Star Alliance

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
OA701":3ovs5s7n said:
Φίλε Andre, με έκανες να σκάσω :evil: ... Σε ζηλεύω αφάνταστα :cry: ... Ήταν γαμ...τη η φάση σαν ιδέα...

Ίσως θα έπρεπε να μοιραστείς μερικά πράγματα :mrgreen: ...

Όπως και να έχει, μακάρι να ξαναγίνουν τέτοια "αστεράτα" event (και με την Α3 πλέον)...

Μπορώ να μοιραστώ ό,τι θές! :mrgreen: Εχω πολλές φωτογραφίες κλπ.

Ας ξεκινήσω όμως με τις προθέσεις των διοργανωτών για την επόμενη χρονιά,όπου ενδέχεται να πραγματοποιηθεί κάτι παρόμοιο αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Λέγεται (εμένα μού το είπαν και οι 2 από τους 3 διοργανωτές ;) ) ότι το επόμενο STARMEGADO θα είναι round-the-world με πολλές στάσεις για κάποιες μέρες και κάποιες διανυκτερεύσεις. Οποιος θέλει θα ανεβαίνει όπου θέλει και θα κατεβαίνει όπου θέλει. Φυσικά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται συμμετοχή περισσοτέρων αεροπορικών εταιρειών καθώς και συντονισμός και οργάνωση από την πλευρά των διοργανωτών και με άλλες εταιρείες, πολλαπλασίας δυσκολίας σε σχέση με το φετεινό. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι,είτε οι διοργανωτές θα είναι περισσότεροι, είτε ο χρόνος που θα μεσολαβήσει μέχρι το επόμενο DO μεγαλύτερος. Πάντως όρεξη υπάρχει πολλή! Οι διοργανωτές μού είπαν ότι δεν πρόκειται να ανακοινώσουν τίποτα πριν έχουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ έτοιμα, ακόμα και για να ξεκινήσει το ticketing, διότι φέτος χάθηκε πολύτιμος χρόνος στη ...δημόσια διαβούλευση. Καποιοι από μάς πάντως θα ξέρουν λίγο νωρίτερα περί τίνος θα πρόκειται ;)
retired":3ovs5s7n said:
@andre1970 για μενα η φιλοξενια στο Oσλο απο τους Νορβηγους της SAS
και το low pass στο αεροδρομιο της Τουλουζης ηταν η κορυφη στο Mega Do.
26C as atermonas (charter map seat), SHERATON FRANKFURT HOTEL and TOWERS
2 βραδυα. Λυπηρο που δεν σε συναντησα... Ελπιζω στο επομενο.
Κοίτα να δεις πλάκα που ο Oliver μού είπε 100 φορές ότι υπάρχει άλλος ενας Ελληνας στο DO και μάλιστα νόμιζε ότι είμαστε φίλοι, διότι κατά τα λεγόμενά του πληρώσαμε τη συμμετοχή μας με διαφορά 2 ή 3 λεπτών, που ούτε επίτηδες δεν θα γινόταν. Φυσικά δεν με πίστευε ότι δεν σε γνωρίζω, ούτε εγώ τον πίστεψα ότι υπάρχει άλλος Ελληνας. :mrgreen: Στο αεροπλάνο ήμουν στο 25Β στο FRA-OSL και στο 39D στο υπόλοιπο ταξίδι. Οπότε ήμασταν πολύ κοντά...

Ημουν κι εγώ στο Σέρατον στο αεροδρόμιο και τις δυό βραδιές και εφυγα την Παρασκευή. Στο περιθώριο των δραστηριοτήτων του DO, ήμουν κυρίως με τους regulars από το Miles & More (Luthansa) forum του Flyertalk με τους οποίους γνωριζόμαστε χρόνια τώρα (κυρίως γερμανοί κα αυστριακοί αλλά και 1-2 ελβετοί) και βρισκόμαστε στα πιο απίθανα σημεία της γης κατά καιρούς... Την τετάρτη το βράδι ήμασταν μέχρι αργά στο Sheraton Club lounge του ξενοδοχείου στον 9ο όροφο (το κλείσαμε αφού καταναλώθηκε άπειρο κρασί, μπύρα και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα :mrgreen: ), το επόμενο βράδι στο μπαρ του ξενοδοχείου στο ισόγειο (Lemons & Limes) μέχρι τις 4 το πρωϊ με την Michelle που είναι η επίσημη Flyertalk Miles & More "lurker" από την Λουφτχάνσα της Νεας Υόρκης (επίσης φίλη εδώ και 2 χρόνια) αλλά και άλλους πολλούς! Την Παρασκευή το βράδι, ...καταλάβαμε το Senator lounge κοντά στο Α26 gate του αεροδρομίου περιμένοντας για τις πτήσεις μας.

Κρίμα που δεν βρεθήκαμε. Την επόμενη φορά.
 
