής επιτροπής στην οποία επιπρόσθετα συμμετείχαν Ελβετοί και Αμερικανοί εμπειρογνώμονες και το οποίο εκδόθηκε στις 9/7/1981, θεωρούσε σαν αίτιο ότι «το πλήρωμα προσγείωσε το αερ/φος αρκετά καθυστερημένα, με ταχύτητα μεγαλύτερη της κανονικής, μετά από μια μη σταθεροποιημένη τελική προσέγγιση. Το πλήρωμα δεν εφάρμοσε έγκαιρα και πλήρως τα συστήματα των φρένων (φρένα τροχών και ανάστροφη ώση). Ειδικότερα τα φρένα των τροχών, μετά την επαφή με τον διάδρομο κάτω από γνωστές δυσμενείς συνθήκες, έτσι που δεν ήταν πλέον δυνατόν το αεροσκάφος να σταματήσει τουλάχιστον πριν το τέλος της ζώνης ασφαλείας (του αεροδρομίου).»

(από το βιβλίο "Η ιστορία των δημοσίων αερομεταφορών στην Ελλάδα" έκδοση 11Aviation, 2009 όπου περιγράφεται με αρκετές λεπτομέρειες)
 
Top