vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Η αρχική αγορά του Ε/Π (τα πρώτα 4) έγινε από το Λιμενικό Σώμα το 1999. Το ΛΣ, ως Σώμα Ασφαλείας (μη ανήκοντας δηλαδή στις Ένοπλες Δυνάμεις), δεν μπορούσε να αγοράσει military version. Οπότε η αγορά του AS-332 C1 ήταν λογική.
Η επόμενη αγορά (τα επόμενα 4), έγινε από την ΠΑ το 2003 (μιλάω για ημερομηνίες παράδοσης και όχι παραγγελίας). Το ελικόπτερο που πήραμε σε αυτήν την δεύτερη αγορά, είναι ένα υβρίδιο μεταξύ του 332 και του 532 (να το πω 432 ή θα γελάει όλη η Eurocopter flesland; ). Έχει κάποια από τα features της military version - αν και όχι όλα. Ως χρήστης, αν μου λέγατε τώρα να παραγγείλω κάποιο ελικόπτερο (έχοντας ως δεδομένο ότι ήδη το ΛΣ μου έχει παραχωρήσει 4 332), θα έπαιρνα πάλι 332 αλλά με κάποιες προσθήκες/μετατροπές, οι οποίες δεν είναι επί του παρόντος (αλλά θα το ξαναπώ, χρειάζομαι/όμαστε aircondition. Η καμπίνα και το κόκπιτ το καλοκαίρι βράζουν...).
Το 2004, αγοράστηκαν (λένε κάποιοι πως αγοράστηκαν από την "γνωστή" Γιάννα) άλλα 2 Ε/Π σε διαμόρφωση medevac. Τα ελικόπτερα ήταν ολόιδια με τα 4 "δεύτερα" με έξτρα όμως εξοπλισμό (ο οποίος φυλάσσεται στην Ελευσίνα και μπορεί να επανατοποθετηθεί στο Ε/Π σε 6 ώρες αν δεν κάνω λάθος (VanGas ) αν αυτό απαιτηθεί. Για την ώρα, χρησιμοποιούνται όπως και τα υπόλοιπα ελικόπτερα σε ρόλο SAR/αεροδιακομιδών.
Το 2780 δεν το έχω δει ακόμα, αλλά δεν νομίζω να διαφέρει από τα υπόλοιπα, εξαιρουμένου του καινούργιου ικανότερου FLIR.
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, όχι ευρέως γνωστές, που επέβαλλαν την αγορά και χρήση του Ε/Π αυτού. Οπότε το 332 είναι fully justified imho.
Η επόμενη αγορά (τα επόμενα 4), έγινε από την ΠΑ το 2003 (μιλάω για ημερομηνίες παράδοσης και όχι παραγγελίας). Το ελικόπτερο που πήραμε σε αυτήν την δεύτερη αγορά, είναι ένα υβρίδιο μεταξύ του 332 και του 532 (να το πω 432 ή θα γελάει όλη η Eurocopter flesland; ). Έχει κάποια από τα features της military version - αν και όχι όλα. Ως χρήστης, αν μου λέγατε τώρα να παραγγείλω κάποιο ελικόπτερο (έχοντας ως δεδομένο ότι ήδη το ΛΣ μου έχει παραχωρήσει 4 332), θα έπαιρνα πάλι 332 αλλά με κάποιες προσθήκες/μετατροπές, οι οποίες δεν είναι επί του παρόντος (αλλά θα το ξαναπώ, χρειάζομαι/όμαστε aircondition. Η καμπίνα και το κόκπιτ το καλοκαίρι βράζουν...).
Το 2004, αγοράστηκαν (λένε κάποιοι πως αγοράστηκαν από την "γνωστή" Γιάννα) άλλα 2 Ε/Π σε διαμόρφωση medevac. Τα ελικόπτερα ήταν ολόιδια με τα 4 "δεύτερα" με έξτρα όμως εξοπλισμό (ο οποίος φυλάσσεται στην Ελευσίνα και μπορεί να επανατοποθετηθεί στο Ε/Π σε 6 ώρες αν δεν κάνω λάθος (VanGas ) αν αυτό απαιτηθεί. Για την ώρα, χρησιμοποιούνται όπως και τα υπόλοιπα ελικόπτερα σε ρόλο SAR/αεροδιακομιδών.
Το 2780 δεν το έχω δει ακόμα, αλλά δεν νομίζω να διαφέρει από τα υπόλοιπα, εξαιρουμένου του καινούργιου ικανότερου FLIR.
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν κι άλλες παράμετροι, όχι ευρέως γνωστές, που επέβαλλαν την αγορά και χρήση του Ε/Π αυτού. Οπότε το 332 είναι fully justified imho.