Χθες προσπάθησα να ακυρώσω τα εισητήρια μου για Κανάρια με τη Spanair γιατί μάλλον θα πάω άλλες ημερομηνίες και τα συγκεκριμένα ήταν savers(δεν έχω καταλάβει ακριβώς αλλά ήταν ακόμα πιο φθηνά απο τα αντίστοιχα economy της εταιρίας).
Το λοιπόν παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά τους και το σηκώνουν δυο υπάλληλοι διαδοχικά και μάλιστα σε άπταιστα αγγλικά και ευγενέστατοι.
Αρχικά τους ρώτησα αν θα μπορούσαν να μου κάνουν την μικρουυυυύλα εξυπηρέτηση να μου αλλάξουν ημερομηνίες με την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση(γνωρίζοντας βέβαια την απάντηση..).Να σημειώσω ότι για δύο εισητήρια MAD-LPA-MAD πλήρωσα 54 ευρώ ενώ η αλλάγη θα κόστιζε άλλα 150.Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημερώνει ότι τρέχει ακόμα η προσφορά(είναι που θα κρατούσε μια εβδομάδα :p ) επομένως συμφέρει να τα αγοράσω εκ νέου
Με ρωτάει αν θέλω να ακυρώσουμε τα παλιά κι εγώ συνηθισμένος από την Aegean στην οποία για ακύρωση κράτησης 160 ευρώ πήρα πίσω..2(!) λέω άντε ας πω ναι να κερδίσω κανα 50λεπτο.Ωραία μου λέει,θα σας επιστραφεί το ποσό των 56ευρώ στο λογαριασμό σας!!!!!!!!!!Την ακούω και μένω κάγκελο!Με λίγα λόγια και τα εισητήρια ακύρωσα και θα βγάλω και 2 ευρώ!LOL!
Βασικά το ιστορικό έχει ως εξής: μια εβδομάδα αφότου τα είχα κλείσει,μου έστειλαν μήνυμα για τοποθέτηση μου σε άλλη πτήση επιστροφής.Το συγκεκριμένο σκέλος που με έβαλαν ανήκε στην απλή economy class και κόστιζε 30 ευρώ παραπάνω το άτομο.Υπάρχει πιθανότητα η αυξημένη αυτή επιστροφή χρημάτων να οφείλεται στο ότι λόγω της αλλαγής να έχω πληρώσει πλασματικά ακριβότερα εισητήρια?

Παρακαλώ τους διαχειριστές αν υπάρχει κάποιο σχετικότερο topic να μεταφερθεί εκεί!
 
εχω φίλε μου την εντύπωση οτι η κοπέλα ....κάπου μπερδευτηκε.
Ισως δεν είναι το ιστορικό της κράτησης σου.
Επειδή σε αλλάξανε πτήση και έκανα κράτηση σε άλλο ναυλο (και φυσικά χωρίς χρέωση) σου είπε το ποσό της επιστροφής με βάση το νέο εισιτηριο σου.
Βασικά το μόνο σίγουρο είναι ότι πέρνεις τους φόρους πίσω. Αντε το πολύ πολύ και κάποιο ποσό από το ναυλο.

Πιστευω ότι το λογιστηριο τους όταν θα σε επιστρέψουν πίσω τα λεφτά θα το δουν καλύτερα για το ποσό που θα βάλουν εκτός και αν η κοπέλα πέρασε καμια σημειωση με το ποσό της επιστροφής και στο λογιστήριο δεν το πάρουν χαμπάρι.

Στην Α3 γιατί σε έδωσαν μόνο 2 ευρώ και όχι και τους φόρους τουλάχιστον?
 
Αποχώρηση της Shanghai Airlines

Και μια αποχώρηση απ΄την συμμαχία. Η Shanghai Airlines λόγω της συγχώνευσης της με την China Eastern αποχωρεί στα τέλη Οκτωβρίου μιάς και η China Eastern είναι μέλος της SkyTeam.

Έτσι, η αστροσυμμαχία μένει προς το παρόν με ένα μόνο μέλος στην Κίνα, την Air China και εξετάζει πλέον την πιθανότητα να εντάξει κάποια απ' τo portfolio της Air China.

:arrow: http://atwonline.com/airline-finance-data/news/shanghai-end-star-alliance-membership-0729
 
Παγματικό πάρτι κάνει η αστροσυμμαχία στην Αφρική, προσφέροντας πλέον 3 hub σε στρατηγικές θέσεις. Βόρεια, κεντροανατολικά και νότια, με δυνατούς μάλιστα carrier, όταν η skyteam περιορίζεται στην Κένυα και η oneworld δεν έχει μέλος, σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά σύμφωνα με ανάλυση της Boeing...
 
