Συμφωνώ κι εγώ με τα τελευταία σχόλια για την ηλικία του στόλου της ΟΑ. Με την έξοδο των Β747 και των Β737-200 η μέση ηλικία μειώθηκε. Εξάλλου, εκτός από τα Α340, ας μην ξεχνάμε και τα Β717 που είναι επίσης πρόσφατα.
Από την άλλη, όμως, ο "GeorgeGR" δεν έχει άδικο. Ο μέσος επιβάτης που δεν ξέρει και πολλά στοιχεία για το αεροπλάνο που τον μεταφέρει, κρίνει την ηλικία του αεροπλάνου από το τι βλέπει (κυρίως στο εσωτερικό του). Πετώντας πρόπερσι με Α320 της Lufthansa κατασκευής 1991 (D-AIQH), δεν είδα διαφορά στο εσωτερικό του αεροπλάνου σε σχέση με αεροπλάνο της LH 5 χρόνια νεώτερο
Σε αυτό τον τομέα η ΟΑ τα πάει μέτρια και αναφέρομαι κυρίως στα Β734. Παρά την πρόσφατη ανανέωση (μετά το 2000), οι βαφές κάποιων μεταλλικών μερών των καθισμάτων καθώς και το μπλε χρώμα σε κάποια τραπεζάκια έχουν φύγει σε ορισμένα σημεία και αυτό κάνει σίγουρα κακή εντύπωση.
Σε αντίθεση με την Aegean που προαναφέρθηκε. Τα αεροπλάνα της (Β737 & ATR-72) είναι παρόμοιας ηλικίας με της ΟΑ, αλλά το εσωτερικό τους δείχνει πιο προσεγμένο.
Ξαναλέω, πάντως, ότι μιλάω για τα Β734 της ΟΑ και μόνο. Στο (ένα πλέον) Β733 δεν ισχύει το ίδιο, ούτε στα αεροσκάφη των Μακεδονικών. Και θεωρώ ότι η εικόνα του εσωτερικού της ΟΑ είναι καλύτερη σε σχέση με το τι ίσχυε μερικά χρόνια πριν. Αλλά ορισμένες λεπτομέρειες πρέπει να προσεχθούν.
Υ.Γ. Μακάρι το -BMB να λείπει απλά για συντήρηση. Είχα κάνει ένα πολύ καλό ταξίδι μαζί του πρόσφατα και μάλλον στενοχωρήθηκα :cry: όταν έμαθα ότι έφυγε...