Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οι λέξεις κλειδιά είναι:
<Ο νομικός σύμβουλος των ΚΑ Πόλυς Πολυβίου σημείωσε ότι οι δύο ενδιαφερόμενοι επενδυτές έχουν δείξει ενδιαφέρον μόνο για τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας.>
Ο στόλος των 6 Α320 μπορεί να έχει μέσο όρο ηλικίας 11,8 έτη αλλά άμα βρεθεί η σωστή τιμή, κάτι θα μαζέψουν. Όχι σαν εμάς τους άχρηστους που έχουμε 2 Α340 απούλητα, είμαστε υπεράνω.

Μάλλον οι Κυπριακές Αερογραμμές θα είναι παρελθόν σύντομα. :(

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... rways.html

Κρίμα που θα καταλήξουν στην κατηγορία ΥΚ που το 2010 φαλίρισε και άντεξαν 35 χρόνια.
Η CY θα αντέξουν πάνω από 66 χρόνια; :(
 
airzena":19nw0ol9 said:
Ο στόλος των 6 Α320 μπορεί να έχει μέσο όρο ηλικίας 11,8 έτη αλλά άμα βρεθεί η σωστή τιμή, κάτι θα μαζέψουν.

Είναι ιδιόκτητα; γιατί νομίζω ότι είναι όλα τα υπάρχοντα σε operating lease?

airzena":19nw0ol9 said:
Όχι σαν εμάς τους άχρηστους που έχουμε 2 Α340 απούλητα, είμαστε υπεράνω.
Δεν είμαστε υπεράνω. Είμαστε ανίκανοι.
 
Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για απόκτηση της εταιρείας των Κυπριακών Αερογραμμών από την Aegean και την Ryanair, δήλωσε στο ΡΙΚ ο υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης.
http://www.riknews.com.cy/index.php/new ... -rik-video

Εαν προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι η ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς και της οικονομίας του νησιού θα πουλήσει το σήμα, τις διακρατικές συμφωνίες και τα σλοτς σε όποιον επενδυτή δεσμευθεί να εξυπηρετήσει τους περισσοτέρους προορισμός και να φέρει τους περισσοτέρους επιβάτες.

Προσλαμβάνοντας όποιους και όσους αυτός κρίνει και πληρώνοντας τους τόσα όσα πληρώνουν και οι ανταγωνιστές των ΚΑ τους δικούς τους υπαλλήλους.
Έτσι θα σωθούν και οι ΚΑ και κυρίως θα αναπτυχθεί η οικονομία της νήσου.

Αλλά υποψιάζομαι πως το μόνο που τους απασχολεί είναι να βρεθεί καινούργιο κορόιδο (μετά τους Κύπριους φορολογούμενους) για να ταΐζει από τη δική του τσέπη τους βολεμένους υπαλλήλους των ΚΑ.
 
Τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας δεν είναι τα αεροσκάφη (όπως νόμιζα), τα περιουσιακά στοιχεία είναι το Cargo , η τεχνική βάση, αλλά και συμμετοχή στη Swissport

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... lokes.html
 
απλο-Κυπριαστί, αέρας κοπανιστός.
 
Oι Κύπριοι δεν θέλουν να καταλάβουν ότι η CY όχι μόνο δεν αξίζει ούτε μισό ευρώ αλλά κι ότι κανονικά θα πρέπει να δώσουν bonus σε όποιον πάει να σώσει το όνομα. Δεν ξέρω τι κάνουν οι Ιρλανδοί αλλά ο Βασιλάκης ίσως πρέπει να τους βάλει καμιά φωνή και να αποχωρήσει απ' τη διαδικασία μπάς και σοβαρευτούν...
 
Αν ο οποιοσδήποτε επενδυτής υποσχόταν στη κυβέρνηση και φυσικά στους συνδικαλιστές πως θα εξακολουθήσει να εργοδοτεί τους ίδιους εργαζόμενους με τους ίδιους μισθούς και κανονισμούς εργασίας βεβαίως και θα τη δίναν τσάμπα!
Αλλά κάποιο τόσο μακάκα δεν προκειται να βρουν στον αιώνα τον άπαντα...
 
Έτσι ακριβώς και είμαι βέβαιος ότι ούτε η Α3 ούτε η FR θέλουν να μπλέξουν με τέτοιες ιστορίες. Τη δεδομένη στιγμή, κι όπως εξελίσονται τα πράγματα, συμφέρει τις ενδιαφερόμενες να αράξουν και να περιμένουν το λουκέτο...
 
Νομιζω ολοι το γνωρίζουν ότι τόσο η κυβέρνηση όσο και οι FR -A3 περιμένουν το λουκέτο. Η μεν θα καρπωθεί την Ρωσική αγορά και η άλλη την Μέση Ανατολή, τόσο απλά.
 
Top