Μπορεί η αστροσυμμαχία να έχει 3 μέλη στην Αφρική τα οποία όμως δεν είναι και τόσο δυνατά στις Αφρικανικές τους διασυνδέσεις. Η Ethiopian είναι η δυνατότερη με 29 Αφρικανικές διασυνδέσεις, ύστερα έρχεται η South African Airways με 20 διασυνδέσεις, η Egyptair με 18 διεθνείς καθώς και η Brussels έχει 18 διασυνδέσεις. Στο σύνολο η αστροσυμμαχία εξυπηρετεί μόνον 29 Αφρικανικές διασυνδέσεις. Ενώ οι AF/KL έχουν πάρα πολύ δυνατή παρουσία στην ήπειρο με 43 Αφρικανικές διασυνδέσεις. Του χρόνου μάλιστα η AF σκοπεύει να εξυπηρετήσει και τις πόλεις Freetown, Monrovia, Bata, ενώ η KL θα εξυπηρετεί και το Kigali. Επίσης η Kenya Airways έχει 38 διασυνδέσεις και η Air Algerie (μελλοντικό μέλος) έχει 11 διεθνείς διασυνδέσεις.
 
Είναι λίγο πολύ αναμενόμενο ότι η AF θα έχει ισχυρότερη παρουσία, πολλές από τις χώρες είναι γαλλόφωνες και χώρες σαν την Γαλλία έχουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό Αφρικανών μεταναστών από ότι πχ η Γερμανία. H SouthAfrican έχει το μειονέκτημα της τοποθεσίας και η AF έχει παράδοση στην αγορά, με απευθείας πτήσεις από Παρίσι σε

Luanda
Douala - Douala Airport
Yaoundé - Nsimalen Airport
Bangui - M'Poko Airport
N'Djamena - N'Djamena Airport
Kinshasa - N'Djili Airport
Brazzaville - Maya-Maya Airport
Pointe-Noire - Antonio Agostinho Neto Airport
Malabo - Saint Isabel Airport
Libreville - Leon M'Ba Airport
Djibouti - Ambouli Airport
Nairobi - Jomo Kenyatta International Airport - Cargo only
Antananarivo - Ivato Airport
Mahebourg - Sir Seewoosagur Ramgoolam Airport
Saint-Denis - Roland Garros Airport
Algiers - Houari Boumedienne Airport
Cairo - Cairo International Airport
Tripoli - Mitiga Airport - Cargo only
Nouakchott - Nouakchott Airport
Casablanca - Mohammed V International Airport
Menara Airport
Rabat - Sale Airport
Tunis - Tunis-Carthage International Airport
Johannesburg - OR Tambo International Airport
Cotonou - Cadjehoun Airport
Ouagadougou - Ouagadougou Airport
Abidjan - Port Bouet Airport
Conakry - Gbessia Airport
Bamako - Senou Airport
Niamey - Diori Hamani Airport
Lagos - Murtala Mohammed International Airport
Port Harcourt - Port Harcourt Airport
Dakar - Léopold Sédar Senghor International Airport
Lomé - Tokoin Airport
 
Ο flesland το βάζει νομίζω στη σωστή διάσταση. Η AF πετάει όπου μιλάνε γαλλικά, κάτι σαν την ΙΒ στη Λατινική Αμερική ενώ και η Κenya Airways έχει ένα ακτινωτό δίκτυο απο το Ναϊρόμπι με πολλούς προορισμούς. Η προσβασιμότητα απο Ευρώπη περιορίζεται σε AF (που όμως δεν πετάει για Ναϊρόμπι-το κάνει η Kenya), KLM και οι συνδέσεις της Kenya (AMS,CDG,LHR,FCO).
H Star απ' την άλλη, ως πιό πλουραλιστική συμμαχία προσφέρει αρκετές διεξόδους απο την Ευρώπη (FRA,BRU,LHR,ZRH) ενώ μη ξεχνάμε και την THY που έχει κάνει απόβαση, συν τα 3 μέλη Egypt Air, Ethiopian, South Africa. Εκεί πήγαινε και ο χαρακτηρισμός μου πάρτι, κι όχι στον actual αριθμό προορισμών.
Γενικώς, υπάρχει μία ισορροπία αλλά οι συμμαχίες κινούνται σε διαφορετικά πλαίσια και είναι λογικό αυτό αφού είναι και διαφορετική η δομή τους.

Και ένα σχόλιο για τις συνεχείς ανακοινώσεις νέων προορισμών απ' την ΤΗΥ. Πραγματικά, είμαι περίεργος για το αν υπάρχει έστω και υποτυπώδης συνεργασία με την συμμαχία, αν δλδ υπάρχει κάποιο πλάνο, γιατί η επέκταση -ειδικά- στην ευρύτερη αμερικανική αγορά (και στην στόχευση business πελατών που άλλωστε κράτανε και viable αυτά τα δρομολόγια) έρχεται να "κλέψει" έργο απ' την μαμά της συμμαχίας ενώ δεν γνωρίζουμε και την "άποψη" της UA/CO...
 
Και γιατί δεν την πετάνε εκτός συμμαχίας την Turkish;
 
Top