stolos olympiakis?

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διαφωνω με την αποψη οτι τα αεροσκαφη της ΟΑ ειναι πεπαλαιωμενα. Τα 737 Classics (-300, -400 και -500) χρησιμοποιουνται ευρεως απο πολλους εθνικους αερομεταφορεις της Ευρωπης, οπως LH, BA, KL, AF. Η LH χρησιμοποιει επισης Airbus 300-600. Κανενας απο τους παραπανω αερομεταφορεις δε θεωρειται να εχει πεπαλαιωμενο στολο, πολυ απλα διοτι κατι τετοιο δεν ισχυει. Με την ιδια λογικη και τα αεροσκαφη της ΟΑ δεν ειναι παλια. Για αλλη μια φορα θα ηθελα να ζητησω αντικειμενικοτητα απο τους φιλους του Forum, καθοτι αρκετο πολεμο δεχεται ο εθνικος μας αερομεταφορεας απο το εξωτερικο, τουλαχιστον ας μην την πολεμουμε εμεις οι Ελληνες.
 
Εδώ πρέπει να συμφωνίσω με τον φίλο "chrisq". Ο μέσος όρος ηλικίας των αεροσκαφών της Ολυμπιακής είναι 9,79 έτη (Β733, Β734, Α300 και Α340). Το παλαιότερο αεροσκάφος είναι από το 1990. Πιστεύω ότι ένα αεροσκάφος 13 ετών δεν μπορούμε να το πούμε γερασμένο. Και τα αεροσκάφη της Aegean δεν είναι και πολύ νεότερα... μόνο τα ιδιόκτητα AVRO RJ είναι σχετικά καινούργια. Τα Boeing είναι στην ηλικία αυτών της Ο.Α. :!:
 
thelo mono na po oti symfono kai ego me auto pou eipe o filos chisq peri tis ilikias tou stolou.
 
Den tha diafoniso oute ego, aplos i sintirisi tou esoterikou (!) ton aeroskafon tis OA einai xeiroteri tou mesou orou. Petaksa sxetika prosfata me ena A310 tis LH (Etos kataskeuis prin to 1990) kai epatha plaka.

Episis to -BMB ton Makedonikon, brisketai se C-Check, kai den exei epistrafei opos ematha.

Xaireto
Giorgos

Kai diabaste tin megali broma tis ebdomadas sto germaniko forum...
 
Συμφωνώ κι εγώ με τα τελευταία σχόλια για την ηλικία του στόλου της ΟΑ. Με την έξοδο των Β747 και των Β737-200 η μέση ηλικία μειώθηκε. Εξάλλου, εκτός από τα Α340, ας μην ξεχνάμε και τα Β717 που είναι επίσης πρόσφατα.

Από την άλλη, όμως, ο "GeorgeGR" δεν έχει άδικο. Ο μέσος επιβάτης που δεν ξέρει και πολλά στοιχεία για το αεροπλάνο που τον μεταφέρει, κρίνει την ηλικία του αεροπλάνου από το τι βλέπει (κυρίως στο εσωτερικό του). Πετώντας πρόπερσι με Α320 της Lufthansa κατασκευής 1991 (D-AIQH), δεν είδα διαφορά στο εσωτερικό του αεροπλάνου σε σχέση με αεροπλάνο της LH 5 χρόνια νεώτερο :!: Σε αυτό τον τομέα η ΟΑ τα πάει μέτρια και αναφέρομαι κυρίως στα Β734. Παρά την πρόσφατη ανανέωση (μετά το 2000), οι βαφές κάποιων μεταλλικών μερών των καθισμάτων καθώς και το μπλε χρώμα σε κάποια τραπεζάκια έχουν φύγει σε ορισμένα σημεία και αυτό κάνει σίγουρα κακή εντύπωση.

Σε αντίθεση με την Aegean που προαναφέρθηκε. Τα αεροπλάνα της (Β737 & ATR-72) είναι παρόμοιας ηλικίας με της ΟΑ, αλλά το εσωτερικό τους δείχνει πιο προσεγμένο.

Ξαναλέω, πάντως, ότι μιλάω για τα Β734 της ΟΑ και μόνο. Στο (ένα πλέον) Β733 δεν ισχύει το ίδιο, ούτε στα αεροσκάφη των Μακεδονικών. Και θεωρώ ότι η εικόνα του εσωτερικού της ΟΑ είναι καλύτερη σε σχέση με το τι ίσχυε μερικά χρόνια πριν. Αλλά ορισμένες λεπτομέρειες πρέπει να προσεχθούν.

