Η αντικατάσταση των Dash 8-100 θα είναι μονο εφικτή με το ΑΤR 42-600 STOL που θα αρχίσει να παραγει η ATR μετά το 2023. Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να πετάξει στο Kαστελόριζο απλό 42αρι.Πιθανή αντικατάσταση ενός εκ των δύο γερασμένων DASH8-100 ,αφού πλέον μόνο ένα επαρκεί για την άγονη πτήση του Καστελλόριζου και σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν υπάρχει περιορισμός για το ATR42.
Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);Θα ακολουθήσει και τέταρτο, 42 και αυτό, τα νηολόγια θα είναι μάλλον τα SX-OAY και SX-OAZ. Κάποια σενάρια λένε ότι προορίζονται να αντικαταστήσουν τα -OAW και -OAX, όπως λέει ο Alex-LGSA παραπάνω.
Ναι όντως είπες για ένα. Θεωρώ ότι ένα Dash 8-100 στον στόλο ίσον κανένα, αφού σε περίπτωση βλάβης δεν υπάρχει δεύτερο να καλύψει το Καστελλόριζο.Δεν μίλησα για αντικατάσταση επι του συνόλου των 2 εναπομειναντων αεροσκαφων αλλά μόνο για το 1 και ξαναγραφω ως προς καλύτερη κατανόηση του κειμένου, με ένα αεροσκάφος επι των πλείστον επιχειρεί κάποιες μερες στο Καστελλόριζο άρα δεν χρειάζεται το δεύτερο και σταδιακά αντικαθίστανται από ένα νέο αεροσκάφος στα δρομολόγια της μήλου της ναξου της λερου κλπ όπου είναι εφικτό να επιχειρει.
Μάλλον θα τελειωνε η συμφωνία του lease και θα βρέθηκε καλύτερη προσφορα τώρα που η αγορά δυσκολεύεταικαι και η ζήτηση ειναι πολύ μειωμένη.Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);