Sukhoi Superjet 100

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Παύει εντελώς η ρωσική συμμετοχή στo Sukhoi Superjet 100 και την ιδιοκτησία του προγράμματος μοιράζονται η επενδυτική εταιρεία Markab (από τα UAE) με 49%, η ιταλική Studio Guidotti 41% και η ιταλική αεροδιαστημική Leonardo το υπόλοιπο 10%.

Η Markab αγοράζει το ποσοστό της ρωσικής United Aircraft Corporation (UAC) η οποία αποχωρεί από το πρόγραμμα.

Εφόσον δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις, το πρόγραμμα θα νεκραναστηθεί. Η Markab δηλώνει πως στοχεύει κυρίως στις αγορές των ΗΑΕ και της Ινδίας.

Η γραμμή παραγωγής θα κατασκευαστεί στο Al Ain International Airport στο Αμπού Ντάμπι. Αν έχω καταλάβει καλά, θα είναι η πρώτη φορά που αεροσκάφη θα κατασκευάζονται στα Εμιράτα.

Οι κυρώσεις είχαν πλήξει καίρια το πρόγραμμα, αφού το Sukhoi Superjet 100 έχει πολύ μεγάλο ποσοστό δυτικών εξαρτημάτων.

 
Είμαι πολυ περίεργος να δώ πώς θα εξελιχθεί το θέμα..
Θα αλλάξει και η χώρα του design; Θα ξαναπεράσει certification ή απλά χώρα παραγωγής;

Αν δεν διορθώσει όμως το customer support και το parts availability, δεν θα πάει πουθενά πάλι.
 
Σωστή παρατήρηση, όποιος το εμπιστεύτηκε αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα υποστήριξης (πριν τον πόλεμο, πάντα).
Από τον Μάρτιο του 2022 έχει ανακληθεί και το certificate of airworthiness.

Όσο για customer support και το parts availability, από τη στιγμή που παύουν να έχουν λόγο οι Ρώσοι, μόνο καλύτερα μπορεί να πάει.

Αλλά ναι, έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του. Ας ελπίσουμε να πάει καλά, αφού από τεχνολογικής πλευράς είναι κατά πολύ μεγάλο ποσοστό δυτικό πρότζεκτ (πάνω από το 60% των εξαρτημάτων, αν θυμάμαι καλά, τώρα λογικά θα γίνει εξ ολοκλήρου).
 
CityJet και Interjet τα επέστρεψαν τάχιστα.
Θα είναι στοίχημα και μάλλον θα πρέπει να δώσουν δωρεάν για αρχή ωστε να τσιμπήσουν κανένα πελάτη.
Με ανταγωνισμό από Ε2 και Α220, μόνο για Ρωσική αγορά το βλέπω
 
Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί με είχε συναρπάσει. Μου άρεσε πολύ ο σχεδιασμός, τόσο έξω όσο και μέσα. Γενικά επειδή μου αρέσει το καινούριο ενθουσιάζομαι εύκολα. Όμως για τους επιβάτες και τις αεροπορικές μεγαλύτερη σημασία από την όψη έχει η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η οικονομικότητα και οικολογικότητα ενός αεροσκάφους. Δεν ξέρω οι αλλαγές στo ιδιοκτησιακό καθεστώς ή στον τρόπο και τα μέσα παραγωγής που θα οδηγήσουν. Σε γενικές γραμμές είμαι φίλος των "περιφερειακών" αεροσκαφών, αν και καθόλου τεχνοκράτης. Μου λείπει λίγο το στοιχείο του ενθουσιασμού, της δουλειάς από αγάπη για αυτό που κάνεις, της ζωής. Ακόμη και αυτά τα άψυχα αντικείμενα, τα αεροπλάνα, κατασκευάζονται για να χρησιμοποιηθούν από ζωντανούς οργανισμούς, και στην ιδανική περίπτωση πρέπει να είναι χαρά μας να μπαίνουμε σε αυτά. Εννοώ ότι αυτός ή αυτοί που συνεργάζονται στο σχεδιασμό και παραγωγή τους πρέπει και οι ίδιοι να χαίρονται με αυτό, να εργάζονται πρόθυμα και όχι εξαναγκαστικά ή με το ζόρι, να προσφέρουν νέες ιδέες και να διαλέγουν τα καλύτερα υλικά. Τότε το όλο εγχείρημα μπορεί να έχει και επιτυχία.
 
Για τους επιβατες νομίζω το μόνο που έχει σημασία είναι να είναι καινούριο το Α/Φ να είναι γνωστής αεροπορικής Εταιρείας και κατά προτίμηση όχι ελικοφόρο....

Η ασφάλεια παίζει ρόλο μόνο αν έχει γίνει κάτι και το μάθουνε μέσα από την τηλεόραση. . . άντε να εξηγήσεις σε ένα επιβατη ότι το ταδε Α/Φ δεν είναι το πιο ασφαλές ή ότι το πιο ασφαλες regional jet είναι βραζιλιάνικης σύλληψης. . .!

Τα οικονομικά, αξιοπιστία και άλλα τεχνικά στοιχεία αφορούν στον Εκμεταλλευτή, τους μηχανικούς συντήρησης και τους χειριστές και καθόλου τον επιβάτη.

Τα "οικολογικά" είναι για το μαρκετινκ και κάποιους επιβατες...
 
Λιγο προπαγανδα αλλά απ΄ ότι φαίνεται το 'προχωράνε'! . . . SSJ NEW
 
Το SSJ-new είναι η all-russian έκδοση, χωρίς δυτικά εξαρτήματα. Αν έχω καταλάβει καλά, μετά το rebranding, ο κατασκευαστής έγινε Yakovlev (τέρμα το Irkut και το Sukhoi).

Δεν έχουμε νεότερα από την πώληση του προγράμματος του αρχικού Superjet (με δυτικά εξαρτήματα) σε αραβικά funds και τι θα σημάνει αυτό (δύο ανεξάρτητες γραμμές παραγωγής?).
 
Top