Υ.Γ. Μακάρι το -BMB να λείπει απλά για συντήρηση. Είχα κάνει ένα πολύ καλό ταξίδι μαζί του πρόσφατα και μάλλον στενοχωρήθηκα :cry: όταν έμαθα ότι έφυγε...
 
nai men, ws klassikoi neoellines exoume to stoixeio tis misalodoksias kai tis gkrinias mesa mas alla apo tin alli den mporei kaneis na sygkrinei tin olympiaki me tin swiss. kai an thelei kapoia etairia na epiviwsei se tetoious kairous ta ftina tickets den kanoun tin diafora.
as elpisoume me tin ananewsi tis etairias na pane ta pragmata kalytera kai na dothei perissoteri prosoxi stis leptomereies (ksevamena metalla, ftharmena kathismata klp...)

ayto pou thelw na rwtisw (kapws asxeto vevaia) einai, apo pou vriskei kaneis to registration tou aeroplanou. mono apo to ekswteriko tou? sto eswteriko den yparxei tipota? giati oses fores exw psaksei gia kapoio anagnwristiko sto eswteriko den vrika kati.
a, kai pou mporei kaneis na vrei tin ilikia enos aeroskafous? yparxei kapoia selida sto internet?

eyxaristw
 
Τώρο που αλλού μπορείς στο αεροσκάφος να βρεις το reg. δεν ξέρω. Αλλά, το reg. ενός αεροπλάνου είναι κάτι σαν την πινακίδα αυτοκινήτου (δηλ. μπορεί να αλλάξει αρκετέ φορές στην ζωή ενός Jet)... κάθε αεροπλάνο όμως έχει έναν άλλον αριθμό που είναι το MSN. Π.χ το SX-BMB έχει MSN 27213... Αυτός ο αριθμός είναι ένα στοιχείο που δεν αλλάζει ποτέ σε ένα αεροπλάνο (άρα το SX-BMB σε όποια εταιρεία και να πάει θα έχει πάντα το 27213). Αυτά τα στοιχεία μπορείς να τα βρεις στο http://www.jetphotos.net/census/ εκεί έχει κα την ηλικία ενός αεροσκάφους, με τι reg. πετούσε παλιά κτλ. Δυστυχώς το τελευταίο update της σελίδας έγινε τέλη Ιαν., αλλά δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο site που να γνωρίζω...

Για να ξαναγυρίσω πάλι λίγο στο θέμα: Πριν τέσερα χρόνια (το Μάρτιο 99) είχε πετάξει με ένα B734 από τα μισθωμένα. Η εσωτερική κατάσταση... ήταν το κάτι άλλο. Ένα μόνο θέλω να αναφέρω: Στο κάθισμα το οποίο καθόμουνα δεν ήταν και πολύ στέρεο... αφού το "μαξιλάρι" (να το ονομάσω έτσι μιας και δεν μου έρχεται καλύτερη ονομασία) όταν φτάσαμε το πήρα στο χέρι μου και θα μπορούσα δίχως πρόβλημα να το πάρω στο σπίτι, μιας και δεν ήταν πουθενά στερεομένο (και από ότι είδα δεν ήταν μόσο στο δικό μου κάθισμα έτσι)... ε! κάτι τέτοιο δεν κάνει και πολυ καλή εντύπωση στους επιβάτες!!! Παρόλο που είναι λεπτομέριες, αλλά ακριβώς αυτές είναι οι εντυπώσεις που μένουν στο μέσο επιβάτη... και εδώ υστερεί η ΟΑ.
 
Pantos pistevo oti i meiosi ton dromologion tis OA einai dramatiki....
O adelfos mou thelei na erthei apo Milano-Athina kai den briskei tipota me Olympiaki mexri teli Aprili!

Den katalavaino an gia ti meiosi ftaiei oti den yparxoun aeroplana i ftaiei o polemos sto Irak!

Kai an ftaiei oti den yparxoun aeroplana giati de misthonoun (vlepe SX-BLB)???
 
file alexandre, eiparhei ontos ena (paradehome) mikro stihio sto esoteroko enos aeroplanou pou sou dini merikes plirofories:

thimame mia fora pou eiha petaksi me tin OA apo TXL gia ATH: stin eisodo tou aeroplanou, diladi stin aristeri porta kounisa to kefali mou pros ta pano kai eida eda ena metaliko autokoliko sto opio eida kati stihia gia to aeroplano. distihos thimame mono kati arithmous kai to logotipo tis „Boeing Company“ kai tis „Malaysian Airways“. To aeroplano auto eitan ena apo auta pou eihe pari i olympiaki meso leasing (tote itan akoma bameno sta aspra).
I Malaysian pithanon na eitan o prokathohos
 
Top